پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
فرماندار کازرون خبر داد:
حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی بیش از 66 میلیارد ریال به این شهرستان تخصیص یافت

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی پنجشنبه به خبرگزاری ایرنا بیان داشت: این میزان اعتبار برای 126 پروژه عمرانی نیمه تمام در بخش های آب، راه، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری، بهسازی روستایی، کشاورزی و... هزینه خواهد شد .

وی افزود: میزان اعتبار تملک دارایی که امسال به شهرستان کازرون اختصاص یافته است در مقایسه با سال 93 تغییری نکرده است.

نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مجتبی
|
GERMANY
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
3
1
دست دولت درد نکنه. واقعن معجزه کردن، نمیدونم توی این شرایط اقتصادی نامطلوب و تحریم ها که نمیتونیم نفت بفروشیم و همون مقدار کم فروش هم پولش رو بهمون نمیدن و بسته شدن دکان اقتصادی کشور در همه زمینه ها و خزانه خالی و اختلاس های کلانی که به اندازه بودجه چند سال کشور هست، چطور دارن مدیریت میکنن که اعتبارات تملک دارایی برای پروژه های عمرانی هنوز برقراره. واقعن دست مریزاد روحانی
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
2
2
آقا مجتبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای روحانی یا دولت روحانی که دست مریضا نداره این کارها دوره آقای محمود احمدی نژاد هم اتفاق می افتاده . لطفاً تبلیغ بیخودی برای کسی نکنید بعدش هم انگار یادتان رفته آقای روحانی و معاونانش در اسفند 93 گفتن سال 94 قیمت بنزین افزایش پیدا نخواهد کر د اما دیدیم که چقدر خوشقول در آمدن و در سکوت خبری قیمت بنزین را به 1000 تومان افزایش دادند . واقعاً که عجب دولت وفاداری هست دولت تدبیر و امید ؟؟؟؟؟؟!!!!!! فعلاً این دولت داره با پنبه سر مردم را میبره با این تورم و گرانی که درست کرده آقا ی محترم شما هم اگه خودت را زدی به بیخوابی از خواب بیدار شو و بیخودی از کسی طرفداری نکن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
1
1
آقا کاظم!
بین تک نرخی کردن بنزین و افزایش قیمت تفاوت است.
مجتبی
|
GERMANY
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1
1
جناب کاظم عزیز
1- از این نظر که فرمودید دولت اعلام کرده بود که قیمت بنزین در سال آینده ثابت هست درست میفرمایید. ولی وقتی یک سری هزینه های اضافی بر دولت تحمیل میشه که ما بی اطلاع هستیم و همچنین درآمدهایی که باید در طول یک سال بدست بیاد و نیاد و جاهایی که مجلس شورای اسلامی دولت رو در منگنه های خاص قرار بده ،دولت مجبور میشه در سالی که انتخابات مجلس هست و میدونه که این تک نرخی کردن دست آویزی برای جناح های مخالف برای کاهش آراء اعتدالیون میشه ، بدلیل کمبود شدید درآمد یک خود زنی اینچنینی بکنه وگرنه اینکار رو نمیکرد.
2- مابه التفاوت 60 لیتر بنزین سهمیه ای با بنزین تک نرخی کنونی ماهی 18 هزار تومن میشه. به نظر جنابعالی ماهی 18 هزار تومان تاثیر زیادی در زندگی یه خانواده که صاحب خودرو هست میذاره؟
3- تورم و گرانی رو هم بینی و بین الله با زمانی که در هفت روز هفته روزی یه بار قیمت ها بالا میرفت مقایسه کن .
4- وقتی یه ماشین ترمز میبره و داره به ته دره سقوط میکنه و لحظه به لحظه و بصورت تصاعدی سرعت سقوطش بیشتر میشه، همین که ماشین رو بتونی وسطای راه نگه داری خودش خیلی حرفه که روحانی این کار رو کرده. نمونش هم اخبار دزدی ها و اختلاس های کلان در مملکته که یکی یکی صداشو در میارن تا حداقل دین و ایمان مردم حفظ بشه چون اگه یه دفعه ای بگن همه از نظام نا امید میشن خصوصن وقتی میبینن که این همه فساد در دولتی بوجود اومده که یه سخنرانیشون رو بدون دعای فرج شروع نمیکردند.
5- و در آخر : بالا کشیدن اقتصاد یک کشور از ته دره فساد و اختلاس و بی قانونی و تعطیلی صنایع و طرح های اشتباه و .... خیلی بیشتر از سقوط به دره زمان و قدرت و پول نیاز داره برادر!
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
0
آقا مجتبی امسال قیمت بنزین شد هزار تومان اگر اخبار گوش داده باشی معاون اول آقای رئیس جمهور دوباره افاضه فرموده بودن که قیمت بنزین احتمالاً در سال 94 باز هم گران تر خواهد شد . مثل اینکه این دولت میخواهد تمام مشکلات مالیش را از جیب مردم مستضعف بیرون بیاره ؟؟؟؟؟؟ضمن اینکه امروز که دولت تدبیر و امیر !!؟؟!!!! قیمت بنزین را کرده هزار تومان لابد دو صبای دیگه از هزار تومان میکندش هزار و .....تومان . بالاخره باید یه طوری مذاق این مردم مظلوم را تلخ کنند به قول خودتان برای اینکه برای مردم شک و فشار وارد نشه کم کم و آهسته آهسته دارن این تورم و گرانی و افزایش قیمت بنزین و ...... بر سر مردم در می آورند . خدا آخر و عاقبت این مردم را در این دولت بخیر کنه .
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
2
خیلی از شهرای فارس امسال بودجه تملک داراییشون افزایش داشته. مثلا جهرم 12 درصد افزایش داشته. کازرون متاسفانه مثل پارسال مونده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹