پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۷۷۴
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
فرمانده سپاه کازرون در اجتماع بزرگ اعضای کانون شهید مشی در محل سپاه:
گاهی ممکن است شخصی چیزی را مطرح کند که به ذائقه من نوعی خوش نیاید و من هم در صدد انتقام برآیم و این روند باعث می شود کینه هایی به وجود آید که ممکن است یک شهرستان به تبع این واگرایی ها گرفتار مشکلات عدیده ای شود اما با گذشت از بعضی خواسته های خود می توانیم از این کدورت ها و سایش نیروها جلوگیری کنیم.

به گزارش دریافتی کازرون نما؛ بزرگترین ضیافت افطاری کازرون به همت کانون «شهید حاج عبدالرحمن مشی» و ناحیه مقاومت بسیج کازرون به رنگ همدلی با حضور اعضا به همراه والدین کانون شهید حاج عبدالرحمن مشی در سپاه  کازرون برگزار شد.

در این اجتماع فرمانده سپاه کازرون تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام رحمه الله علیه را نقطه عطفی در جهان اسلام و تهدید بزرگی برای حیات مستکبران دانست و تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل دشمن ما هستند و در این راه از هیچ چیز فروگذار نمی کنند و حکومت های دست نشانده ای چون عربستان وهابی لحظه ای در شیطنت علیه شیعه در سراسر دنیا کوتاه نمی آیند

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی نیاز به وحدت و همدلی در چنین شرایطی را بیش از هر زمان دانست و خاطرنشان کرد: گاهی ممکن است شخصی چیزی را مطرح کند که به ذائقه من نوعی خوش نیاید و من هم در صدد انتقام برآیم و این روند باعث می شود کینه هایی به وجود آید که ممکن است یک شهرستان به تبع این واگرایی ها گرفتار مشکلات عدیده ای شود اما با گذشت از بعضی خواسته های خود می توانیم از این کدورت ها و سایش نیروها جلوگیری کنیم.


شرفی با دعوت از فعالین عرصه های فرهنگی و تربیتی برای ایجاد همبستگی در مقابل توطئه های دشمنان اظهار داشت: در صورتی سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه محقق خواهد شد که از تمامی ظرفیت ها استفاده شود چون ما در جبهه ای قرار داریم که از امکانات مادی بسیار کمتری نسبت به دشمنانمان برخورداریم لذا آنچه در توان داریم را باید تجمیع کنیموی در پایان از همه دلسوزان و زحمتکشان در راه اعتلای انقلاب اسلامی تشکر کرد و بیان داشت: یکی از چیزهایی که دشمن به آن دل بسته است انتخابات پیش رو در اسفندماه سال جاریست که ملت ما باید با هوشیاری توطئه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان استکبار بکوبد.

حجت الاسلام حجت الله مشی مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام علی بن موسی الرضا علیه الاسلام قم  نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در اجتماع بزرگ بسیجیان و روزه داران و با تشکر از فرمانده سپاه کازرون و دست اندرکاران این برنامه اظهار داشت: دین اسلام و احکامش همه و همه برای هدایت بشر و حمایت از تمام شئونات روحی و جسمی بشر تبیین شده است و روزه هم قطعا به همین منظور و برای جداشدن روحیات و تمایلات حیوانی از انسانی که خلیفه الله است درنظر گرفته شده و قرار است خداوند تبارک و تعالی به واسطه روزه داری و مواظبت از اعضاء و جوارح بدن، انسان را به سمت کمال واقعی رهنمون کند

مسئول کانون شهید حاج عبدالرحمن مشی  با اشاره به تقابل جمهوری اسلامی و غرب بیان داشت: انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری و جانفشانی شهدای گرانقدر، عرصه را بر استکبار جهانی و شیطان بزرگ تنگ کرده است و این انقلاب، شیاطین را با مشکلی عظیم مواجه کرد، آن هم در عصری که ملت ها و خصوصا مذهب ما در عصر غیبت به سر می برند و عامل موفقیت انقلاب ملت ما تبعیت از رهبری الهی که نائب موعود آخرالزمان است می باشد، چیزی که دیگر ملت ها از آن بی بهره اند.

این کارشناس فرهنگی، تهاجم فرهنگی را جدی و عامل فروپاشی خانواده دانست و با تاکید بر اشاعه فساد از طریق دجال واره ها عنوان داشت: اولین حربه دشمن عادی کردن گناه در جامعه است و امروز بخش قابل توجهی از وقت جامعه ما به واسطه تلفن های همراه و ابزارهای جانبی آن گرفته می شود غافل از این که محتوای آن ها چیست! ماهواره و شبکه های متعدد فارسی زبان و غیر آن به دنبال تخلیه ایمان و باورهای اعتقادی خانواده های ایرانی هستند و با کمال میل هزینه های هنگفت چنین برنامه هایی را می پردازد تا خانواده ما را از اسلام تهی کند.

مبلغ نمونه کشوری دومین حربه دشمنان را ایجاد ناامیدی دانست و با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر استقامت ملت در شرایط سخت حکومت طاغوت و ایام جنگ تحمیلی بیان داشت: امروز که شرایط از زمین تا آسمان با آن روزها متفاوت است و امروز که دولت و حکومت در دستان نیروهای خوب و مومن است نومید باشیم؟! و با حضور گسترده ملت در روز قدس و با لبانی تشنه در زیر گرمای سوزان تابستان، به دشمنان ثابت شد ملت ما نا امید از آرمان های خود نیست

وی مصرف گرایی و بی هویتی را موجب نگرانی دانست و خاطرنشان کرد: مصرف گرایی علاوه بر هدر رفت سرمایه های ملی باعث ایجاد توقعات بیش از اندازه در جامعه شده است و همین مطلب تشکیل خانواده را سخت و راه ایجاد انحراف را باز کرده است و مورد دیگر عدم آگاهی از شخصیت های برجسته و ارزش های ملی و دینی خودمان است که فرزندانمان را به الگوگیری از قهرمانان و ارزش های غربی سوق می دهد.

وی در پایان غفلت را سبب تلف شدن سرمایه های زندگی دانست و تاکید کرد: انسانی که نابیناست اما غفلت نمی ورزد زمین نمی خورد اما گاهی انسان های سالم به خاطر کم توجهی ضربه می خورند و دشمن عنود با بهره گیری از غفلت جامعه اسلامی، تقدس زدایی را در دستور کار قرار داده است و اگر جوانانمان درگیر رفاه زدگی و تنبلی شوند دچار شکست خواهیم شد

گفتنی است نماز با شکوه جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین حجت الله مشی، ضیافت افطار و اهداء هدایا به برگزیدگان قرعه کشی، پایان بخش این مراسم بود.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۵
س ش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
2
2
از تمام مسءولین بالاخص امام جمعه و سرهنگ شرفی و حاج آقامشی تشکر میکنم.
این نقطه امیدی برا مذهبی هاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
1
4
سلام
بابا اینایی که آدما رو بد قضاوت کردن بیان بگن جریان چیه ؟
دوره فرمانده سپاه قبلی میگفتن اینا ضدسپاه وانقلاب هستند توتمام پایگاه ها ومساجد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
3
من تومسجد صاحب الزمان (عج)بودم امام جماعت اونجا ویکی دوتا بچه های سپاه دوره فرمانده قبلی(آقای ...)چنان آقای ... وبچه هاش رو تخریب میکردن و تهمت جنبش سبزی بهشون میدادن که فقط دیدن داشت .حالا چطور شده ورق برگشته؟ کی باید جواب بده . فکرکنم اینا آخرت رو قبول نداشتن .
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
3
حرکت خوبی بوده و بایستی این نوع فعالیت ها که رنگ و بوی وحدت میدهد بیشتر شود
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
هرکی به ... اعتماد کرد.......شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
4
0
سلام قطعا اگه بودجه باشه نیشه کل شهرستان کازرون روبه افطاری دعوت کرد و این هنری نمیخواد نیاز به فرمانده و مبلغ نمونه کشوری و ....هم نداره در ضمن مهم داشتن بصیرت است که متاسفانه مراد پروری که شیوه این برداران فرهنگی است از بزرگترین مشکلات و معضلات برای نظام و انقلاب است به خصوص آقایانی که بارها نشان داده اند جز خودشان کس دیگری را قبول ندارند و نه احترام اءمه جمعه را نگه میدارند نه ....لذا توصیه میکنم مسولین محترم بصیرت بیشاریربه خرج داده و پول بیت المال را صرف مرید پروری نکنند
دوست خوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
قشنگی کارشون به اینه که نشون دادن اونا با ... مشکل نداشتن بلکه ... با اونا مشکل داشت من از این حرکت کاملا مردمی تشکر میکنم از فرمانده فخیم سپاه و کانون شیفتگان ولایت عاشقان شهادت و حاج آقای مشی نمیدونستم ایشون تو سپاه قم مسولیت دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
احسنت به برادر بصیر که خودش راتحت عنوان ناشناس معرفی کرده ای کاش آقای ... قبل ازاین کار ودادن افطاری به پاسدار هاکه بودجه آن آقای مشی تامین کرده کمی علمای شهرستان مشورت میکردن وحداقل ازطلبه های مطلع از جلسات خصوصی آقایان که چه حرفهایی ناروایی به ...استان وشهرستان وحتی به خود آقای ... نسبت میدهن.......................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
2
باسمه الله
از تمامی عزیزانی که برای این برنامه زیبا زحمت کشیده اند تشکر می کنم. مخصوصا حاج آقای مشی و جناب سرهنگ شرفی
انشاالله که این روند ادامه پیدا کند.
یک بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
2
سلام احسنت بر سرهنگ شرفی و احسنت بر حاج آقای مشی که دارند بر طبق اتحاد و انسجام می کوبند بدون هیچ ادعا و ننگ بر اونایی که یه عمر بر دبل نفاق و دو دستگی بین بسیجی ها کوبیدند این اتفاق می تونه ثمره های با برکت زیادی داشته باشه واقعا دست دست اندر کاران این مجموعه درد نکنه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
والا من که یه مدت تو ... بودم، خیری ندیدم، تازه همون قدر مسلمونی هم که داشتم، داشت بر باد میرفت که خدا را شکر اومدم بیرون و خودمو راحت کردم. یکی از برنامه های بسیج، حلقه صالحین بود که متاسفانه به حلقه همه چیز شبیه بود جز صالحین. جاتون سبز که از تمام مکاتب فکری و مذهبی دنیا تو این حلقه هوادار بود. یکی طرفدار مصدق، یکی هوادار کریم سنجابی و احمد کسروی، یکی عاشق بازرگان، یکی با تمام توان، اصول اساسی جمهوری اسلامی رو زیر سوال میبرد، و یکی دیگه ظرفدار لیبرالیسم فرهنگی در صدا و سیما بود....خلاصه بگم که انقلابی تر از خودم رو پیدا نکردم تو اون جمع. مسئول... هم که فقط به فکر رژه و اردو و لباس و مانور خیابانی بود.
وقتی عضو شدم، خیال میکردم با یک ... با عقبه محکم فرهنگی و بحث های استدلالی قوی روبرو میشم، ولی مسئولان و اعضای ... حتی اطلاعات سیاسی و فرهنگی بروز و قابل توجهی هم نداشتند.
...عزیز!!
به جای افطاری و کارهای رفورمی و نمایشی، اگه بیشتر به فکر تقویت نیروها از بعد فرهنگی و سیاسی و قوام ایدئولوژیک فلسفه بسیج و مقاومت باشید، بهتر نیست؟؟؟؟!!!! اگه از ظرفیت این نهاد و سازمان پرمخاطب جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن استفاده کنید، خداپسندانه تر هست. امروز که دشمن مستقیما اصول اولیه دین رو داره زیر سوال میبره و به شدت تفکرات سکولاریستی و لیبرالیسم رو داره بین جوانان رواج میده و نسل جوان و فعال رو به طرف ابتذال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سوق میده، شما فقط با افطاری یا اجتماع میخواید نقش فرهنگی خودتون رو ایفا کنید؟؟؟؟
پاسخ ها
یک بسیجی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
آقا محمد اگر برخی از آقایون که به صندلی مسولیتشون مربوطه اجازه داده بودند الان حلقه صالحین بسیار با شکوه و مثمر ثمر برگزار می شد این سفره افطاری رو بچه هایی راه انداختند که اسم حلقه هاشون صالحین نبود ولی همون کار رو انجام دادن بدون گزارش و رژه و ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
3
بضی ها اون ور گود نشستن میگن لنگش کن وتو کارنامشونم جز منفی کاری وتخریب چیزی ندارن و همه حرکت ها رو توی شهر مورد دار میدونن . برادر بودجشم باشه نه آدمش رو داری نه بخارش .
من به نوبه خود ازهمه دست اندرکارای این ضیافت الهی تشکر میکنم شهر ما نیاز به اینجور اتحادها داره .
یاحق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
3
آقای دوست دار بصیرت خوشم میاد که سواد درست و حسابی هم نداری فکر کنم مرید پروری باشه نه مراد پروری . آدمای بصیری مثل شما کازرون رو گلستون میکنن .ولی بصیرت رو از آخر بیا اول که خدای ناخواسته با مشکل مواجه نشی .
منم از همه بزرگان شهر خصوصا امام جمعه محترم ،حاج آقا مشی وجناب سرهنگ شرفی وهمه بزرگواران تشکر میکنم. اجرشون با خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
3
درود بر فرزند راستين انقلاب و نظام حاج آقا مشي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
3
باسلام بنده ازطرف خودم هم ازاقای شرفی وهم ازاقای مشی تشکر میکنم که درسال هم دلی وهم زبانی تونستن بین مردم ومسولین این شعار مقام معظم رهبری رو درعمل اجرایی کنن
جداشدهاز رفقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
2
2
باسلام خدمت سروران کازرون نماای کاش تمامی نظرات نسبت به آقایان شرفی ومشی رامنتشر می
کردید.
ای کاش رفقابه اصطلاح بسیجی ولایت رادرهمه ی زمینه ها قبول داشتن نه اینکه به اسم کار فرهنگی هر کار غلطی را انجام دهد توراخدا نذارید پشت پرده کار فرهنگی آقایانرارو کنیم.
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
1
سلام
واقعا برنامه بزرگی بوده مگه این همه سال این بودجه ها نبوده کی آدم داشته همچین کار بزرگی رو انجام بده تازه توی سال همدلی و همزبانی چه فکر زیبایی که مردم با نهاد انقلابی سپاه پیوند بخورن ای کاش ده سال پیش تا الان یه مسول مثل سرهنگ شرفی این کار رو کرده بود تا کازرون به جایگاه واقعی اش رسیده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
4
افرین به این اتحاد......
تشکر از مجموعه اقوی مشی
تشکر از مسولین
لطفا اتحاد رو خراب نکنید
تا کی میخوایید همدیگرو خراب کنید...اونایی که تخریب میکنند خیلی بیکارن...فکر جامعه نیستن
بعضیا در مورد حرف های ÷شت ÷رده حرف میزنن ولی اینم مثل بفیه تهمتها هیچی توش در نمیاد .....خیلیا حرف میزنن...اما دوران بزن ودررو تمام شده حق به حقدار میرسه....ظلم ÷ایدار نیست
احمق کسیه که اتحاد رو بهم بزنه........مرگ بر منافق
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
4
خدارو شکر که اختلافات در کازرون داره کم میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
3
تشکر از فرماندار خوب که هر وقت تو کازرون مسوول میشه اتحاد میاره
خانم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
3
از طرف بانوان بسیجی از زحمات دستندرکاران برنامه تشکرمیکنم...لطفا اینگونه برنامها رابیشتر بگذارید
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
میگم جناب بحرانی عزیز باتمام احترامات لطف کنیدنظرات راکامل منتشر کنید........
قابل توجه آقایان رفقا دیگه این بهر تکرار نخواهد شد.....
نسبت به آقای گرامی هم عرض کنم که ایشون اصلا دخالتی دربرنامه ها نداره............
قابل توجه بسیجی گرانقدر گرامی توجه داشته باشید که آقایان درجلسات روحانیت چه حرف وحدیث های رابه این عزیز نسبت میدن...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
عالی بود
خدا قوت
یا علی مدد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
تشکر ویژه دارم از مجموعه حاج آقای مشی,که به نحو احسن برنامه رو اجرا کردن

و دیگه هیچ کس نمیتونه هیچ اشکالی بر عملکردشون بگیره احسنت!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
آدم دلش از بعضی کوته فکری ها و قضاوت های بچه گانه به درد میاد ... مرید پروری!!! چقدر جالب
بعضی حرفا رو نباید زد و نمیزنم
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
جناب ناشناس عزیز الا اسم مرید پروری رادر زمینه فرهنگی......میذارن.آقایان باکلاس کردن ومیگن مرید پروری نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
سلام احسنت بر جناب سرهنگ شرفی که با یک چنین حرکتی حزب الله در کازرون را به همدیگر متصل کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
واقعا بعضیا که تخریب میکنن یا واقعا خدا رو قبول ندارن یا هم اصلا.... خداوکیلی بیاید ببینید کدوم مرکز فرهنگی هست که دغدغه جنگ نرم و تربیت دینی داره و بهتر از همه هم کار میکنه جناب سرهنگ شرفی خدا حفظت کنه که وحدت رو به کازرون دارید بر میگردونید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
خداوند خدمتگزارن به اسلام را حفظ نماید در چنین شرایطی که رهبر انقلاب دستر به همدلی و هم زبانی داده اند باید در چنین فضاهایی قدم برداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
دل امام زمان با به وجود آمدن چنین همبستگی هایی شاد میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
جناب سرهنگ شرفی حاج آقا مشی حاج آقا خرسند متشکریم متشکریم خدا قوت عالی بود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
حاج آقا مشي محبوب شهري و روستايي// درود //درود//درود
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
با سلام خدمت خوانندگان کازرون نما
بنده خودم اهل کازرون هستم و همیشه شاهد اختلافات سیاسی بین کازرونی ها بودم اختلافاتی که معمولا به کینه و نفرت و کدورت کشیده میشه حالا با اجرای این برنامه مشخص شده بین دو گروه از بچه ها حزب الهی این شهر الحمد لله مشکل و کدورتی نیست البته با انتشار نظرات در ذیل این مطلب متوجه شدم برخی از افراد آتش بیار معرکه اختلاف هستند و از اختلاف سود می برد برادر من نکنید. این شهرستان به اتحاد نیاز داره نه تفرقه اگر ادعاتون میشه مسلمونید قرآن دعوت به اتحاد می کنه اگر ایرانی هستید ایران رو اتاد نگه داشت نه تفرقه شما باید از همچین حرکت زیبایی استقبال کنید نه تخریب کنید که وای چی شد انشالله همچین حرکت های زیبایی در تمامی سطوح شهرستان انجام بشه و ریشه نفاق و تفرقه از این شهر کنده شه تا شاهد پیشرفت و همدلی این شهر باشیم البته جا داره از مسولین برگزاری این همایش زیبا هم تشکر کنم از جناب سرهنگ شرفی فرمانده محترم سپاه و حاج آقای مشی که واقعا گل کاشتن با این برنامه زیبا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
جناب مشی،دررضاجویی حق کوش نه خشنودی خلق،ترک واجب نتوان کردبه این نافله ها
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
0
اول بحث محبوبیت نکنید لطفا که هیئات امنا دل پری ازشما دارن دغدغه تربیت وکارفرهنگی باتخریب کردن جمع نمیشه لطفا کمی از تاریخ درس بگیرید..........
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
جناب کازرونی عزیز
لطف کنید بادید باز به قضایا نگاه کنید کسی که داخل جلسات ... شهرستان انواع واقسام افترا میزند چطور میتواند ندای وحدت بدهد
دنشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
0
0
جناب ناشناس و محسن
فکر کنم رضایت حق در اتحاد است نه در اختلاف کار حاج آقای مشی و سرهنگ شرفی مصداق اتحاد و رضایت خداست و حرفی که شما دارید می زنید موجب اختلاف راستی هیئت امنایی که می خواد مسجد تعطیل باشه و هیچ کاری داخل مسجد نشه فردا می تونه جواب خدا رو بده که چرا جوان های محله به فساد کشیده شدن ؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
بزرگوار دنشجو برو ببین ... داخل کار فرهنگی آقایانبیدادمیکنه خبر نداری...........
نسبت به آقای ... هم اول بره پایگاه های مقومت رافعال کنهکه نیروهای ... بعد بیاد دم از اتحاد بزنه واتفاق های...................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
از امام جمعه محترم شهرستان حاج آقا خرسند ،حاج آقا مشی،جناب سرهنگ شرفی باید تشکر کرد که به موقع این حرکت را انجام دادند
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
0
جناب کازرون نمای عزیز لطف کنید تمام نظرات را ذکر کنید اگر هم قصد مصلحت سنجی دارید همه ی نظرات را منتشر کنید.
باتشکر
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
جناب بحرانی عزیز 2مرد از کامنت های حقیر را منتشر نکرید که هم واقعیت داشته ومستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
احساس میکنم بچه های مجموعه دارن پیام درحمایت ازاین کارمنتشرمیکنن،امام جمعه نقشی نداشته،این ازبرنامه مجموعه ای هاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
0
0
من هم به نوبه خودم از عزیزان تشکر میکنم
چرا که هم ادم ای ... رو رو کردن و هم ادم خوبا رو بهم رساندن
خوابو میشه بیدار کرد ولی به خواب زده رو نمیشه
برخی عزیزان مثل محسن خودشون رو به خواب زدن
دردکشیده
|
-
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
سلام
این بلایی هست که سر استان قم نیز آمده


آقای ... و جریانش معاونت فرهنگی یک مسجد را به دست گرفته انرد و کاری کرده اند که در عرض 2سال بیش از 100 معترض روزانه به عملکرد ایشان انتقاد دارند و وضعیت نا بسامان فرهنگی در مسجدی که سابقه برتر استان قم را دارد به جا گذاشته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷