پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۶۳۲
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه و پیاده‌روی با وزیر امور خارجه آمریکا در ژنو را در مقطعی که از کاریکاتور حمایت می‌کنند با اصول سه‌گانه عزت، حکمت و مصلحت سیاست خارجی جمهوری اسلامی سازگاری ندارد

به گزارش کازرون نما حجت‌الاسلام محمد خرسند در نماز عبادی‌سیاسی جمعه این شهر در سخنانی به تبیین سیره و منش فردی و اجتماعی پیامبر اسلام پرداخت و اظهار داشت: توهین یک مجله فرانسوی به ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) و در پی آن حمایت سران اروپایی به‌ویژه مقامات عالی‌رتبه فرانسوی، آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی با آن از نظر مسلمانان نوعی اعلام جنگ با دنیای اسلام است.

 وی، نسبت دادن حادثه تروریستی 11 سپتامبر از سوی دنیای استکبار به مسلمانان و حمایت همه‌جانبه از گروهک‌های تکفیری و داعش را مشکوک خواند و متذکر شد: تمام این اقدامات به‌منظور اسلام‌زدایی و بدنام کردن چهره اسلام و مسلمانان صورت می‌گیرد.

 امام‌ جمعه کازرون متذکر شد: دنیای استکبار با مشاهده رشد اسلام در اروپا به‌ویژه میان جوانان و تحصیل‌کرده‌های فرانسوی به بهانه آزادی بیان اجازه هتک حرمت به پیامبر اسلام را دادند تا یک مجله درحال ورشکست شدن بتواند تیراژ خود را بالا بکشد.

 خرسند تصریح کرد: اگر دنیای استکبار راست می‌گوید که آزادی بیان دارد چرا اجازه نمی‌دهند کاریکاتور اعمال پلید رژیم صهیونیستی کشیده شود و یا علیه هولوکاست کسی مطلبی بنویسد و آن را به نقد بکشاند.

 وی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ه) مبنی بر اینکه نباید از کنار توهین‌کنندگان به مقدسات به‌راحتی گذاشت افزود: امام (ره) با فتوای خود سلمان‌رشدی هتاک را بیچاره کرد و در حال حاضر ادامه زندگی پلید خود را با ترس‌ولرز می‌گذراند.

 امام‌ جمعه کازرون از وزارت خارجه کشورمان خواست در روابط با کشورهای توهین‌کننده به‌ویژه فرانسه تجدیدنظر کند و نیز سفر وزیر این وزارت‌خانه در این مقطع حساس به فرانسه را غیرقابل ‌توجیه خواند.

 خرسند بیان داشت: وزیر امور خارجه باید جوابگوی سفر خود به فرانسه در این مقطع زمانی حساس باشد و بابت این سفر عذرخواهی کند.

 وی ادامه داد: سفر وزیر خارجه کشورمان به فرانسه و پیاده‌روی با وزیر امور خارجه آمریکا در ژنو را در مقطعی که از کاریکاتور حمایت می‌کنند با اصول سه‌گانه عزت، حکمت و مصلحت سیاست خارجی جمهوری اسلامی سازگاری ندارد.

 امام‌ جمعه کازرون به حمله رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان حزب‌الله و سردار شهید جمهوری اسلامی و فرزند مجاهد اسلام عماد مغنیه را از دو منظر قابل‌تأمل عنوان کرد و ادامه داد: این قضیه حمایت همه‌جانبه رژیم پلید صهیونیستی از گروهای تکفیری و داعش را آشکار کرد و دیگر اینکه تاکنون یک گلوله از سوی گروه‌های تکفیری و داعش به‌سوی اسرائیل شلیک نشده است.

 خرسند تصریح کرد: در آستانه سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که باید خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم و جشن‌های مردمی آماده کنیم.

 وی ایام دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای تبیین و بیان خاطرات دوران انقلاب برای نسل جوان عنوان کرد و افزود: امروزه عده‌ای با استفاده از فضای مجازی به دنبال خوب نشان دادن چهره‌ای توأم با اقتدار رژیم پلید پهلوی هستند که در این راستا باید چهره واقعی آن رژیم در مجالس به‌ویژه مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و تریبون‌های مختلف نشان داده شود.

 خطیب نماز جمعه کازرون در بخش دیگر سخنان خود هوای پاک را یک ضرورت بسیار مهم جامعه امروز خواند و بر کم کردن آلاینده‌ها و حفظ محیط‌زیست و توجه به امر درخت و درختکاری تأکید کرد.

 خرسند از بی‌توجهی شورای شهر و شهرداری این شهر در ساخت‌وسازها و مهندسی معماری‌ها و نیز عدم توجه به فضای سبز به‌ویژه کاشت درخت در خیابان‌ها و کوچه‌ها انتقاد کرد و گفت: بارها این مهم را به شورای شهر و شهرداری گوشزد کرده‌ام اما تاکنون اقدامی حاصل نشده است.

 وی در پایان از شهرداری خواست میدان‌های مرکزی شهر را اصلاح کند و به‌جای علم و نماد بر روی آن‌ها درخت بکارد.

 گفتنی است نمازگزاران شهر کازرون پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با مشت‌های گره‌کرده به راهپیمایی پرداختند و مجله هتاک فرانسوی را محکوم کردند

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
امين
|
United States
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
2
7
باسلام
همشهريان گرامي مسيله هسته اي چندسال است كه براي گروهاي تندروداخلي نان اوربوده وخوشبختانه طبق مذاكراتي كه صورت گرفته اين مسيله درحال حل شدن هست كه افراد تندرو مثل .... گويا دوست ندارنداين موضوع حل شود. بحث هسته اي يكبا ردرعمان ويكبار در زنو درحال حل شدن بود اما متاسفانه درعمان به خاطر دخالت رزيم جنايتكار صهيونيستي توافق حاصل نشد در ژنو هم كارتمام شده بود امابه خاطر حضور وزيرخارجه عربستان و دخالتي كه كردمسيله حل نشد اما به هرشكل قدرتهاي بزرگ ازجمله امريكا تمايل دارن مسيله هسته اي حل بشه البته تندروهايي درايران و تندروهاي درامريكا اجازه نميدن امابه نظرم خودم مسيله هسته اي حل خواهدشد اگرتندروهاي مثل .... يا اونطرف مثل رزيم صهيونيستي اجازه بدن
همشهريان عزيزمسيله ي هسته اي تاكنون خيلي اسيب به مازده و منافع ملي ماخيلي لطمه ديده فقط به خاطر اينكه رويكردي تندرو مابانه گرفتيم. ببينيد من فقط يه مسيله روميگم تا متوجه بشين شايد شنيديد ما ميدان مشترك گازي باقطر داريم بايدبه خدمتتون عرض كنم به خاطراينكه تجهيزات ماكهنه هست و كشوري هم تو ايران سرمايه گذاري نميكنه و ايران تحريمه اما قطر تجهيزاتش نو هست و ديگران سرمايه گذاري ميكنن داره دو برابر و شايدم بيشتر ازما استهسال ميكنه ازاين ميدان. براوردهانشون ميده شايد مثلا توسال قبل نزديك به 100هزار مليارد به خاطر اين مسيله ماضرركرديم. اين فقط يك مورد بود به خاطر تندروي ها بيت المال و پول اين كشور و منافع اين كشور داره هدر ميره و فشارش روگرده مردم هستش نه روگرده ....حاج اقا خورسندامام جمعه كازرونه اما داره از گروه خاص و محدودي فقط حمايت ميكنه ومنافع اون گروه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
3
9
از دکتر ظریف متشکریم
بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
3
8
ای کاش تو این جامعه هرکسی فقط در مورد مسئولیت‌ها و تخصص خودش اظهار نظر می‌کرد!!!!!!!!!!!!!!!!
مجتبی
|
Germany
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
1
5
سلام
آقای حاج آقا خورسند!!! دیپلماسی همفکران شما محصولی بجز خوار شدن ایرانی ها نداشته. اینکه درون خودمون بشینیم بگیم عزتمون بالا رفته فقط وهم و خیاله.
دیپلماسی همفکران شما پرورش دهنده فساد و اختلاس اداری بوده.
لطفن بعنوان یک امام جمعه اینجوری اظهار نظر نکنید. شخصن آزادید هر فکری داشته باشید ولی امام جمعه باید مستقل باشه.
کازرون نما چاپ کنیااااااااا
سر كار بيكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
4
4
ظريف جون خودمونيم ها خوب مردم رو سر كار گذاشتي با اون ريش ... جذابت و خنده هاي عاقل اندر سفيه به ملت. اي كاش به روحاني راي نداده بوديم ديگه الكي خوش چشم انتظار وعده هاي دولت تدبير و اميد و اعتدال و انتظار و ... نمي شديم.
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
3
با سلام ، همه چیز شهرستان کاملا درست و حسابی هست ، فرمانداری ویژه را هم امام جمعه محترم و مسئوولین شهرستان را گرفتند و همه هم آرام و در رفاه کامل صدقه سر آقایان هستیم ، خب حالا فقط باید به مسائل ملی و سیاسی و حتی فرا ملی پرداخت که چرا آقای ظریف با فلانی دیدار کرده ، آقای ظریف تو را به جان مادرت جواب بده تا حاجی آغا دست از سرت بردارد . بابا جلوی خودتون که می بینید ؟؟؟؟!!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
1
3
کلا دقت کردین که ظریف چوب دو سر طلاست...نه امریکایی ازش راضیه، نه ایرانی....اینجوریش دیگه نوبره...حالا ظریف جون، به جای اینکه با کری تو خیابونای سوییس پیاده روی کنی، میومدی کازرون همایش پیاده روی خانوادگی، کنار دریاچه خشک پریشون...کری جون رو هم با خودت میووردی، ببینه که چقدر ما تو کشورمون منابع ابی داریم....خخخخخخخخخ!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
1
4
خنده دار است آقايان به نشستهاي مكرر وزير خارجه ايران و آمريكا اشكال نمي گيرند اما به پياده روي شان اشكال مي گيرند!
نشستن كه صميمي تر از پياده روي است!
سوژه پيدا نمي كنيد يا فقط بايد انتقاد كنيد؟!
دولت اعتدال با زيركي در حال تلاش براي تغيير وضعيتي است كه احمدي نژاد و حاميانش در عرصه بين المللي براي كشور به ارمغان آوردند. معلوم نيست كه اين تلاشها به نتيجه برسد اما اگر نتيجه هم ندهد نبايد فراموش كنيم كه اين وضعيت ارمغان معجزه هزاره سوم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
3
نقل است که در دولت آقای احمدی نژاد ( پاکترین دولت تاریخ!!!!!!! ) آقای جلیلی به مدت 45 دقیقه با آقای ویلیام برنز پیاده روی داشته. چرا قبلا کسی به این موضوع واکنش نشان نداد!! چرا چوب لای چرخ مملکت میذارید. چرا به فکر رفاه مردم به قول خودتون نجیب نیستید. چرا شماها که سواره هستید و خبر از پیاده ندارید باید برای مردم خط و نشون بکشید . چون پست و پول و مقام و میکروفن دارید فکر میکنید که همه کاره هستید. اگر کسی به خدا و آخرت ایمان داشته باشه اینجوری رفتار نمیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
0
1
همه چیزردیف بود.داشتیم زندگیمون رو میکردیم وحالشو میبردیم که پیاده روی ظریف کاسه کوزه ها روبهم ریخت
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
1
4
سلام دوستان
من معمولا به سایت کازرون نما سر می زنم. اخبار زیادی از جناب خرسند در این سایت وجود دارد. آنچه کاملا مشخص است ایشون مثه یه حاکم تو شهر داره امر و نهی می کنه. این خیلی مهم نیست. ولی من از دوستان مطلع درخواست دارم یه بیوگرافی خلاصه از ایشون بگذارند حداقل ما ببینیم کجا دنیا اومدن تحصیلاتشون چقدره اصلا ... که حتما ... دارند چقدره و این چیزا
ممنون
زنده باد منطق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
1
2
آفرین به دکتر ظریف... آفرین به همراهان او و آفرین به ملت غیور ایران
دیگر دوره این انتقادها هم به سر آمده.. هر کس میخواهد آنقدر انتقاد کند که خسته شود... زنده باد ظریف زنده باد روحانی زنده باد مذاکره با دنیا
سکرت خانوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
1
1
افرین به اقای عبدلله.حرف جالبی زدن. آقای خرسند مام حرفای زیادی داریم که بزنیم ولی امان از سانسووووووووووووووور. کازرون نما تو دیگه سانسور نکنا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
کازروننما و امام جمهع از یک قماشند او حرف می زند کازرون نما نظرات باب میلش نباشد سانسور می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
0
0
مگه قرار بود امام جمعه چیزی غیر از این بگه.اینا همشون فقط محری اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳