پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
با حضور فرماندهان نواحی چهار شهرستان:
در راستای خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله(ع) جلسه ستاد پشتیبانی «اربعین حسینی» با حضور فرمانده نواحی کازرون، فیروزآباد، نورآباد ممسنی و فراشبند و کلیه فرمانده حوزه های مقاومت بسیج در محل ستاد ناحیه کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، در ابتدای این جلسه فرمانده سپاه کازرون با اشاره به بی کفایتی آل سعودد در اداره حج ابراهیمی اظهارداشت: چرا در مسیر پیاده روی بزرگ اربعین که میلیون ها نفر شرکت می کنند اتفاقی نمی افتد در حالی که عراق کشوری در حال جنگ با گروه های تروریستی است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی خدمت رسانی به زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) را افتخاری بزرگ و توفیقی کم نظیر خواند و خاطرنشان کرد: خدمت به زوار امام حسین علیه السلام در وجود ملت ما نهادینه شده است و هرکس با هر سلیقه و اعتقادی آرزوی نوکری حضرت در قلبش حک شده است.

جلسه ستاد پشتیبانی اربعین حسینی در سپاه کازرون برگزار شد

شرفی از کازرون به عنوان شهر 1100 شهید و جزو 11 شهر انقلابی ایران نام برد که همیشه در صحنه های انقلاب و دفاع از اسلام پیشتاز بوده است و سپس عنوان داشت: توقع این است که کازرون در حد نام بزرگش و تاریخ پر عظمتش در برپایی این موکب ظهور و بروز داشته باشد.

مسئول ستاد پشتیبانی اربعین حسینی سپاه فجر با اشاره به فاجعه منا اظهارداشت: این فاجعه که بی کفایتی و بی مدیریتی آل سعود را نشان می دهد کار ما در عرصه خدمت رسانی را حساس تر کرده است.

فرمانده سپاه فیروزآباد برپایی آبرومند موکب جهت میزبانی در خور شان زوار اباعبدالله(ع) را خواستار شد و بیان داشت: در شلوغی و سیل جمعیتی که سرازیر کربلا می شود کار برای خادمان دشوار خواهد شد اما این موکب آبروی استان فارس است و باید کاری در شان دلدادگان حضرت سیدالشهدا(ع) صورت گیرد.

جلسه ستاد پشتیبانی اربعین حسینی در سپاه کازرون برگزار شد

سرهنگ پاسدار محبی هزینه برپایی این موکب را یک میلیارد و پانصد میلیون تومان برآورد کرد و عنوان داشت: باید قبل از  محرم 50 درصد این مبلغ محقق شود و کازرون با 1100 شهید و مسئولین و مردم انقلابی خود ظرفیت بالایی برای نقش آفرینی موثر در برپایی این موکب دارد که ان شاء الله با همت پاسدارن و بسیجیان این مهم محقق خواهد شد.

در پایان نیز مسئولین حوزه ها و اقشار بسیج پیرامون فعالیت های صورت گرفته و پیشنهادات خود توضیحاتی ارائه دادند.

گفتنی است این موکب با برنامه ریزی های صورت گرفته در فاصله حدود 2000 متری حرم اباعبدالله(ع) از یکم تا نوزدهم آذرماه آماده خدمت رسانی شبانه روزی به زوار کربلای معلی خواهد بود.

مردم شهید پرور شهرستان کازرون با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب1-1126901-42-2522 بانک انصار یا تحویل وجوح نقدی و غیر نقدی خود به حوزه های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان می توانند در این حرکت عظیم (پیاده روی اربعین) که در تاریخ بی سابقه است مشارکت کنند.

منبع: تنویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹