پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
فرماندار کازرون در جشن بزرگ میلاد نبی اکرم (ص)
به گزارش گلچین خبرنگار کازرون نما؛ به مناسبت فرا رسیدن میلاد بزرگ آخرین پیامبر الهی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) جشن بزرگی در مسجدالنبی (ص) کازرون برگزار شد .

به گزارش گلچین خبرنگار کازرون نما؛ به مناسبت فرا رسیدن میلاد بزرگ آخرین پیامبر الهی حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) جشن بزرگی در مسجدالنبی (ص) کازرون برگزار شد . 

این مراسم که با حضور فرماندارآقای گرامی  و فرماندهی سپاه کازرون جناب سرهنگ شرفی و مردم برگزار شد پس از تلائت قرآن و نواختن گروه موزیک تیپ تکاوذر امام سجاد (ع) فرماندار کازرون ابتدا ضمن تبریک میلاد این دو بزرگوار به مردم و مقام عضمای ولایت طی سخنانی عنوان داشت : همیشه با توسل به اهل بیت (ع) به عنوان واسطه ها و آبروئی که در پیشگاه خداوند بزرگ دارند کشور ایران مقتدرترین ، عزتمندترین کشور در دنیاست به طوری که دشمنان این مرز و بوم برایشان بسیار سخت است که ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی هایشان مقتدرانه  ایستاده است لذا توطئه های زیادی را طراحی می کنند و مشکلات زیادی را برای ملت ایران درست می کنند .

گرامی در گوشه ای دیگر از سخنان خود با توجه به اینکه دشمن در طول این سالها با راه اندازی جنگ نظامی نتوانست کشور ایران را از پای در آورد خاطر نشان شد که هم اکنون دشمن جنگی دیگر را با عنوان  جنگ نرم آغاز که مهمترین ان تهاجم فرهنگی است و هدف آنها ضعیف کردن دین و اعتقادات مردم است .پس ما باید هوشمندانه در مقابل این تهاجمات بایستیم . ودر حال حاضر جنگی دیگر با عنوان جنگ اقتصادی آغاز کرده است که با تحریم های ضالمانه خود قصد ضربه زدن به نظام را دارند و باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بر علیه آنان مقاومت کنیم .جنگ بعدی که در پیش گرفته اند جنگ سیاسی است که آن هم با هوشمندی و وحدت همه جانبه گروه ها و احزاب می توان بر علیه دشمن مقابله نمود .

فرماندار کازرون همچنین در پایان سخنان خود ضمن تشکر از هیات عاشقان اهل بیت (ع) خاطر نشان شد که ماهم به عنوان اعضای دولت  در صورتی در سال 94  شرایط بودجه ای مهیا شود ما هم در قالب طرح کمک به این مسجد بزرگ سهیم خواهیم بود چون ای مسجد بزرگ با کمک مردمی بودن آن تاکنون موفق بوده است .

پس از ایراد سخنرانی فرماندار ، برنامه های شادی از قبیل اجرای گروه موزیک تیپ تکاور و تاتر و مداحی و اهدائ جوائز به حضار شرکت کننده بود .

همچنین در حاشیه های این مراسم بزرگ از سوی هیات عاشقان اهل بیت (ع) توسط فرماندهی سپاه ناحیه کازرون جناب سرهنگ شرفی با اهداء لوح تقدبر و هدایا از مسئول گروه موزیک این پادگان جناب سروان کرمی تجلیل به عمل آورده شد .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹