پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
صدای مردم:
حدفاصل روستای کلانی تا بورنجان، روسازی جاده به شدت آسیب دیده و داری ترک و شکاف های متعدد و در برخی نقاط شاهد فرو رفتگی هستیم که به احتمال قوی اکثر این فرو رفتگی ها، حاصل نفوذ آب در همان ترک ها و شکاف هایست که به موقع ترمیم نشده و آب به زیر سازی جاده نفوذ کرده است

با سلام.

متاسفانه مدتی است که وضعیت آسفالت جاده ی کازرون به شیراز (حدفاصل بین روستای کلانی تا بورنجان) به مرز وضعیت هشدار رسیده و روز به روز بر اثر ترافیک به نسبت سنگین این محور، شاهد بدتر شدن این وضعیت هستیم.

بنده در طول هفته بارها از این جاده عبور می کنم و شاهد این ماجرا هستم و خواهش میکنم مسئولین ذی ربط هر چه سریع تر این قسمت را با روکش آسفالت به حالت نرمال تبدیل کنند وگرنه شاهد خواهیم بود که آب باران از طریق ترک های موجود به زیرسازی جاده نفوذ کرده و آنگاه، دیگر کار از یک روکش ساده آسفالت فراتر می رود (علاوه بر روسازی، زیر سازی جاده نیز آسیب می بیند).

مسئله ی مهمتر این است که به مراتب برای شهرستان های بزرگی چون کازرون و شیراز، نازیبا و غیر قابل قبول است که دارای جاده ایی به این شکل باشند؛ خصوصا شهر کازرون که پس از سال ها انتظار، تازه چند سالیست که از بن بست تاریخی رها شده و حداقل خواسته ی مردم آن، یک جاده ی استاندارد و مناسب است.

لازم به توضیح است که حدفاصل روستای کلانی تا بورنجان، روسازی جاده به شدت آسیب دیده و داری ترک و شکاف های متعدد و در برخی نقاط شاهد فرو رفتگی هستیم که به احتمال قوی اکثر این فرو رفتگی ها، حاصل نفوذ آب در همان ترک ها و شکاف هایست که به موقع ترمیم نشده و آب به زیر سازی جاده نفوذ کرده است؛ چرا که بیش از 90 درصد این فرورفتگی ها در مکان هایی رخ داده که شاهد بیشترین شکاف بوده است(رابطه مستقیم).

در اینجا جا دارد که تقدیر و تشکر نمایم از اداره راه و شهرسازی شهرستان کازرون جهت روکش کردن آسفالت از ابتدای روستای کلانی تا نزدیکی تونل پل آبگینه.

امیدوارم تا قبل از نوروز 95 شاهد تحقق این مهم باشیم؛ چراکه قطعا مسافرین زیادی از این مسیر تردد می نمایند.

 

نویسنده: محمد نسیمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰