پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۲۲۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹
با حضور فرماندارکازرون صورت گرفت:
در این نمایشگاه، هنرمندان فعال در عرصه صنایع دستی از سراسرشهرستان کازرون تولیدات هنری خود را در قالب 40 غرفه نمایشگاهی از تاریخ 22مهر ماه درکتابخانه عمومی شهید آیت الله مدنی در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
به گزارش خبرنگار كازرون نما، در این نمایشگاه، هنرمندان فعال در عرصه صنایع دستی از سراسرشهرستان کازرون تولیدات هنری خود را در قالب 40 غرفه نمایشگاهی از تاریخ  22مهر ماه درکتابخانه عمومی شهید آیت الله مدنی در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
 فرماندار شهرستان کازرون با حضور در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه صنایع دستی شهرستان کازرون اظهار کرد: بایستی از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوب در زمینه صنایع دستی و گردشگری برای رونق اقتصادی و اشتغال زایی استفاده کرد.
 حمیدرضا گرامی ضمن تقدیر از بانوان خانه‌دار و تاکید بر حفظ بنیاد خانواده، خاطرنشان کرد: می‌توان عقب‌ماندگی در اشتغال بانوان را با گسترش صنعت گردشگری و صنایع دستی جبران کرد. وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، تصریح کرد: با فعال‌تر کردن صنعت گردشگری و صنایع دستی می‌توانیم در مسیر رونق اقتصادی و ترویج انقلاب اسلامی گام‌های موثر و بلندی برداریم.
 گرامی با تاکید بر اینکه  صنایع‌دستی شهرستان کازرون بسیار فاخر و ارزشمند است گفت: آموزش مهمترین مقوله در صنایع دستی است و با برنامه ریزی دقیق می‌بایست نگاه روزآمد و متناسب با تقاضا، تولیدات شکل گیرد.
همچنين علیرضا جعفری مسوول برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه شامل 40 غرفه با 200 اثر صنایع دستی و کار هنرمندان شهرستان کازرون است.
وی افزود: با تصمیم گرو ه‌های هنری در این نمایشگاه درآمد حاصل از فروش آثار هنری هنرمندان به بیماران سرطانی اختصاص داده می شود.
جعفری گفت: یکی از هدف های برگزاری این نماشگاه معرفی هنرمندان کارآفرین و ایجاد اشتغال علاقه مند به هنر در شهرستان کازرون است.
این نمایشگاه به مدت 10 روز در کتابخانه شهید آیت الله مدنی کازرون واقع در خیابان محمدی دایر است.
نویسنده: رحيم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آینده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
1
0
اقای فرماندار اگر شما واقعا فرماندار دولت تدبیر امید هستی چرا رئیس منابع طبیعی کازرون نیروی دولت احمدی نزاد هست برکنار نمی کنی
پاسخ ها
حامد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
اخرتت رو الکی نفروش........مگه هر کی اومد باید دیگران که بودند رو بر کنار کنه.تا این تفکرات حزبی در بین برخی رواج دارد این شهرما با 50 سال پیش تغییری نخواهد داشت
کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
0
0
راست میگه اقای والی رئیس منابع طبیعی به درد کازرون نمیخوره باید از یک نیروی تخصصی استفاده بشه
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
0
0
نمایشگاه صنایع دستی چه ربطی به مسئول کتابخانه کازرون دارد. در کشور ما همه چیز وارونه است. مگر اداره میراث فرهنگی نیرو ندارد که نمایشگاه برگزار کند و...
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
0
کتابخانه عمومی همیشه نمایشگاه تکراری میزاره. شما برید کتاب به مردم امانت دهید . لطف کنید توکار اداره میراث فرهنگی و گردشگری دخالت نکنید که ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸