پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
فرماندار کازرون:
فرماندار کازرون گفت:روابط عمومی ها عامل رشد یا رکود یک مجموعه به شمار می آیند وبا اطلاع‌رسانی به‌موقع از کارهای انجام گرفته، می توانند عامل شکوفایی و پویایی مجموعه خود محسوب شوند.

به گزارش رحیم زارع خبرنگار کازرون نما، حمیدرضا گرامی در جلسه مشترک روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کازرون در سخنانی اظهار داشت: گرچه امروزه با توجه به شرایط موجود کشور که نشأت گرفته از توطئه دشمنان و ضعف مدیریتی در برخی جاها بوده با محدویت اعتباری و کمبود نیرو روبه‌رو هستیم اما دلیلی بر عدم اطلاع‌رسانی کارهای انجام گرفته نیست.

فرماندارکازرون گفت:.دشمنان با در دست داشتن پیشرفته‌ترین امکانات رسانه‌ای و تبلیغاتی در 35 سال گذشته در متوقف کردن پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش فراوانی کرده‌اند .

گرامی از بی‌توجهی برخی مدیران و رؤسای ادارات و نهادهای کازرون به جایگاه روابط عمومی انتقاد کرد و بیان داشت: گرچه امروزه بودجه‌های جاری با محدویت‌هایی که به وجود آمده کم شده اما مطالبات و انتظارات  مردم ،هیچ‌گاه کم‌شدنی نیست .

فرماندار کازرون  جایگاه روابط عمومی در ادارات را بسیار با ارزش و مهم توصیف کرد و ابراز داشت: روابط عمومی‌های ادارات بایستی  مردم و رسانه‌ها را در جریان عملکرد اداره متبوع خود قرار دهند و ضمن دفاع از اداره‌شان به نقدها پاسخ قانع کننده داشته باشند .

گرامی تصریح کرد: یک مدیر فهیم، جامع‌نگر وآینده‌نگر باید روابط عمومی را مهمترین بخش اداره خود بداند، در غیر این صورت در تیررس مستقیم حرف و حدیث‌های گوناگون قرار می‌گیرد .

وی با بیان این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی از فضای رسانه ای وبه خصوص در فضای مجازی سعی در ایران هراسی درمیان مردم جهان دارند اظهار کرد:می توان با رصد اخبار منتشر شده ومدیریت  صحیح اطلاعات ازسیاه نمایی وایجاد فضای یاس وناامیدی درجامعه جلوگیری کرد.

گرامی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد:بهره گیری از امکانات دولتی در انتخابات خلاف قانون است و روابط عمومی ها توجه کنند که خدمات انجام شده در نظام جمهوری اسلامی نتیجه تلاش یک مجموعه است و نباید با انتشار جهت دار اخبار برخی فعالیت ها و خدمات را منحصربه نام افراد کرد.

فرماندارکازرون با اشاره به اهمیت آموزش روابط عمومی‌ها و چگونگی انتشار اخبار گفت:روابط عمومی ها عامل رشد یا رکود یک مجموعه به شمار می آیند وبا اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع از کارهای انجام گرفته، ارتباط  همه‌جانبه با اصحاب رسانه، مطبوعات ، خبرنگاران و پاسخ‌گویی به نقدها می توانند عامل شکوفایی و پویایی مجموعه خود محسوب شوند.

 در پایان این جلسه مسئولان روابط عمومی‌های شهرستان کازرون  به بیان نقطه‌ نظرات خود پرداختند .
نویسنده: رحیم زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
جناب سرهنگ بخشها جزء شهرستان کازرون محسوب نمی شدند که روابط عمومی آنها را دعوت نکردید ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸