پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۹۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در بیانیه ای خطاب به دولت:
در پی استعفای سیدمحمد احمدی استاندار سابق فارس و تلاش عناصر فتنه برای تصدی استانداری، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با صدور بیانیه ای خطاب به دولت، خواستار انتخاب فردی با مشی اعتدالگرایی و با سابقه انقلابی و روشن و توان مدیریتی و کارآزموده به عنوان استاندار جدید فارس شد.

به گزارش کازرون نما، در این بیانیه با یادآوری تلاش عده ای برای به وجود آوردن تنش و نابسامانی در استان فارس، آمده است: چه دستانی در کار است که نمی‌خواهند استان پهناور فارس روی ثبات و کار را ببیند؟! متاسفانه چه در دولت قبل و چه در دولت کنونی استانداری فارس روی ثبات و آرامش را ندیده و سکان استانداری مدام در حال تغییر و تحول بوده است. آیا برآیند این تغییرات چیزی جز عدم حل مشکلات و عدم برنامه ریزی های بلند مدت بوده است؟

این بیانیه می‌افزاید: مدیریت استانی با سابقه تاریخی و فرهنگی و انقلابی و گستردگی عظیم جغرافیایی فردی باید باشد با سابقه انقلابی و روشن و توان مدیریتی و کارآزموده، اگر جز این باشد، از بی تدبیری دولت است.

این بیانیه اذعان می دارد: اگر دولت بخواهد به شعار سال که سال همدلی و همزبانی است پایبند باشد باید در انتخاب استاندار فارس هم دقت نماید. استانداری که مرز خود با فتنه و فتنه گران را مشخص نکرده است مصداق همدلی و همزبانی نیست، مصداق اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید نیست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در این بیانیه تصریح کرده‌اند: اجازه نخواهیم داد کسانی را که وجودشان برای نظام هزینه بر است و «خروج از حاکمیت» و «حمایت از فتنه» را در کارنامه خود دارند بر کرسی استانداری فارس تکیه بزنند.

این بیانیه با تأکید بر اینکه دولت باید در انتخاب استاندار فارس نظر نماینده محترم مقام معظم رهبری و نمایندگان مردم شریف استان را جلب نماید، اضافه می کند: مردم استان فارس نیازمند امید به فضای آرامش و کار در استان هستند و این آزمونی برای شعار تدبیر و اعتدال گرایی دولت است.

منبع: تنویر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
1
با سلام.
واقعاً از این گنده گویی ها آدم تعجب می کند. شما مگر که هستید که نمی گذارید. این مردم هستند که همه کاره اند نه شما به اصطلاح ...!!
حسین خرسند
|
GERMANY
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
3
این بیانیه این تشکل نظامی دانشجویی معنایی جز تهدید دولت و خط ونشان کشیدن توسط یک سری افرادی که خود را قیم مردم می دانند برای رئیس جمهور منتخب و محبوب ملت و وزیر کشور ندارد.می خواهم بدانم شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون در کجای چارت قدرت قرار دارد که جسورانه می گویند اجازه نمی دهیم کسانی ....بر کرسی استانداری فارس تکیه زنند.شما ... میکنید که دولت منتخب مردم شریف ایران را به صورت علنی تهدید می کنید؟ چرا در زمان 8 سال چپاول بیت المال توسط رئیس جمهور سابق و دار و دسته اش سکوت کردید و دلسوز نظام که نبودید بلکه تمام قوا از وی و عملکردهای نادرستش حمایت کردید و با آن حمایت نادرست حوادث تلخ سال 88 را رقم زدید .پس لطفا فضولی بیجا نکنید مردم فهیم ما نیاز به این بیانیه های بی ارزش شما ندارند
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
1
2
با سلام اینها اگر حمایت مردمی داشتند که کاندیدایشان در انتخابات ریاست جمهوری پیروز می شد . کاش کمی هم تعقل میکردند و انتخاب استاندار همسو با دولت حق طبیعی دولت و رییس جمهور می باشد. باتشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷