پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
باحضور مهدی شفیعی:
هشتمین پارک علم و فناوری استان فارس با حضور مدیر مرکز رشد شهرستان‌های استان فارس پیش از ظهر دیروز(سه شنبه) در کازرون افتتاح شد.

به گزارش کازرون نما، مهدی شفیعی، مدیر مرکز رشد شهرستان‌های استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تاکنون 7 مرکز پارک علم و فناوری با هدف توسعه فناوری و توسعه اقتصاد دانش محور از طریق حمایت از شرکت‌های فناور در استان فارس تاسیس و هم اکنون نیز مرکز رشد کازرون با فراهم کردن زیر ساخت‌های مورد نیاز در مرحله راه‌اندازی است.

وی گفت: مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان تحت پوشش پارک از طریق حمایت‌ها و ارائه تسهیلات و خدمات با ارزش افزوده بالا و مشاوره و آموزش‌های لازم رشد شرکت‌های فناور را تسهیل کرده و بسترکارآفرینی به فارغ‌التحصیلان دانشگاه و تکمیل حلقه ایده تا محصول را بر عهده دارند.

مدیر مرکز رشد شهرستان‌های استان فارس افزود: مأموریت تجاری سازی علم و پژوهش از سال 82 شروع شده است و هدف اصلی راه‌اندازی این مراکز و شرکت‌های دانش بنیان تولید ثروت و ایجاد اشتغال پایدار در میان فارغ التحصیلان است.

شفیعی با بیان اینکه تاکنون 200 شرکت دانش بنیان در پارک‌های علم و فناوری استان فارس مستقر هستند افزود: شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد در یک زمان‌بندی سه ساله به صورت شناخته شده به عرصه صنعت و تولید معرفی می شوند.

مدیر مرکز رشد شهرستان‌های استان فارس اظهار داشت: شهرستان کازرون  با دارا بودن نیروهای تخصصی کارآمد از بستر مناسبی برای توسعه مراکز رشد و علم و فناوری برخوردار است.

شفیعی با اشاره به همکاری فرمانداری شهرستان کازرون در استقرار این مرکز در کازرون تصریح کرد: با توجه به وجود مراکز دانشگاهی و پژوهشی در کازرون با ایجاد تعامل می‌توان از آنها به عنوان پشتوانه مؤثری در کار‌آفرینی و بهره‌برداری مرکز رشد استفاده کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: پیش‌نویس تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز رشد و دانشگاه کازرون آماده شده و در آینده نزدیک امضا می‌شود.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
3
لطف کنید محل پارک فناوری بگید کجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
پارک آزادی، پارک طالقانی، پارک سلمان پلاس، پارک سلمان، پارک آتش نشانی، و چند پارک حاشیه ایی را در کازرون میدونم کجاست ولی این یکی پارک را نه؟
شهرداری اونو افتتاح کرده یا هنوز نه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸