پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
حجت الاسلام رضا صنعتي صاحب امتياز سايت جامع كازرون نما:
می توان ادعا کرد که کازرون نما آغازگر مسیر انتشار گزارش تصویری رنگی در سطح رسانه های کازرون بود که این حرکت در آغاز خود چالش هایی را نیز به دنبال داشت. اینک با رونمایی نسخه جدید نگارخانه کازرون نما این گنجینه تصویری به شکل بسیار زیبا و دسته بندی شده ای در اختیار کاربران سایت قرار خواهد گرفت که حتی می تواند باعث جذب گردشگر به کازرون شود.

به گزارش كازرون نما حجت الاسلام رضا صنعتي صاحب امتياز سايت جامع كازرون نما در مراسم رونمايي از دو ويژگي جديد سايت كازرون نما كه 5 فروردين ماه در سالن كانون رضوان برگزار شد، ضمن خيرمقدم گويي به حاضران، طي سخناني از روند شكل‌گيري و راه اندازي سايت كازرون نما گزارشي به حاضران ارائه نمود. وی در ابتدا به روند شکل گیری این سایت اشاره کرد و گفت: این روند در سال 1385 با راه اندازی روزنامه الکترونیک شهرسلمان و تارنمای تاریخی شهر حماسه آغاز شد که در سال 1387 با توجه به نیازی که به وجود یک سایت جامع برای کازرون احساس می شد با ادغام این دو تارنما و افزودن بخش قسمت های جدید سایت کازرون نما در مرداد ماه 1387 راه اندازي شد.

کازرون نما آغازگر انتشار گزارش تصویری رنگی در سطح رسانه های کازرون / امکات فروش الکترونیک کتاب در آینده نزدیک

وی سپس به زحمات حجت الاسلام مهدی صنعتی و آقایان احمدرضا زارعی و علی بحرانی که طی سال های اخیر مدیریت کازرون نما را بر عهده داشته اند اشاره و از زحمات آنها تقدیر کرد.

صنعتی در ادامه به معرفی دو ویژگی جدید کازرون نما شامل نسخه جدید نگارخانه و كتابخانه کازرون نما پرداخت و گفت. از ابتدای راه اندازی سایت در سال 87 بخشی با عنوان نگارخانه در سایت وجود داشت که بعدها به یک سرویس اختصاص تبدیل شد. به گونه ای که در مجموع این سالها بیش از 800 پست شامل عکس، فیلم و صدا در موضوعات مختلف از بیش از 10 عکاس در کازرون نما منتشر شد.

در واقع می توان ادعا کرد که کازرون نما آغازگر مسیر انتشار گزارش تصویری رنگی در سطح رسانه های کازرون بود که این حرکت در آغاز خود چالش هایی را نیز به دنبال داشت. اینک با رونمایی نسخه جدید نگارخانه کازرون نما این گنجینه تصویری به شکل بسیار زیبا و دسته بندی شده ای در اختیار کاربران سایت قرار خواهد گرفت که حتی می تواند باعث جذب گردشگر به کازرون شود.

وی در ادامه به معرفی نسخه جدید «کتابخانه کازرون نما» پرداخت و گفت: از ابتدای راه اندازی سایت قسمتی با عنوان کتابخانه کازرون نما در این سایت فعال بود اما این قسمت قابلیت های محدودی داشت که اینک با رونمایی نسخه جدید کتابخانه امکانات بسیاری به این بخش اضافه شده است. وی همچنین از فعال شدن فروشگاه الکترونیک این کتابخانه در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت با راه اندازی این فروشگاه کتاب های عرضه شده به سرعت در اختیار همشهریان عزیز قرار خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
GERMANY
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
0
2
خداقوت آقا رضا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸