پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۳
به مناسبت هفته دفاع مقدس:
به مناسبت هفته دفاع مقدس رئیس هیات کوهنوردی استان فارس از فضاها، امکانات و تجهیزات هیات کوهنوردی شهرستان کازرون بازدید نمودند،
به گزارش دريافتي كازرون نما از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون، در این بازدید که به همراهی هیات رئیسه هیات کوهنوردی و جمعی از پیشکسوتان کوهنوردی شهرستان کازرون همراه بود، از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 03/07/93 با قرائت فاتحه در گلزار شهداء سید محمد نوربخش آغاز گردید و با بازدید از زمین در شرف واگذاری برای ایجاد مجموعه ورزشی سنگ نوردي سالنی، مسیر های رول کوبی شده پارک طالقانی، دیواره سنگ نوردي سالنی واقع در سالن شهدای کوی علیاء ، سالن جلسات و آموزشی در مجموعه ورزشي شهداء كازرون و دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان ادامه یافت.

پس از آن رئیس هیات کوهنوردی استان فارس در جلسه ای با حضور مسئولين  کارگروه های هیات کازرون در دفتر هیات شرکت نمودند. در اين جلسه  گزارشی از عملکرد سه سال گذشته، نظرات، پیشنهادات و احتیاجات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان به سمع و نظر ایشان رسید. در ادامه یدالهی، رئيس هيات كوهنوردي كازرون با اشاره به تلاش های صادقانه اعضای هیات کوهنوردی و دستاوردهای این هیات در سه سال گذشته، تاکید داشتند دستیابی به افق های پیشرفت و تعالی در ورزش کوهنوردی تنها با همکاری و پشتیبانی مسئولین شهرستاني، استانی و کشوری محقق می گردد و اين هيات نياز به پشتيباني هاي بيشتر از سوي مسئولين بخصوص هيات استان دارد. جلالی رئیس هیات استان با تشکر از تلاش های بی وقفه هیات کوهنوردی شهرستان کازرون، این هیات را جزء سه هیات برتر استانی و روابط عمومي اين هيات را برترين روابط عمومي هيات هاي كوهنوردي استان فارس معرفي نمودند. همچنين موفقیت های هیات کوهنوردی را در پرتو همکاری، همدلی و بهره گیری از قابلیت های مقامات سیاسی و مردم خیر شهرستان دانستند. ایشان در  ادامه عنوان داشتند اين تلاش هاي بي وقفه باعث گردیده هیات استان همیشه بصورت ویژه به هیات کازرون بنگرد و در برنامه های آینده نیز توجه خاصی به شهرستان های موفق و تلاشگر خواهد شد. لازم به ذکر است در بعداز ظهر همان روز رئیس هیات استان جلسه ای با سرپرستان 9 گروه کوهنوردی شهرستان داشتند و درخصوص مسائل كوهنوردي شهرستان تبادل نظر نمودند.

 
 
 
 
 
 
 
 
نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸