پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
استاندار فارس:
سید محمد احمدی، عصر دوشنبه در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در سال 94 افزود: امیدواریم با مساعدت رییس جمهوری بتوانیم این حوزه را با توجه به وجود شرکت صنایع الکترونیک به عنوان قطب صنعت الکترونیک کشور در شیراز توسعه و گسترش دهیم.

استاندار فارس عصر دوشنبه در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در سال 94 افزود: امیدواریم با مساعدت رییس جمهوری بتوانیم این حوزه را با توجه به وجود شرکت صنایع الکترونیک به عنوان قطب صنعت الکترونیک کشور در شیراز توسعه و گسترش دهیم.
وی، ضمن تاکید بر لزوم تمرکز مدیران و مسوولان فارس بر نیازها و اولویتهای اساسی این استان ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری، پروژه هایی در اولویت قرار می گیرند که تمام جوانب توسعه استان در آنها لحاظ شود.
مقام عالی دولت تدبیر و امید در فارس تصریح کرد: امیدواریم پیشنهادهایی که توسط دستگاههای اجرایی استان مطرح شده و در حوزه های مختلف معاونت های استانداری مورد بررسی قرار گرفته است، در نهایت به صورت چند پروژه که از درجه اهمیت بیشتری برخوردار هستند اجرایی و عملیاتی شود.
احمدی افزود: تحقق این مهم و عملیاتی شدن این پروژه ها می تواند به توسعه استان کمک بسیاری کند.
استاندار فارس گفت: همزمان با حضور رییس جمهوری در فارس، هیاتی از نمایندگان وی، ضمن عزیمت به شهرستانها و تشکیل شورای اداری، مسایل و مطالبات مردم را رصد می کنند و در جهت اجرای این موارد اقدامات لازم نیز انجام خواهد شد.
او اضافه کرد: تمام مسایل و مشکلات پس از شناسایی و جمع بندی، در شورای اداری استان با حضور رویس جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
احمدی، همچنین از تمامی دستگاههای اجرای استان خواست تا به منظور تحقق اهداف و سیاست های پیش بینی شده در سال 94، تعامل و همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.
مدیرکل پیگیری تصمیمات ستاد سفرهای استانی رییس جمهوری نیز گفت: در سفر رییس جمهوری به استان فارس برنامه های همچون دیدار عمومی با مردم، ملاقات با علما و روحانیون، خانواده معظم شهداء و ایثارگران، نخبگان و همچنین دیدار با متخصصان و کارشناسان امور اقتصادی استان دنبال خواهد شد.
محمد رضا صالحی افزود: تمام تصمیماتی که در جریان سفر از سوی دکتر روحانی رییس جمهوری اتخاذ و اعلام می شود، از قبل مورد کارشناسی و بررسی دقیق قرار گرفته و قابلیت اجرا خواهند داشت.
رییس جمهوری کشورمان قرار است که همزمان با روز شیراز (15 اردیبهشت ماه) به شیراز سفر کند.
پس از تصویب شورای اسلامی شهر شیراز و تایید مجلس شورای اسلامی، 15 اردیبهشت به نام روز شیراز نامگذاری شد.
هر سال و همزمان با روز شیراز، برنامه های ویژه ای از سوی شهرداری این شهر برگزار می شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: سفر رییس جمهور ، فارس
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
0
0
مگه کازرون هم میاد؟!!؟؟؟zzzzzzzzx????
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳