پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۲۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
فرماندار شهرستان ممسنی افزود: آبرسانی به منطقه زیربند ماهور میلاتی از طریق انتقال آب ازچشمه ساسان کازرون باید تامین شود که برای انجام این کار 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رهام پیکری از آبرسانی به 20 روستای شهرستان ممسنی در سال 94 خبر داد و اظهار داشت: آبرسانی به این روستاها به 300 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که 50 میلیارد ریال آن از طریق ماده 180 و 10 میلیارد نیز از محل دو درصد نفت و گاز تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ممسنی 160 روستای بالای 20 خانوار دارد، گفت: بیشتر این روستاها به دلیل خشکسالی مشکل آب دارند که بخشی از طریق آبرسانی سیار و بخشی از طریق انتقال آب از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها تامین آب می‌شوند.

فرماندار شهرستان ممسنی افزود: آبرسانی به منطقه زیربند ماهور میلاتی از طریق انتقال آب ازچشمه ساسان کازرون باید تامین شود که برای انجام این کار 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

پیکری خاطرنشان کرد: آبرسانی به 11 روستا در منطقه کلگاه شیراز در دستور کار است که تا پایان تیرماه انجام می‌شود و 5 روستا در منطقه دشمن‌زیاری و 4 روستا در منطقه پراشکفت نیز از جمله مواردی است که در سال 94 آبرسانی می‌شود.

وی با اشاره به آبرسانی عشایر تصریح کرد: روزانه 4 تانکر آب به عشایر کوچ‌رو منطقه آبرسانی می‌شود که این امر غیر از آبرسانی به عشایر ساکن است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
0
1
دیگه بوشهر کم بود نوراباد هم اظافه شد..نوراباد ممسنی میزارن بارندگی زیادی داره..برا چی از شهر خودش کمک نمیگیره..عجبا!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
1
کازرون بدبخت ابش کجا بود که به نوراباد بده اینها رو می نویسند سایت خالی از جوک و عریضه نباشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
0
0
رشو بگیر ... بزور و تحدیدپول میگیرند هیچکس کارشون نداره توتاریخ رشوبگیرها خ ش فرزند س از رانندگی گریدل به کارشناس شهرداری وبرای رشوگرفتن میگفت یاخونت یک صدم قیمت به من بد اگه ندی پروندساختمانی درقسمت بایگانی درمیارم وجای دیگری میگزارم تا هیچکس پیداش نکنه وقتی به شهربانی گذارش دادم سروان ... گفتن هنوزکه رشو ندادی بروخانت به نامش بزن بدشکایت کن به همین راهتی حاصل سی سل زحمت ازدست دادم هفت سال دادگاه رفتم بد ... که ده سال ریس دادگاه بود پارتیش شد گفتن خانه فروختی حالا که گران شد امدی فسق شما بودی چه میکردی.
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
0
0
تشکرازشما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷