پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کوهمره نودان:
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بخش کوهمره نودان گفت: اهالی بخش کوهمره نودان بی‌صبرانه خواستار استقرار امام‌جمعه در این بخش هستند.

 به گزارش كازرون نما، فریدون سیاوشی عصر امروز (جمعه) به همراه بخشدار و جمعی از اهالی کوهمره نودان در دیدار با امام‌جمعه کازرون در دفتر وی صورت گرفت با ارائه گزارشی از وضعیت هیئت‌های مذهبی موجود در این بخش در سخنانی اظهار داشت: هم‌اکنون 31 هیئت مذهبی در بخش کوهمره نودان فعال هستند که همدوش با مردم و مسئولان این بخش، مناسبت‌های مختلف مذهبی مانند محرم و صفر، فاطمیه، شهادت امام صادق و ... را باشکوه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های لازم برای حضور امام‌جمعه در بخش کوهمره نودان گفت: با توجه به برخوردار بودن تمام بخش‌های کوهمره از نعمت امام‌جمعه، اهالی کوهمره نودان بی‌صبرانه منتظر استقرار امام‌جمعه در این بخش هستند تا در دو بعد مذهبی و سیاسی، به‌عنوان محور و مرجع ایفای نقش کند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کوهمره نودان در بخش دیگر سخنان خود از امام‌جمعه کازرون خواستار پیگیری مشکلات هیئت‌های مذهبی از قبیل امکانات، بودجه، حضور روحانی در روستاهای بخش و حضور امام‌جمعه کازرون در شهر نودان دریکی از روزهای دهه اول محرم شد که امام‌جمعه در این راستا قول مساعدت و همکاری داد.

بخشدار کوهمره نودان در این دیدار با اشاره به حوادث و تحولات منطقه بیان داشت: امروزه می‌بینیم که در کشورهای هم‌جوار ما ناامنی بیداد می‌کند اما مردم کشورمان به برکت وجود رهبری مقتدر، نظام اسلامی و خون شهدا در امنیت کامل به زندگی خود ادامه می‌دهند.

یحیی حقیقی به وضعیت سیاسی کازرون اشاره کرد گفت: جوّ سیاسی شدیدی در این شهرستان حاکم است و ما برای آنکه بتوانیم کازرون را در ابعاد مختلف ارتقا دهیم نباید به مسائل حاشیه‌ای مانند انتخابات آینده مجلس که 1.5 سال دیگر صورت می‌گیرد الآن فکر کنیم.

وی بابیان اینکه دولت تدبیر و امید به دنبال حل مسائل اقتصادی بوده و در این راستا عزم جدی دارد، افزود: دولت تدبیر و امید قصد دارد بدون عجله مشکلات مردم و کشور را حل‌وفصل کند.

این مسئول با اشاره به وجود ظرفیت فوق‌العاده منابع طبیعی در بخش کوهمره نودان اضافه کرد: برای بهره‌برداری بهتر از منابع طبیعی باید زیرساخت‌ها را آماده کرد که در این مورد لازم است ادارات مختلف این شهرستان زمینه را مهیا کنند تا بتوانیم تولید را بالا ببریم.

نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
وحيدا ساني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
0
0
اميدوارم.خداوندافرادي دلسوز مانندجناب سياوشي رابراي اين بخش محفوظ بدارد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
اگر از زير بيرق دهقان ناصرآباذي بيرون بياد و فقط مديون خدا و مردم باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸