پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

تا دو هفته پیش استخرکارگران باز بود که هزینه ورودی برای استفاده تنها از استخر پنج هزار تومان و همراه با جکوزی و سونا شش هزار تومان بود. اما گویا به دلیل  تغییر مدیریت  و تعمیرات، از دو هفته پیش استخر کارگران تعطیل شد که هم اکنون نیز تعطیل است.

با تعطیلی استخر کارگران، استخر الزهرا گویا از تعطیلی خارج و بازگشایی شده است؛ که قابل تقدیر است. اما نکته ای که وجود دارد این است که هزینه ورودی این استخر نسبت به استخر کارگران که تاهمین دو هفته پیش باز بود، 20% افزایش یافته است. یعنی ورودی استخر به تنهایی از پنج هزار تومان به شش هزار تومان و استخر همراه با جکوزی و سونا، از شش هزارتومان، به هفت هزارتومان افزایش یافته است.

سوال اینجاست چراهزینه ورودی این استخر بآید 20 درصد افزایش یابد؟

استخر کارگران توسط یک غیر بومی شهرستان اداره می گردید. با این وجود، مراعات شهرواندان عزیز از لحاظ هزینه ورودی بعمل می آمد. آیا افزایش بیست درصدی هزینه ورودی استخر الزهرا نسبت به استخر کارگران که هم اکنون توسط افراد بومی مدیریت می شود مراعات حال شهروندان کازرونی است؟

گویا استخر الزهرا مدیریتش با سپاه می باشد، اما به نطر می آید عملا نه توسط خود سپاه، بلکه توسط مدیر اسبق استخر مدیریت می شود. ازجناب سرهنگ شرفی فرمانده سپاه کازرون خواهشمند است با بررسی موضوع، اقدام لازم جهت کاهش هزینه ورودی به اندازه استخر کارگران را انجام دهند.

آیا اگر استخر کارگران نیز باز بود و رقیبی برای استخر الزهرا بود، مدیریت استخر الزهرا بازهم همین هزینه را از شهروندان می گرفت؟ آیا حالا که استخر الزهرا بی رقیب است و انحصار را در دست دارد، شایسته است اینگونه با شهروندان برخورد کند؟

به نظر می آید نیرویی انسانی که در استخر الزهرا به کارگیری شده، بیشتر از استخر کارگران می باشد. آیا مدیریت جدید می خواهد هزینه های آنها را از جیب مردم بستاند؟

از جناب سرهنگ شرفی فرمانده بسیج سپاه کازرون و همچنین رییس اداره ورزش وجوان کازرون خواهشمند است این موضوع را بررسی کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸