پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
گرامی :
به گزارش دهداری خبرنگار کازرون نما روز دوشنبه مورخه 93/12/04 ساعت 19:30 بعدازظهر با حضور گرامی فرماندار شهرستان کازرون ، حقیقی بخشدار کوهمره نودان و مسئولین ادارات زیربط جلسه کمیته ی محلی دشت برم با حضور شوراها و دهیاران و معتمدین محلی در مسجد جامع روستای کلانی برگزار گردید .

به گزارش دهداری خبرنگار کازرون نما روز دوشنبه مورخه 93/12/04 ساعت 19:30 بعدازظهر با حضور گرامی فرماندار شهرستان کازرون ، حقیقی بخشدار کوهمره نودان و مسئولین ادارات زیربط جلسه کمیته ی محلی دشت برم با حضور شوراها و دهیاران و معتمدین محلی در مسجد جامع روستای کلانی برگزار گردید .

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ؛ گرامی در خصوص اهمیت تشکیل جلسه مطالبی اشاره کردند و بر پیگیری دو موضوع بصورت ویژه تاکید داشتند .

وی یادآور شدند هرچه سریعتر موضوع اختلاف فی مابین کشاورزان و اهالی منطقه دشت برم با اداره منابع مرتفع گردد. ایشان در ادامه در خصوص اهمییت توسعه گردشگری در منطقه دشت برم مطالبی بیان کرد و از مردم و اهالی منطقه خواستند که در این زمینه با مسئولین همکاریهای لازم به عمل آورده و به منظور احداث پارک جنگلی دستورات لازم صادر کرد.

درپایان پس از بحث و تبادل نظر مواردی تصویب گردید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
گاوکشک
|
UNITED KINGDOM
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
3
چرا منازل مسکونی در روستای گاوکشک با وجود داشتن سند سیم سرب و با سابقه بیش از هفتصد سال جز زمینهای منابع ملی شده است و بنیاد مسکن هیچ گونه تسهیلاتی را به مردم تا نپرداحتن مبلغ جریمه منابع ملی نمی پردازد .
همانطور که مستحضرید قانون ملی شدن جنگل ها در دهه 50 تصویب شد و عکس های هوایی گرفته شده ملاک می باشد و نقشه هایی هم توسط اداره منابع طبیعی گردآوری شده است .که متاسفانه در طول سالیان متمادی به سمت رضایت پولدارها و آشنا دارها و پارتی دارها تغییر کرده است تا جایی که مناطق مسکونی با 700 سال قدمت منابع ملی شده و باغ های اقایان ... چون با فلان مسئول دم خورند ودر قلب جنگل بوده مستثنیات شده است
سوال اینجاست چرا نقشه ها تغییر کرده است؟؟؟
چرا اداره منابع طبیعی به پرونده کمیسیون ماده واحده تنها سه نفر محدود رسیدگی کرده است ؟؟"و هیچ توضیحی نمی دهد که چطور این سه نفر انتخاب شدند البته مردم هوشیارند و همه چیز را می دانند "
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
1
باز هم والي !!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴