پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
شهردار کازرون:
سید مهدی مکی از شهروندان به عنوان مهمترين سرمايه هاي اجتماعي و عاملي سازنده در تحقق اهداف و پيشبرد افقهاي آينده جامعه شهري يادکرد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، سید مهدی مکی گفت: با توجه به ارزيابي هاي انجام شده همچنين مجموعه اقدامات صورت گرفته از سوي شهرداري، مي توان به اين نتيجه رسيد که اين مجموعه اهتمام ويژه اي براي برقراري تعامل و همگرايي بين مردم و مسئولان داشته و برانجام آن نيز اصرار و تاکيد دارد.

شهردار کازرون با تاکيد بر لزوم آگاه سازي اذهان عمومي از عملکرد شهرداري، اين موضوع را مهم دانست وتصريح کرد: تحقق اين مهم علاوه برافزایش ارتباطات موثر بين مسئولان و شهروندان با هدف تعامل و همراهي في مابين آنها، باعث ايجاد اعتماد بيشتر شهروندان به مسئولين و رويکرد آنها در انجام امورمی شود.
مکی با بيان اينكه سعی و تلاشمان بر اين است تا در حد امکان به امور زیرساختی شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تمرکز داشته باشيم ، اظهارداشت : از ابتدای سال 94 كليه مسئولين و پرسنل شهرداری با حمايت اعضاي شوراي اسلامي شهر در راستای بهبود وضعیت شهری و ایجاد هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه ، امور شهری را بیش از پیش و با سرعت حداکثری به پیش می برند تا از این طریق مردم نیز در رفاه مناسبی قرار گیرند .

وی افزود: جهت پیشرفت و توسعه شهر بایستی برنامه ریزی های ما به سمتی باشد تا بتوانیم ضمن جذب درآمدهای پایدار، صرفه جویی و پرهیز از هرگونه هزینه زائد، برنامه ریزی دقیق و مدنظرشهرداری به عنوان نقشه مسیر راه در توسعه و بالندگی شهرکازرون موفق باشیم.

شهردار کازرون در پايان اظهار اميدواري كرد شهروندان فهیم کازرونی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است بیشترین مشارکت را در اجرای طرح ها با شهرداری داشته باشند كه این می تواند پشتوانه خوبی برای مجموعه شهرداری باشد تا با توان مضاعف به شهروندان شهر تاریخی ،فرهنگی کازرون خدمت کنند .

نویسنده: رحیم زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
0
جناب شهردار سلام
معمولا آب از بالا به پایین می رود نه از پایین به بالا...همه دولتی ها و مسئولین یاد گرفتن سریع توپ رو تو زمین مردم میندازن و از مردم کمک میخوان بابا هیچی دست مردم نیست امکانات و بودجه دست شماست نه مردم .شما کار کنید مردم می فهمند.مردم تا عوارض ندن که شما کارشون رو انجام نمیدید خواهشا بعد از اینکه عوارض گرفتید کارها را به نحو احسن براشون انجام بدید.مثلا یا پروانه ساخت ندید یا اگه پروانه دادید لطفا خدمات شهری رو زود براشون ببرید.خواهشا شما نشید مثل وزیر و وزرای کنونی که یارانه رو قطع میکنن و قیمتها رو میبرن بالا و حرف از صلح و سازش میزنن و ....همش هم میگن بخاطر مردم .شما کار کنید شهر رو آباد کنید مردم خودشون میبینن کجا شما زحمت کشیدید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹