پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
بخشدار قائمیه کازرون:
کاندیداهای احتمالی تا زمانی که قانون را رعایت می کنند ما همکاری می کنیم و اگر بخواهند با قول وعده های بیهوده با ذهن و افکار مردم بازی کنند،برخورد می کنیم.

 بخشدار قائمیه کازرون در شورای اداری این بخش گفت: کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی ازدادن وعده های بی پشتوانه خودداری کنند.

به گزارش کازرون نما،عبدالله خشتی افزود: کاندیداهای احتمالی تا زمانی که قانون را رعایت می کنند ما همکاری می کنیم و اگر بخواهند با قول وعده های بیهوده با ذهن و افکار مردم بازی کنند،برخورد می کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبر گزاری جمهوری اسلامی وروز خبرنگار گفت:حرفه خبر نگاری جهادی دشوار در عرصه ای است که عده ای از انعکاس خبر عادلانه، جلوگیری می کنند.

خشتی گفت: امروز خبر آگاهی و علم آب رونده ای است که اگر برای مدتی در مقابل آن سدی ایجاد شود روزنه ای پیدا خواهد کرد و خود را به جایگاه واقعی که اذهان وافکار مردم است می رساند.

بخشدار قائمیه بیان کرد: اعتباراتی که از تملک دارایی به این بخش تعلق گرفته بالغ بر 500 میلیون تومان است که در پروژه های مختلف هزینه خواهد شد .

حجت الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه قائمیه گفت: امروز آنچه بیش از هرچیز به آن نیازمند هستیم وحدت بین مردم و مسوولین است که این وحدت شکستنی نیست.
وی گفت: عرصه خدمت به مردم عرصه نعمت است.

در این جلسه حمید رضا گرامی فرماندارکازرون به حرکت های عمرانی خوبی که در بخش قائمیه در حال انجام است و توجهی که دولت به پیشرفت این بخش دارد اشاره کرد وگفت: از چهار مصوبه هیات دولت به استان فارس که به شهرستان کازرون اختصاص داده شد دو مصوبه شامل ادامه چهار خطه دشت ارژن به قائمیه و تکمیل ساختمان بیمارستان شهر قائمیه بود به این بخش تعلق گرفت.

وی ادامه داد:اعتباری که امسال به چهار خطه دشت ارژن به قائمیه اختصاص یافته است 20 میلیارد تومان است و اعتبار ادامه ساخت بیمارستان جدید قائمیه افزون بر چهار میلیارد تومان است.

وی گفت: بیمارستان قائمیه تاکنون 60 درصد عملیات آن انجام شده است.

در پایان از خبرنگاران فعال بخش وشهرستان کازرون با اهدا لوح قدردانی شد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی قلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
0
0
سلام دوستان.
آنچه امروز در فضای سیاسی انتخابات شهرستان کازرون قابل مشاهده است بسیار زشت و ناپسند است. کافی است نگاهی به مراسم تدفین و عزاداری و جشن ها بیاندازید!! شده است جولانگاه کاندیدا ها. مگر عوام فریبی چیست عزیزان!! ای کاش این کاندیدا های محترم کمی هم از برنامه های خود، خط فکری و سیاسی خود و حداقل سوابق خود می گفتند تا مردم آنها را بشناسند نه آن که از صداقت و کم اطلاعی مردم بخصوص روستائیان عزیز سوء استفاده کنند. وای به حالمان!!
باقرخان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
0
0
جناب خشتی نکن همچین ! مگه کاندید خودت هزاران قول سر خرمن نداد و هیچکدام هم عملی نکرد و جواب سلام مردم هم نداد ! شاید شوخی میکنی . در هر حال دوست داریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷