پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۲۹۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
بامداد پانزدهم فروردين امسال حراست بيمارستان وليعصر كازرون در تماس با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ ماموران را در جريان مرگ زني ٥٠ ساله قرار داد كه از ناحيه گردن مجروح و دچار سوختگي شديد شده بود.
بامداد پانزدهم فروردين امسال حراست بيمارستان وليعصر كازرون در تماس با فوريت‌هاي پليسي ١١٠ ماموران را در جريان مرگ زني ٥٠ ساله قرار داد كه از ناحيه گردن مجروح و دچار سوختگي شديد شده بود.

با اطلاع ماموران از اين حادثه به سرعت تيمي از كارآگاهان به بيمارستان اعزام شد و رسيدگي به موضوع را آغاز كردند. با حضور ماموران در محل مشخص شد كه ساعاتي پيش، زني ميانسال كه به‌شدت دچار سوختگي شده بود توسط برادرش به بيمارستان منتقل شده اما با وجود تلاش تيم پزشكي به دليل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ماموران كه تحقيقات اوليه خود را آغاز كرده بودند در نخستين گام جسد را به پزشكي قانوني منتقل كردند تا علت اصلي فوت زن ميانسال مشخص شود. همزمان تيمي از كارآگاهان به بازجويي از برادر فوتي پرداختند. او دامادشان را عامل اصلي جنايت معرفي كرد و به كارآگاهان گفت: امروز در تماسي مطلع شدم كه دامادمان در درگيري با خواهرم او را با ضربه چاقو به‌شدت مجروح كرده و پس از آن با ريختن بنزين روي بدنش، او را به آتش كشيده و متواري شده است.

با ثبت اظهارات هولناك برادر فوتي، به سرعت پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي بررسي در اختيار پليس آگاهي كازرون قرار گرفت و دستگيري قاتل به جريان افتاد. ماموران كه براي دستگيري متهم به محل وقوع جنايت رفته بودند، متوجه شدند كه همسر مقتول پس از ارتكاب به قتل از محل متواري شده است. تحقيقات ميداني پليس از اهالي محل نيز تاييد كرد كه قاتل پيش از اين نيز سابقه درگيري با همسر خود داشته است.

همزمان با ردزني‌هاي پليس براي شناسايي مخفيگاه قاتل، گزارش پزشكي قانوني مرگ بر اثر اصابت ضربه چاقو به گردن و سوختگي شديد را تاييد كرد.

همچنين در تحقيقات پليس مشخص شد كه قاتل به مواد مخدر شيشه اعتياد داشته و سر اين موضوع بارها با همسر خود درگير شده و اهالي محل صداي فريادهاي آنها را شنيده‌اند.

سرانجام پس از انجام اقدامات پليسي و ردزني‌هاي محل‌هاي رفت و آمد قاتل، او در يكي از محله‌هاي شهرستان كازرون در اقدامي ضربتي شناسايي و دستگير شد.

با انتقال متهم به پليس آگاهي روند بازجويي آغاز شد كه او در همان تحقيقات اوليه به قتل همسرش اعتراف كرد و به كارآگاهان گفت: من با همسرم اختلافات زيادي داشتم و پيش از اين نيز با او درگير شده بودم. در روز حادثه هم مواد مصرف كرده بودم و پس از اينكه درگيري ما بالا گرفت با ضربه چاقو همسرم را از ناحيه گردن مجروح كرده و پس از آن جنازه‌اش را به آتش كشيدم.

سرهنگ مهرداد مشوق، فرمانده انتظامي كازرون با تاييد اين خبر به اعتراف صريح متهم اشاره كرد و از انتقال او به دادسرا براي سير مراحل قانوني خبر داد.
برچسب ها: قتل فجیع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
جاوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
6
2
ههههههههههههههه این هم از کازرونتون بعد بیایید بگید چقدر شما روستاییا بی فرهنگید.
ali
|
ROMANIA
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
3
0
همین خبر را سایت تابناک گذاشته در همین تاریخ و 350 نفر با خانم به قتل رسیده ابراز همدردی کرده اند ولی در شهرستان کازرون کسی چیزی نگفته است. فرهنگ شهرستان در خواب می باشد.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
1
2
بیچاره جاوید چقدر منتظر بود یه اتفاق اینجوری تو کازرون بیافته
خوب بنده خدا قتل و جنایت همه جا میتونه اتفاق بیافته چیزی که بعضی از بخش های اطراف کازرون دارن استعداد مرتکب جرم و جنایت در هر لحظه هست و متاسفانه هموطنای روستایی در امنیت نیستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
0
3
تازه یه ذره اختلاف شهری روستایی کم شده.خواهشا دامن نزنید به اختلاف ها.اصلا تو شهرستان کازرون همه باید برابر باشن.چه کازرونی چه خشتی و یا بالاده یا قائمیه همه انسانیم.

نزارید با اختلاف های اینجوری، شهرستانمون بره تو حاشیه.تازه یه ذره از جرم و جنایت و غیره کم شده، شما دیگه هیزم بیار اتشی که تو خاموش شدنه، نشید.

کازرون نما هزار بار کاربرات میگن نظراتی رو که داره اختلاف ها رو تشدید میکنه و ممکنه بخش ها و شهری یا روستایی رو روبروی هم قرار بده، انتشار نکن.

حتما باید به مقامات مربوطه گزارش بشه تا دست بردارید؟؟؟؟

معلوم نیست این جاوید کجاییه و از کجا داره نظر میده ولی شما که میدونید ممکنه نظرش اختلافات رو تشدید کنه، خواهشا نشر نکنید.
نکید والا میریم تو حاشیه
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
2
برای ان مرحومه طلب مغفرت دارم
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
انشالله موادهای اعتیادزا ریشه کن شود خدارحمت کند این خواهر گرامی را و همسرش را به یکی از مراکز ترک اعتیاد بفرستید
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
1
اگر واقعا به وحدت اسلامی اهمیت میدهید مدیر سایت لطفا نظر تفرقه انگیز آقای جاوید را پاک کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴