پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳
صبح روز سه شنبه 27 آبانماه 93 و به مناسبت فرا رسیدن هفته ی مقدس بسیج ، نشست خبری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کازرون با اصحاب رسانه برگزار گردید.
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی بسيج ناحیه ی کازرون، سرهنگ شرفی در این نشست و درحضور خبرنگاران به تشریح برنامه های بسیج پرداخت. ایشان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج در سخنانی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری در تعریف بسیج، گفتند: همان گونه که مقام معظم ولایت فرموده اند بسیجی کسی است که دلش برای ایران می تپد و نگران پیشرفت کشور و مظلومان عالم است.سرهنگ شرفی ، اظهار داشت: هفته بسیج از اول آذر ماه با شعار «عزم ملی و مدیریت جهادی» آغاز می شود و در این هفته شاهد برگزاری حدود هزار و دويست برنامه مختلف در سطح شهرستان هستیم.
 وی با بیان اینکه امیدواریم تفکر بسیجی در همه جای کشور نهادینه شود، عنوان کرد: آن چیزی که در کشورهای منطقه مثل عراق، سوریه، فلسطین و لبنان باعث پیروزی شده است، الگوگیری و برداشت از بسیج است و این کشورها هر چه تلاش کنند به تفکر بسیج نزدیکتر شوند، توفیق بیشتری خواهند داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با تأکید بر اینکه بسیج از آن مردم و تشکیل شده از خود مردم است، خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده بسیج به نفع همه است؛ از این رو توقع داریم ادارات و دستگاهها در پیشبرد اهداف بسیج همکاری کنند.شرفی با اشاره به اقدامات ناحیه مقاومت کازرون در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: ما توانستیم در سال 93 با طرح های اقتصاد مقاومتی بسیج برای 300 نفر اشتغال مستقیم و پایدار ایجاد کنیم.وی اضافه کرد: برخی از کارگاههای تولیدی که به دلیل مشکلاتی تعطیل شده بود را احیا نمودیم.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج کازرون با تأکید بر اینکه شهرستان کازرون دارای ظرفیت های بسیار فوق العاده ای است، اظهار داشت: با اتحاد و همکاری می شود خیلی از کارهای بزرگ را در سطح شهرستان کازرون انجام داد.وی در پایان ضمن تشکر از طرح تکریم مدیران ادارت شهرستان که چندی پیش توسط دکتر کشاورز، رئیس جدید بیمارستان ولی عصر کازرون مطرح شده بود که طی آن مدیران ادارات شهرستان می توانند با ارائه کارت مخصوص، بدون بازرسی وارد بیمارستان شوند، بیان داشت: هر کدام از رؤسای ادارات باید به این بیندیشند که چگونه می توانند اهداف بسیج را در اداره خود محقق کنند.
نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳