پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
دکتر شاهین محمدصادقی:
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از عدم پرداخت سهم دولت به صندوق های بیمه گر ، گفت: بدهی دولت به صندوق های بیمه گر اهداف طرح تحول سلامت را باخطر روبه رو می کند.

به گزارش کازرون نما، دکتر شاهین محمد صادقی، با انتقاد از عدم پرداخت سهم دولت به صندوق های بیمه گر از جمله تامین اجتماعی در تامین هزینه درمانی افراد تحت پوشش، گفت: متاسفانه دولت ها طی چند سال گذشته به دلیل محدودیت منابع مالی، سهم خود به بیمه ها را پرداخت نکرده اند؛ ازاین رو صندوق های بیمه گر برای پرداخت حق العلاج بیماران به بیمارستان ها، مراکز درمانی و دانشگاهی دچار مشکل شدند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی درآینده ای نزدیک، افزود: اینکه گفته می شود دولت محدودیت منابع داشته و دارای مشکلات اقتصادی است به هیچ عنوان قابل قبول نیست، زیرا دولت می تواند ازبودجه عمومی، ازمحل هدفمندی یارانه ها و مالیات بر ارزش افزوده سهم خود دربخش سلامت را پرداخت کند.
وی با تاکید براینکه عدم توجه دولت به پرداخت سهم خود به صندوق های بیمه گر تاثیرمنفی در اجرای طرح تحول نظام سلامت دارد، تصریح کرد: اجرای دقیق طرح تحول نظام سلامت در جامعه نیازمند تامین اعتبار لازم است، البته این منابع نیز به طورعمده باید ازجانب دولت و یا سازمان های بیمه گر پرداخت شود که اگر دولت سهم بیمه ها را پرداخت نکند، بیمه ها نیز سهم حق العلاج درمان بیماران را پرداخت نکرده و این زنجیره منجر به نقص در درمان خواهد شد؛ بنابراین باید به این نکته تاکید کرد که این مشکل حتی اهداف طرح تحول نظام سلامت را با خطر روبه رو می کند.
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: ازدولت انتظار می رود که با کاهش هزینه ها در بخش های مختلف جامعه، گام های اساسی برای پرداخت بدهی خود به صندوق های بیمه گر را بردارد، زیرا ادامه این روند به طور حتم مشکلات فراوانی را برای بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی به وجود می اورد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
salim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
خوب الان دولت از نظر منابع مالی به شدت با محدودیت مواجه هست و قیمت نفت به پایینترین حد ممکن رسیده...درآمدهای ما هم که بیشترش از نفته...خدا به دادمون برسه، من خودم یکی از طرفداران این انقلاب و نظام هستم و واقعا تو این انقلاب رشد کردم، ولی باید بگم که دیگه نمیشه گفت که آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه، البته از لحاظ نظامی واقعا در برابر ایران کاری نمیتونن بکنن، ولی واقعا اقتصادمون رو نابود کردن، با تحریمشون و تبانی برای پایین آوردن قیمت نفت، صدها میلیارد دلار سرمایه رو از سر سفره هامون برداشتن و ارزش پولیمون رو به یک سوم کاهش دادن، صنعتمون رو نیمه تعطیل کردن و بیکاری رو تو سطح جامعه تشدید کردن، کاری به سر این مردم و اقتصاد کشور آوردن که دیگه همه زوج های جوان دارن به یک بچه راضی میشن و جمعیتمون اینقدر روندش نزولی شده...خدایی با هر کشوری این کار رو میکردن، الان چندین بار حکومتش عوض شده بود، ولی انگار دست یاری خداوند پشت سر این کشور و مردمشه که همین امنیت هم تو کشورمون داریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳