پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
معاون خدمات شهری ،شهرداری کازرون :
محمد علي برزويي با بيان اين كه با تمهيدات در نظر گرفته شده‌ي امسال به صورت وي‍‍‍ژه‌ي اسكان وخدمات رساني به مسافران نورزي انجام مي‌گيرد اظهار داشت:در نوروز94 سه بوستان مرداني، رفيع‌ و1100 شهيد به‌صورت‌ متمركز آماده‌ي ‌پذيرايي از مسافران نورزي شهر كازرون مي‌باشد.


به گزارش رحيم زارع خبرنگار كازرون نما، جلسه‌ي هماهنگي واحدهاي مختلف خدمات شهري شهرداري كازرون به منظور آمادگي هرچه بيشتر خدمات رساني در ايام نوروز برگزار گرديد.

محمد علي برزويي با بيان اين كه با تمهيدات در نظر گرفته شده‌ي امسال به صورت وي‍‍‍ژه‌ي اسكان وخدمات رساني به مسافران نورزي انجام مي‌گيرد اظهار داشت:در نوروز94 سه بوستان مرداني، رفيع‌ و1100 شهيد به‌صورت‌ متمركز آماده‌ي ‌پذيرايي از مسافران نورزي شهر كازرون مي‌باشد.

معاون خدمات شهري شهرداري كازرون گفت: همه‌ي واحدهاي خدمات شهري در طول ايام نوروز در قالب شيفت كشيك به صورت آماده باش خدمات رساني را برعهده دارند و با آمادگي كامل به استقبال مسافران نوروزي مي رويم.

برزويي بر نقش شركت‌هاي خدماتي در خدمات رساني هرچه بهتر به ساماندهي اسكان مسافران نوروزي تأكيد كرد و افزود: در ايام نوروز شركت‌هاي خدماتي فضاي سبز و تنظيف مسؤوليت جمع آوري‌زباله و ساماندهي سرويس‌هاي بهداشتي و چادرهاي اسكان را بر عهده خواهند داشت.

وي گفت: امسال براي نخستين بار طرح پايش و رتبه بندي شركت‌هاي خدماتي در ايام نوروز به اجرا گذاشته مي‌شود، به اين منظور فرم‌هاي نظر سنجي در نظر گرفته شده كه در تعطيلات در اختيار مراجعان و مسافران قرار مي‌گيرد و در پايان تعطيلات بر اساس اين فرم‌ها شركت‌هاي خدماتي برتر انتخاب و تشويق مي‌شوند.

معاون خدمات شهري شهرداري اظهار داشت: ارايه‌ي نقشه‌ي شهري، نقاط ديدني و خدمات رفاهي به مسافران بخش از خدمات ارايه شده در محل‌هاي در نظر گرفته شده است.

برزويي هم چنين از سرويس دهي سازمان‌هاي آتش نشاني، اتوبوس‌راني وتاكسي‌راني در ايام نوروز خبر داد و تصريح كرد: شهروندان محترم مي‌توانند با مراجعه به واحد خدمات شهري شهرداري در هر چه بهتر شدن خدمات رساني ما را ياري نمايند.

نویسنده: رحيم زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
0
سلام برادر عزیز اگر توانستید یک روزآب فاضلاب منازلی که از کوچه های شهید معلایی وکوچه های همجوار آن(کنار شهرداری) هرروز سرازیر به خیابان شده وحتی تا جلو خود شهرداری جریان می یابدوبه لطف لاستیک وسایل نقلیه آب وخاک آلوده درهوا پخش میشودگرفتید کاری جهادی کرده اید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
وای چقد کار خسته نشید یه وقت این کار سالایان گزشته با وسعت بیشتر وامادگی بیشتر وگلکاری وهزار تا کار دیگه انجام میشد کسی هم مصاحبه نمی کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
پارک 1100 شهید کجایی کازرون است ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲