پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

معصومه دستغیب عصر امروز با حضور در تمرینات تیم‌های ورزشی بانوان جانباز و معلول فارس در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) شیراز، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: درخواست‌های این ورزشکاران حمایت مسئولان از تیم‌های جانبازان و معلولان برای پیوستن به مسابقات کشوری است تا بتوانند از این طریق به تجارب خود بیفزایند.

مدیرکل امور بانوان استانداری فارس خاطر نشان کرد: بدون حمایت سازمان‌هایی مانند معاونت فرهنگی شهرداری، شورای شهر شیراز و بعضی از سازمان‌های خصوصی در راستای حمایت‌های مادی و معنوی موفقیت این مجموعه بسیار کند خواهد بود.

وی افزود: ما نیز به سهم خود در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا سازمان‌های بخش خصوصی بتوانند از این تیم‌ها حمایت کنند و این برنامه‌ریزی را با اداره کل ورزش و جوانان فارس آغاز خواهیم کرد.

دستغیب ادامه داد: در آینده شورایی زیر نظر دفتر امور بانوان استانداری فارس و فرمانداری شیراز با موضوع ورزش دختران و بانوان ایجاد خواهیم کرد که بانوان ورزشکار جانباز و معلول نیز جزئی از آن خواهند بود.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه توانمندسازی زنان که در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود چند غرفه ویژه معرفی بانوان ورزشکار این استان که دارای رتبه‌های کشوری و بین‌المللی هستند اختصاص داده می‌شود و همچنین همایشی برای معرفی و تقدیر از ورزشکاران با حضور مسئولان این استان و بخش‌های خصوصی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در پایان اظهار امیدواری کرد: در آینده بتوانیم با همیاری مسئولان و همراهی شرکت‌های خصوصی شاهد افتخارآفرینی بیشتر این عزیزان باشیم.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹