پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۸
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت:فردی که با وعده اخذ وام 170 میلیارد ریالی با بهره پایین ، اقدام به کلاهبرداری از یک نفر در این شهرستان کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش کازرون نما، سرهنگ مهرداد مشوق بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان در مورد افرادی که با وعده اخذ وام کم بهره از او کلاهبرداری کرده اند، اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی ادامه داد:با بررسی هایی که صورت گرفت ماموران دریافتند که فرد کلاهبردار با همدستی دو نفر دیگر ، با جلب اعتماد و معرفی خود به عنوان افرادی با نفوذ در یک قرارداد صوری مدعی شدند که می توانند اقدام به اخذ وام 170 میلیارد ریالی با بهره پایین برای خرید یک کارخانه کنند و از این طریق 260 میلیون ریال از فرد شاکی کلاهبرداری کردند.

مشوق افزود:ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ، یک نفر از متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند ،متهم در بازجویی های پلیسی به جرم ارتکابی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد .

وی ادامه داد:فرد کلاهبردار تحویل مرجع قضایی شد و تلاش برای دستگیری همدستانش ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون دبیان داشت:فعالیت شرکت ها و افراد مدعی واسطه گری در این زمینه غیرقانونی و بر خلاف مقررات است و شهروندان به هیچ عنوان نباید به این گونه افراد اعتماد کنند.
نویسنده: سرویس خبر
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲