پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷
علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس در سفر به شهرستان کازرون با حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون دیدار و گفتگو کرد
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون، پرویز شفیعی مدیر شهرستان با اعلام این خبر گفت: علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان به اتفاق معاونین اداری مالی، اشتغال، سلامت و حمایت خانواده، مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات، مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، رئیس اداره روابط عمومی و مشاور مدیرکل بر اساس برنامه سفرهای شهرستانی از مدیریت شهرستان کازرون بازدید نمود.
 
 
وی اظهار داشت: به منظور تعامل و همکاری های متقابل در دفتر فرمانداری شهرستان کازرون با حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان دیداری صمیمانه صورت گرفت. در ابتدا فرماندار شهرستان ضمن خوش آمد گویی اظهار داشت: یکی از مدیران پرتلاش و ارزشمند استان فارس مدیر کمیته امداد است به واسطه تلاش های بی وقفه ایشان و مجموعه امداد های استان در بحث فقر زدایی و خصوصا بحث اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایتاقدامات ارزنده ای صورت گرفته است وی همچنین از مدیرکل امداد خواست تا نسبت به راه اندازی اداره کمیته امداد در بخش جره بالاده به منظور خدمت رسانی بهتر به مردم پیگیری لازم را داشته باشند.
 
 
پس از آن علی الهیاری مدیرکل امداد فارس ضمن ابراز خرسندی در سفر به شهرستان کازرون، خطاب به فرماندار اظهار داشت: حضور جنابعالی به عنوان یکی از فرمانداران جهادی در شهرستان کازرون فرصت مناسبی است چون در شهرستان کازرون کارهای بزرگی را می توان انجام داد و کازرون با توجه به داشتن مدیران پرتوان در سطح کشور و استان  می تواند الگویی باشد برای استان.
وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: به قول آیت الله حائری که خطاب به امدادگران گفتند: کار بکشید از فقرا و پول بکشید از اغنیا. لذا از وظایف اصلی ما توانمندسازی فقرا است و در این رابطه سهم اغنیا و مشارکت آنان را در رفع فقر و محرومیت بالا ببریم. مدیرکل امداد استان خاطر نشان کرد: ما هم اکنون از فقر مطلق گذشته ایم و فقر نسبی که بر جامعه حاکم است که به مراتب شدت و اثر آن بیشتر است، تمام تلاشمان این است که خانواده ها را به توانمندسازی برسانیم و توانمندی فکر و اقتصادی خانواده ها را در سرلوحه کار خود قرار داده ایم و این توفیق را داشته ایم که با روحیه امدادگری جهادی در طی سالهای اخیر 41 هزار شغل با 330 میلیارد تومان در سطح استان فارس جهت مددجویان ایجاد نماییم.
نویسنده: شهريار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹