پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۵۹۵
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
خرسند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامی‌داشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 و روز تبلیغ، بر ضرورت حل مشکلات اعزام مبلغان به‌ جای‌جای این شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: در ماه رمضان امسال به دلیل کمبود مبلغ و همت ناکافی مسئولان مربوطه، در اکثر مساجد این شهرستان مبلغ وجود ندارد.

حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نخستین جمعه از ماه رمضان امسال این شهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 که در وین در حال جریان است در سخنانی اظهار داشت: طبق جدول زمان‌بندی قرار است مذاکرات تا دهم تیرماه به نتیجه برسد که امیدواریم تیم مذاکره‌کننده که از فرزندان انقلاب هستند با توجه به منویات رهبری و حفظ خطوط قرمز مذاکره و رعایت گزاره‌برگ ملی، مذاکرات را انجام دهند و به این مقصود دست یابند.

وی با اشاره به سخنان برخی از مذاکره‌کنندگان ایرانی و کشورهای 1+5 مبنی بر کُند پیش رفتن مذاکرات، گفت: علت کند پیش رفتن مذاکرات، عهدشکنی و دروغ‌گویی‌های همیشگی آمریکا است.

خرسند با یادآوری برخی از عهدشکنی‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا در مذاکرات ادوار گذشته، بیان داشت: آمریکایی‌ها در مذاکرات ژنو، غنی‌سازی پنج درصد را پذیرفتند؛ در لوزان غنی‌سازی را به 3.2 کاهش دادند و برخی خبرها حاکی از آن است در مذاکرات اخیر، خواهان غنی‌سازی دودرصدی هستند.

امام جمعه کازرون بابیان اینکه مجموعه عهدشکنی‌های آمریکا، نشان‌دهنده پایبند نبودن آن‌ها به مذاکرات است، تصریح کرد: هیئت مذاکره‌کننده بیش از اندازه از حقوق ملت گذشته و امتیازهای مهمی را به‌طرف مقابل داده اما طرف غربی آن‌قدر پررو و زیاده‌خواه است که جز تعطیلی مراکز هسته‌ای را نمی‌پذیرد.

وی با یادآوری سخنان امام (ره) در مورد آمریکا و جنایت‌های این کشور در قبال مردم ایران، خاطرنشان کرد: در منطق امام راحل، تمام بدبختی‌های ما از آمریکا نشأت می‌گیرد.

خرسند بابیان اینکه سخنان امام راحل گویی برای امروز ما بیان‌ شده است، اظهار داشت: مسئولان کشور نباید رفاه و حل مشکلات کشور را در گرو رفع تحریم‌ها بدانند.

خطیب نماز جمعه کازرون افزود: کشور ما ظرفیت‌های بسیاری دارد که با تکیه‌بر ظرفیت‌های درونی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی و رفع قوانین دست‌وپاگیر که مانع تولید می‌شوند، مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید در 31 خردادماه 1360، گفت: تقویت بسیج اساتید و بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

خرسند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با گرامی‌داشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 و روز تبلیغ، بر ضرورت حل مشکلات اعزام مبلغان به‌ جای‌جای این شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: در ماه رمضان امسال به دلیل کمبود مبلغ و همت ناکافی مسئولان مربوطه، در اکثر مساجد این شهرستان مبلغ وجود ندارد.

امام جمعه کازرون با اشاره به تشییع  باشکوه و باعظمت 270 شهید و به‌ویژه تشییع 175 شهید غواص که مظلومانه و با دستانی بسته در عملیات کربلای4 به شهادت رسیدند، گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهدا، بیانگر تعلق خاطر ملت ایران به شهدا است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری در پیامشان فرمودند حضور پرمعنی مردم در تشییع این دردانه‌های به میهن بازگشته یکی از به‌یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه هیچ عنصری به‌جز شهید و شهادت نخواهد توانست، این شور را در کشور ایجاد کند، گفت: بزرگ‌ترین اثر شهید، حماسه‌آفرینی بوده و اسلام همیشه به حماسه‌آفرینی نیازمند است.

خرسند با اشاره به وجود یک‌هزار و 100 شهید در شهرستان کازرون، بر لزوم تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان تأکید کرد و بیان داشت: فرهنگ جهاد و شهادت باید در متون دانشگاهی نهادینه شود و ساخت موزه و یا فرهنگ‌سرا در مورد شهدا در این شهرستان، لازم و ضروری به‌نظر می‌رسد زیرا که حفظ انقلاب به حفظ فرهنگ شهادت‌طلبی و بسیجی گره خورد است.

خطیب نماز جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی از سخنان در مورد حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها، بیان داشت: در دولت گذشته نیز که موضوع حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها طرح شد مخالفت مراجع و شخص رهبری را به‌همراه داشت.

وی اضافه کرد: آیا مشکلات خانم‌ها مانند اشتغال و ... با حضور آنان در ورزشگاه‌ها حل می‌شود که عده‌ای به دنبال این موضوع هستند و آیا فضایی که در ورزشگاه‌ها حاکم است برای حضور خانم‌ها امن به‌نظر می‌رسد؟

خرسند بابیان اینکه حضور خانم‌ها در ورزشگاه‌ها با ارزش‌ها، مطابقت ندارد، تصریح کرد: مردم متدیّن کشور ما اجازه نخواهند داد این موضوع در کشور باب شود.

امام جمعه کازرون با اشاره در پیش بودن هفته صرفه‌جویی گفت: با توجه به کاهش بارش‌های آسمانی و کمبود آب، صرفه‌جویی در مصرف آب لازم و ضروری است.

وی با گرامی‌داشت روز اصناف اظهار داشت: اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی و حمایت از روحانیون، پیش‌قراول بوده و نقش به‌سزایی داشته‌اند.

خرسند در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر ضرورت حفظ حرمت ماه رمضان به‌ویژه در اماکن عمومی گفت: امیدواریم در ماه رمضان شاهد روزه‌خواری در اماکن عمومی و غذافروشی‌ها نباشیم و در صورت مشاهده از دستگاه‌های مربوطه می‌خواهیم که برخوردهای لازم را با افراد خاطی انجام دهند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
5
اقای خورسند ارخودت سوال کن چرا مبلغا نمیان
عامل اصلی ...
روابط عمومی شهرداری نودان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
1
0
با پیگیری جدی مسئولان شهر نودان دو روحانی حاج آقا پورصمدی ( ثابت )و حاج آقا رستمی ( موقت ماه مبارک رمضان ) در شهر نودان مستقر شدند . همچنین خانه عالم با همکاری مردم و مسئولین تجهیز گردید . از همکاری جناب آقای جمشیدی سازمان تبلیغات و همکاران سپاسگذاریم . همچنین از بیانات هوشمندانه و خردمندانه حاج آقا خرسند امام جمعه محترم شهرستان سپاسگذاریم
مجتبی
|
GERMANY
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
4
رفتم به غرب اسلام را دیدم ولی مسلمان ندیدم. برگشتم به شرق مسلمان دیدم اما اسلام ندیدم. بعد از گذراندن مدت زمانی هرچند کوتاه در کشورهای اروپایی این جمله سید جمال رو به عینیت خواهیم دید. حالا حاج آقا دنبال مبلغان دینی در یک جامعه کاملن دینی هستند. کاش یه کم بیشتر فکر میکردیم که چرا در جوامع غربی ( در بطن جامعه ) خبری از دروغ و تهمت و و غیبت و ریا و حسد و خشونت و دزدی و ناامنی و فساد اخلاقی نیست؟؟؟؟!!!!! مگه اونا مبلغ دارن یا برای این خصوصیات اخلاقی مث بزرگراهها دوربین کنترل سرعت کار گذاشتن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
1
محضر مبارک حاج آقا خرسند باید خدمتتان عرض کنیم اوضاع جامعه ما از این حرفها که شما فرمودید به در شده که با حضور دو تا سخنران مشکلات اخلاقی و فساد و ربا و اختلاس های آنچنانی و ..... حل بشه مشکل فعلی و اصلی جامعه ما نبود حسن اعتماد مردم به افرادی است که در لباس مسئولیت در پست های مختلف کشور در این مملکت دارن انواع ... و ... از اموال عمومی و جیب مردم می کنند الحمدلله هر روز هم خبر اختلاس و چپاول بیت المال به گوش میرسه مشکل دیگه اوضاع آشفته بیکاری نسل جوان است که روز به روز سن آنها داره بزرگتر میشه و به سلامتی به پیری میرسن . گرانی و تورم هم کمر مردم را شکسته درآمد مردم کفاف هزینه سرسام آور زندگی نمیدهد آن وقت دولت و مجلس فقط و فقط یاد گرفتن مشکلات اقتصادی کشور را از جیب مردم کش برن آن وقت حضرتعالی فکر می کنید با وجود همه این مشکلات آقایان مبلغ دینی چه دردی از درد مردم را میتوانند دواکند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا کی میخواهید از سیاست و ترفند گفتار درمانی و وعده وعید استفاده کنید ؟؟؟؟؟؟ بدانید دوران این ترفندها دیگر به پایان رسیده و با حلوا حلوا گفتن دهان مردم شیرین نمی شود .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
2
شما خودت کجای کار را گرفته اید؟؟؟؟ انتقاد و ایراد از این و آن که کار سختی نیست شما بفرمایید توی میدان
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
1
آقا من روحانی هستم و جایی هم نماز نمیرم...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
اگر جایی روحانی خواستن خبر بدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
روحانی یی که بخواهد خبرش بدهی که کجا به او نیاز دارند همان بهتر که برود...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
0
0
ناشناس عزیز قبل از اینکه درباره راه رفتن کسی قضاوت کنی چند قدمی با کفش های اون راه برو....شاید نظرت عوض شد.
یاحسین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
1
مردم این شهر همیشه جز مذهبی ترین های ایران بودن. آخرش به کجا رسیدیم. جز اینه که الان کازرون با اون شکوه ساسانی و حتی دوره های بعد از اسلام و معاصر که کل استان کهگیلویه و سه چهار تا شهرستان کنونی کشور همه جزو شهرستان کازرون بودن رسیده به اینجا!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴