پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۷۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
محمدصادقی مطرح کرد
این بیمارستان می تواند به درمان بیماری هایی مانند شیمی درمانی کمک کرده و سرگردانی موجود در بین بیماران برای انجام کارهای درمانی را از بین ببرد، همچنین این بیمارستان هسته ای ضریب‌های ایمنی دارد که آن را متمایز از سایر بیمارستان ها می کند.

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی در بیمارستان هسته‌ای، گفت: بیمارستان هسته‌ای امنیت درمانی کشور را تامین می‌کند.

شاهین محمدصادقی در گفت وگو با خانه ملت، با تاکید بر ضرورت احداث بزرگترین بیمارستان تخصصی هسته‌ای غرب آسیا در تهران، افزود: واقعیت آن است که امروزه یکی از ضرورت‌های هر جامعه‌ای از جمله ایران به دلیل داشتن بیمارانی که نیاز به درمان هسته ای دارند داشتن چنین بیمارستانی است.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته حدود 7 الی 8 سال گذشته احداث بیمارستان هسته ای در کشور جزو دستور کار قرارگرفت حتی مقدمات اجرای این طرح نیز فراهم شد تا جایی که قرار بود در بیمارستان شهدای تجریش نیز این کار صورت گیرد اما به دلایلی این طرح متوقف شد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، به مزایای احداث بیمارستان هسته ای در کشور اشاره کرد و گفت: این بیمارستان می تواند به درمان بیماری هایی مانند شیمی درمانی کمک کرده و سرگردانی موجود در بین بیماران برای انجام کارهای درمانی را از بین ببرد، همچنین این بیمارستان هسته ای ضریب‌های ایمنی دارد که آن را متمایز از سایر بیمارستان ها می کند.

وی یادآور شد: این بیمارستان، امنیت را برای مواقع خاص در کشور فراهم می‌کند و می‌تواند در شرایط ویژه مامن و تکیه گاهی برای خدمات درمانی در کشور باشد.

محمد صادقی درباره احداث بیمارستان هسته‌ای در تهران و تاثیر آن در جذی توریسم درمانی به کشور، افزود: بدون شک زمانی که طرحی را در کشور دنبال می کنیم تنها به دنبال تامین سلامت مردم و رفع نیازهای آنها هستیم که این مهم نیز یکی از اهداف اصلی تاسیس بیمارستان هسته ای در کشور است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: از سویی دیگر با تاسیس بیمارستان هسته‌ای می‌توان درکنار تلاش برای رفع نیازهای بیماران، ارزآوری و کمک آموزشی، درمانی و پژوهشی به کشورهای همسایه نیز در دستور کار قرار داد.

 

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
2
3
ها جون خودت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه کازروووووووووووووووووووووووووونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
1
2
شاهین جان، برادر باز نزدیک انتخابات شد خطابه هات گُل کردن!!!!!
داداش کم کم باید بساطتو جمع کنی از خانه ملت!!!! مرسی از این همه میزبانی کردن از همشهریات تو خونه ملت!!!! آقا از بس زیاد هوامونو داشتی تو گلومون گیر کرده خووووووووووووووووووو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳