پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۲۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
مهندس سيدمجتبي علوي تبار بخشدار جره و بالاده در پاسخ به خبرنگار سرویس حوادث کازرون نما در مورد جزئيات و چگونگی وقوع اين حادثه گفت: عصر روز پنجشنبه 25 مهرماه دو نفر ازاهالی که قصد کار گذاشتن پمپ آب در چاه کشاورزی داشتند، به علت گاز گرفتگی و افتادن در چاه آب متاسفانه جان خود را از دست داده و فوت نموده‌اند.
به گزارش كازرون نما به نقل از بخشدار جره و بالاده، حادثه به این صورت اتفاق افتاده که یکی از اهالی که قصد کار گذاشتن پمپ آب درون چاه را داشته است، هنگام روشن نمودن پمپ آب درون چاه دچار گاز گرفتگی شده و به دورن چاه سقوط می‌نماید و جان خود را از دست میدهد. نفر دوم نیز که قصد نجات دوست خود را داشته است برای کمک به وی و نجات ایشان وارد چاه می شود که ایشان نیز متاسفانه دچار همین حادثه میگردد و فوت می نماید. فرد سومی نیز همین عمل را تکرار میکند که با گازگرفتگی شدید مواجهه شده ولی توسط سایرین از چاه بیرون آورده می شود و با توجه به شدت صدمه وارده توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل میگردد.
علوي تبار بيان داشت: سرانجام با کمک نیروهای امدادی و آتش نشانی که از شهرستان کازرون اعزام شده بودند، اجساد افراد فوت شده از چاه بیرون آورده شده و جهت سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی شهرستان کازرون منتقل شدند.
بخشدار بالاده افزود از هموطنان عزیز در خواست می‌نمایم در صورت مواجهه با چنین مواردی ضمن حفظ خونسردی و عدم انجام اعمال خودسرانه و خطرناک، سریعا با نیروهای امدادی و اورژانس تماس بگیرند.
بخشدار بالاده همچنین از اینکه بخش بزرگ جره و بالاده فاقد اتومبیل آتش نشانی و نیروهای تخصصی آموزش دیده امداد و نجات می‌باشند گلایه نمود و از مسولین تقاضا نمود با توجه به وسعت بخش جره و بالاده و احتمال وقوع آتش سوزی در زمینهای کشاورزی و منابع طبیعی، و همچنین احتمال تکرار چنین حوادثی در آینده، هر چه سریعتر یک دستگاه ماشین آتش نشانی در اختیار این بخش قرار گیرد.
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همشهري
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
0
2
باسلام
جهت استحضاركازرون نماوهمشهريان عزيزدرشهرستان كازرون به خصوص بخش جره وبالاده بايدعرض كنم اجسادافرادفوت شده باوجوداينكه اتش نشاني ونيروهاي امدادي درمحل حضوريافته توسط مردم بخش وخوداهالي روستاي ايلان بيرون كشيده شده است
دراينجاهدفم اين نيست كه زحمات اتش نشاني دركازرون راناديده بگيرم اماحقيقت اينست كه باوجوداينكه حادثه بين ساعتهاي 10تايازده اتفاق افتاده وبعدازچندساعت نيروهاي امدادي واتش نشاني هم درانجا حضورميابدباوجوداينكه ماسك نيزداشته اندازرفتن به داخل چاه خودداري ميورزند.وبالاخره هم جوانان خودبخش بازدن ماسك به داخل چاه ميروندوحوالي ساعت 4دوجسدراباكمك وهمياري مردم بيرون مي كشند.
اتش نشاني هيچ امكاناتي جهت بيرون كشيدن حتي اجسادهم نداشت وحتي حاظرنشدازنيروهاي خودرابه داخل چاه بفرستد
اولابخشدارمحترم شايسته بودذكرميكردكه اهالي محترم خودبخش اجسادفوت شده راازچاه بيرون كشيدندنه ...........
ثانيالازم است فرماندارمحترم تحقيقات لازم رادراين زمينه صورت دهندتااگرضعفي ازطرف اتش نشاني رخ داده به طورجدبرخوردگردد.چون اين قبيل مسايل باجان وزندگي مردم درارتباط است
والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
0
1
خاک تو سر شهری که ماشین اتشنشانی نداره.
پاسخ ها
تنفنگ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ماشین آتشنشانی ایخوی سیچینت؟ می ایخوی تش روشن کنی؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸