پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۹۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
بخشدار کوهمره نودان
مراسم تقدیر از نیروهای جهادی بسیج کازرون در حسینیه روستای چکک از توابع بخش کوهمره نودان با حضور گسترده جوانان،دانشجویان ،فرهنگیان ، معتمدین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز مسئولین بخش کوهمره نودان روز برگزار گردید.

به گزارش دهداری خبرنگار کازرون نما، این مراسم روز چهارشنبه مورخه 28/05/1394 برگزار گردید و در ابتدای این مراسم معنوی که با نقل خاطراتی از شهدای دفاع مقدس همراه بود، یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان گفت: مهمترین دلیل تشکیل سپاه پاسداران حفظ دستاوردهای انقلاب است که همان استقلال و آزادی و محرومیت زدایی است که به حمدلله تشکیل اردوهای جهادی در همین راستاست و دولت تدبیر و امید نیز با درایت در صدد حل مشکلات و باز نمودن گره های کور اقتصادی به جا مانده از دولت گذشته است.

دولت تدبیر و امید به خوبی و مطابق با وعده های خود به پیش می رود.

وی با اشاره به هفته دولت و ضرورت اطلاع رسانی از خدمات صورت گرفته گفت: دولت تدبیر و امید که بر آمده از رای مردم است با درایت و کارشناسی و حصول توافق هسته ای و با نگاه عالمانه به مسائل بین المللی توانست با قطعنامه‌ای محکم در شورای امنیت تحریم‌ها را رفع کند و ان شاء الله پس از قانونی شدن موضوع برجام گشایش در مسائل اقتصادی کشور حاصل خواهد شد. وی یادآور شد که با جدیت تمام جهت بهره مندی بخش ، از اعتبارات ماده 180 تلاش خواهم کرد.

دولت تدبیر و امید به خوبی و مطابق با وعده های خود به پیش می رود.

حقیقی در پایان گزارشی از فعالیت های یک سال گذشته خود در خصوص جذب سرمایه گذار و اقتصاد گردشگری و تامین حقوق شهروندی ارایه نمود و بر لزوم تعامل بین بخشداری و حوزه مقاومت بسیج تاکید کرد.

درپایان این مراسم هدایایی به دانش آموزان اهدا گردید

نویسنده: محمد دهداری
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
1
خداوکیلی کدوم وعده دولت عملی شده، بگو ما هم بدونیم. البته وعده دولت در خصوص دادن پست و مقام به جنابعالی عملی شده، منکر نیستم. خودت میفهمی چی میگی؟؟!! تورم کم شده، بیکاری کم شده، قدرت خرید مردم بالا رفته ؟؟؟!!! ... بابا منصفانه صحبت کنید. با حلوا حلوا گفتن که دهن شیرین نمیشه...وقتی پسر آقای رفسنجانی که خودش از حامیان دولت هست، میگه در بخش اقتصادی، دولت کار خاصی نکرده، دیگه تا تهش بخونید.
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
1
سلام
آقای بخش + دار
شما متوجه هستی پشت به محرابی!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴