پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
توسط فرماندهی انتظامی کازرون صورت گرفت:
در آیینی باشکوه یادواره یک‌هزار و 400 مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت شهرستان‌های کازرون، ممسنی، رستم و فراشبند در کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، امام‌جمعه کازرون شامگاه دوشنبه در آیین باشکوه یادواره یک‌هزار و 400 مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت که با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان فارس و جمعی از مسئولان محلی و استانی در سالن کشاورز کازرون برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره پرکشیدگان عرصه نظم و امنیت کشور در سخنانی اظهار داشت: امروزه امنیت کشور ما به برکت گره خوردن با اسلام، خون شهدا و جان‌فشانی‌های مجاهدان عرصه نظم و امنیت است.

حجت‌الاسلام محمد خرسند، تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در کشورمان را ستود و گفت: این نیرو بارها توانسته با بهره‌گیری از محور ولایت و حمایت مردم مقتدرانه در برابر فتنه‌ها و مخلان ناامنی ایستادگی کند و بدون خون‌ریزی غائله را بخواباند.

وی، حسن معاشرت، پایبندی به قانون، جلب اعتماد مردم و نیز برخورد حسنه و اسلامی با مردم را ازجمله ویژگی‌های برجسته و ارزشمند کارکنان نیروی انتظامی کشورمان برشمرد و افزود: چنانچه نیروهای امنیتی و انتظامی ما بر اساس الگوهای غربی می‌خواستند امنیت برقرار کنند مانند غرب امنیت ناپایداری داشتیم.

امام‌جمعه کازرون ادامه داد: در عرصه نظامی با توجه به پایبندی نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان به اعتقادات راسخ توانسته‌اند در برابر هر متجاوزی مقتدرانه بایستند که نمونه بارز آن را می‌توان جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس را مثال زد.

خرسند تصریح کرد: دنیای غرب به‌ویژه آمریکا و اروپا بااینکه از امکانات و تجهیزات بالایی برخوردارند چون‌که پایبند به اصول و اعتقادی نیستند از پس کوچک‌ترین ناملایماتی و ناامنی ناپایدار و عاجز هستند.

وی، قیام امام حسین (ع) را بهترین الگو و نمونه برای مجاهدان امنیتی و نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان عنوان کرد و بیان داشت: آن امام همام (ع) با 72 یار باوفای خود در مقابل 30 هزار نفر جنگید گرچه به‌ظاهر جان مبارکش را فدا کرد و موجب شادی و پای‌کوبی دشمنان شد اما امروزه تاریخ از پیروزی آن حضرت (ع) و منطق وی حکایت دارد.

امام‌جمعه کازرون به ایجاد ناامنی‌های اخیر در کشور فرانسه پنجمین کشور قدرتمند هسته‌ای دنیا، توسط تروریست‌ها اشاره کرد و افزود: این حادثه تروریستی نشان داد که قدرت این کشورها پوشالی و ناپایدار بوده که با یک تیراندازی تروریستی رعب و وحشت فضای جامعه را می‌گیرد و منجر به تعطیلی فرودگاه و دانشگاه‌ها و اماکن عمومی می‌شود.

خرسند تصریح کرد: کشور جمهوری اسلامی از بدو انقلاب با حادثه‌های خونین تروریستی ازجمله هفت تیر، انفجار نهاد ریاست جمهوری، حزب جمهوری اسلامی و ده‌ها حادثه تروریستی دیگر که هرکدام منجر به شهادت شخصیت‌های برجسته کشور شد، به‌خاطر اعتقاد و باور بلند ملت ایران آب از آب تکان نخورد.

وی در پایان از ابتکار فرمانده انتظامی استان فارس و شهرستان کازرون در برگزاری یادواره یک‌هزار و 400 مجاهد پرکشیده عرصه نظم و امنیت تقدیر و اظهار امیدواری کرد که این ابتکار و روش به‌عنوان الگو و نمونه‌ای برای سایر دستگاه‌ها و نهادها قرار گیرد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳