پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
شهردار کازرون:
مکی شهردار کازرون ،تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی را از اولویتهای شهرداری کازرون دانست و اظهار کرد: با توجه به تصویب بودجه عمرانی این شهرداری در سال جاری، مقرر شد تا شهرداری کازرون تلاش مضاعف خود را در تکمیل پروژه‌های نیمه کاره گذاشته و آن را در اولویت برنامه کاری عمرانی خود قرار دهد.
به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری کازرون، سید مهدی مکی با بیان اینکه قرارداد پیمانکاران در راستای اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فضای سبز بسته شده و آغاز به کار شده است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های در حال اجرا توسط شهرداری در سطح شهر شامل آغاز جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت مکانیزه معابر اصلی، لکه گیری معابر فرعی، و…. تسطیح وزیر سازی بوستان خانواده –بلوار شهیدان رضا زاده- تکمیل وتجهیز وسایل بازی بوستان های آزادی،امام رضا (ع) پارک محله ای باغ آسیایی ،حافظ جنوبی وپارک محله ای 14 معصوم است.
شهردار کازرون اظهار داشت:آغاز به کار پروژه احداث بلوار ورودی کازرون در بلوار پریشان با اعتابری بالغ بر 150 میلیون تومان-احداث کانال هدایت آبهای سطحی حدفاصل میدان بعثت به میدان فردوسی وکنال سیل بر بیات با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان –وتعریض ،جدول کشی ،زیر سازی واسفالت خیابان شبریعتی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان هم چنین تکمیل بلوار پردیس به بهشت زهرا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان 4 پروژه بزرگ در حال اجرا توسط شهرداری کازرون می باشد.

وی هم چنین از خریداری بیش از 1000 تن قیر با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال به منظور آسفالت معابر وخیابان های کازرون وانعقاد قرار داد با پیمانکار خبر داد وتصریح کرد: در این دوره کاری در نظر داریم با برنامه‌ای روشن و مشخص و طبق تاکیدات بودجه مصوب سال ۹۴ شهرداری طرح‌های نیمه تمام به سرانجام برسد.
نویسنده: رحیم زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
با سلام آقای شهرداری لطفا و خواهشمند است فکری هم جهت اصلاح روش دفع زباله به صورت صحیح و آموزش همشهریها و تبلیغ جهت رفع این معضل بزرگ شهر کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
50میلیون برای یه جوب؟؟؟؟300میلیون برای خیابان شریعتی؟؟؟یا واقعا تورم خیلی بالاس یا بنا به گفته خودت خیلی پروژهای بزرگیه چون خیابون شریعتی قسمتی که میخوان کار کنید خودش طولش کلا 300مترنیست ضمنا اتفاق تلخ تصادف کامیون و دختر جوان باز میخواد با تعریض بدون کارشناسی وعقلانی خیابون با گرفتن پیاده رو تکرار بشه عزیزم از خر شیطون بیا پایین ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴