پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
فرماندار کازرون در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید باهنر:
حمیدرضا گرامی، فرماندار شهرستان کازرون در جمع دانش آموزان دبیرستان شهید باهنر اهمیت سرشماری کشاورزی را برای آنان تشریح کرد.

به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، حميدرضاگرامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: یکی از عوامل اصلی موفقیت جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس داشتن اطلاعات خوب بود و آنجایی که اطلاعات کامل و کافی جمع آوری نمی شد، پیروزی هم به دنبال نداشت.

در ادامه، فرماندار کازرون با توجه به شروع سرشماری کشاورزی گفت: این آمارگیری از شنبه پنجم مهرماه تا هجدهم آبان همزمان با سراسر کشور در شهرستان کازرون نیز برگزار می شود.
 
 

گرامی با بیان اینکه کازرون همواره در سطح استان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی مطرح بوده افزود: اجرای دقیق طرح سرشماری کشاورزی در این شهرستان می تواند کمک شایانی به مسوولان در شناسایی نقاط ضعف و قوت این بخش داشته باشد.

فرماندار کازرون افزود: همانطور که دادن اطلاعات‌ دقیق می‌تواند به متخصصین و تصمیم گیرندگان این بخش در یک برنامه ریزی مدون و جامع کمک کند، اطلاعات خلاف واقع و نادرست هم میتواند باعث اخلال در برنامه های پیش رو شود.

وی در بخش پایانی سخنانش به دانش آموزان گفت: به اولیا و خانواده خود تاکید کنند تا همکاری لازم را با ماموران سرشماری در خصوص ارائه آمار و اطلاعات دقیق برای برنامه‌ریزی صحیح در مورد بهبود وضعیت کشاورزی داشته باشند.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
0
0
آقای فرماندار، منظور از برنانه ریزی اینه که جنابعالی بعنوان مدیر ارشد شهرستان هستید طوری برنامه ریزی کنید که هفته سه روز در شهرستان نباشید و کارها به طور برنامه ریزی انجام بگیره؟ مرد مومن شما در پاسخ سوتلات دیدم که نوشته بودید در برابر خدا و خون شهدا تعهد به انجام مسولیت دادید؟ چطوره که نتونستی هنوز خانواده محترم رو متقاعد کنید که در شهرستان سکونت کنند، البته مقصر جنابعالی نیستید زمانی که نماینده محترم ازبیست و چندروز تعطیلات مجلس فقط دو روز تو شهرستان بوده، اونم تو بخش خشت بوده انتظاری از جنابعالی بعنوان نماینده ایشون هیچ انتظاری نیست، خداوکیلی این نظر رو بذار که فکر نکنن مردم متوجه نیستن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
0
فرماندار محترم بهتر است به وعده هایی که میدهند عمل نمایند ایشان به مردم منطقه ولی عصر قول دادند که 20متری پردیس به ولی عصر را تا 8 شهریور راه اندازی مینمایند اما متا سفانه ناقص و بدون روشنایی رها شده است
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
0
0
واقعا که بعضی ها هم خیلی قدر نشناسند وهم خیلی بی اطلاع برای آگاهی شما عرض می کنم وقتی آقای گرامی به همراه یه تعداد از کارمندان تا ساعت 3 شب توی روستاهای
کازرون دنبال حل مشکلات روستائیان هستند وبه خاطر اینکه وقت اداره و کارهای اداری گرفته نشود تمام جلسات اداری رادر وقت غیر از ساعت اداری ساعت 6 صبح یا 4 بعداز
ظهر می گیرند شما کجا هستید که لااقل یه خدا قوت به ایشان بگویید من کاری به نماینده
ندارم اصلا قبولش ندارم هیچ میدانید نماینده کازرون تعطیلات مجلس به تلاش برای کازرون
کجا تشریفات داشتن بله ایشان به اتفاق خانواده تعطیلات را بیرون از کشور خوش می گذراندند و فقط روز آخرتش تشریف آوردن چرا خدایی حرف نمی زیم ..... آدم های
بی مسوليت صلوات ولی آقای گرامی شخص مومن و متعهد ی هستند بگذارید کارش را
انجام دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲