پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۴۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
مراسم جشنی به پاس سی و سومین سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت مردم دزفول قهرمان با حضور اساتید، کارکنان و جمعی از رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس دردانشگاه ‎آزاد اسلامی کازرون برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاري آنا،دکترسیاوش  شریفی رئیس واحد کازرون ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادی خرمشهر گفت: جنگ نابرابر بین ایران و دنیا شکل گرفته بود و تنها وجود رهبری حضرت امامخمینی(ره) و یاران ایشان از جمله حضرت آیتاله رفسنجانی و ایستادگی،پایداری و شهامت رزمندگان اسلام موجب پیروزی ما درآن  جنگ شد.

آئین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر دردانشگاه‎ آزاداسلامی برگزارشد+عکس

 شریفی افزود: اگر خاطرات حضرت آیتاله رفسنجانی را از طریق کتابهای وی مطالعه کنیم متوجه خیلی از ناگفتهها ی جنگ خواهیم شد و ازکارشکنی وخیانت های بنیصدر که به عنوان رئیس جمهور وقت با دشمن همراهی وهمکاری میکرد می شویم  .

رئیس واحد کازرون با بیان اینکه رئیس‌جمهور ما فرمود امروز فروش نفت ما مانند خرمشهر توسط ۱+۵، اشغال شده است و نمی‌گذارند نفتی را که از آن این مردم است، بفروشیم. ما باید خرمشهر نفتمان را آزاد کنیم گفت : امیدواریم که زیر سایه مقام معظم رهبری ورهنمودهای ایشان وتلاش دولت تدبیر وامید به این آزادی هم برسیم.

در ادامه امیرسرتیپ عسکری فرمانده پادگان07 ارتش درکازرون اظهار داشت :درابتدای جنگ مشکلات وناهماهنگی فراوانی در جبهه ها وجود داشت که از سوی رئیس جمهور نالایق وقت  ایجاد می شد وموجب عدم هماهنگی لازم در بکارگیری  از توان نیروهای مردمی در جبهه های جنگ می شد وبا ایجاد اختلاف بین سپا وارتش دشمن درخاک ما نفوذ وپیشروی گسترده ای داشت  .

آئین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر دردانشگاه‎ آزاداسلامی برگزارشد+عکس

وی افزود: بعد از عملیات پیروزمندانه  بیتالمقدس که توسط قرار گاههای فتح ، نصر و قدس بصورت مشترک بین  سپا ه وارتش صورت گرفت موجب تقویت نیروهای رزمنده ما در جبهه ها شد و  سرنوشت جنگ تغییر کرد و ازآن زمان ما بر جبهههای جنگ حاکم شدیم. در این راستا امیرعسکری فرمانده 07 کازرون اظهار داشت: با انتخاب حضرت آیتاله خامنهای بعنوان رئیس جمهوری موجب اتحاد ، همدلی و هماهنگی بیشتر بین ارتش و سپاه شد وهمین امر موجب روحیه بالاوآغاز پیروزیهای بزرگ ومتعدد در جبهه شد

آئین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر دردانشگاه‎ آزاداسلامی برگزارشد+عکس

لازم به یاد آوری است درحاشیه این مراسم نمایشگاهی ازماکت ونقشه های مناطق جنگی ومحورهای عملیاتی آفندی وپدافندی توسط روابط عمومی واحد وسازمان عقیدتی سیاسی پادگان 07 کازرون در سالن سر سرای دانشگاه که همراه با پذیرایی شیرینی وشربت از بازدید کنندها انجام شد

آئین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر دردانشگاه‎ آزاداسلامی برگزارشد+عکس

در پایان سردار رحیم قنبری از آزادگان و رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با ارائه بخشی از خاطرات خود از عملیات آزدسازی خرمشهر و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان سخنانی را ایراد نمودند.

نویسنده: اصغرجوکار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
0
1
چراتقدیری نشدازخانواده های محترم شهداخیلی این رسم کمرنگ شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
3
تمام تخلفات اشکار و نا آشکار در دانشگاه، با برگزازی اینگونه مراسم های عقیدتی، اسلامی که همه و همه می،پسندند، باید نادیده گرفته شود؟؟؟کسی نمی،پرسد در دانشگاه آزاد چه خبر است و فقط اینگونه مراسم ها مدام از،طرف رییس،و چند نفر برنامه ریزی میشود و برای لاپوشونی تخلفاتشون بهره می برند....بله وظیفه همه ارگانهاست کلیه مراسم حماسی، عقیدتی، دینی برگزار کنند، حرفی نیست ولی نه اینکه از برگزاری این مراسمها هدف دیگری،داشته باشند....عدل الهی،روزی حق ناحق شده را جواب خواهد داد ...شک ندلشته باشید...
مهرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
0
3
جالب است کسانی که ذر دوره مدیریت دانشجو از انحصار دانشگاه در دست یک خانواده خاص!!!! انتقاد می کردند حالا در هر مناسبت ارادت خود را به آن خانواده خاص اعلام می کنند.اگر خاطرات ...را مطالعه کنیم!!!! نمی دانم بعضی ها متخصص جراحی دامبزشکی هستند یا فوق تخصص حفظ میز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷