پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۵۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸
در هفته دولت صورت می‌گیرد
فرماندار کازرون گفت: به مناسبت هفته دولت 54 طرح عمرانی بااعتباری افزون‌بر 214 میلیارد ریال در کازرون به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش كازرون نما، حمیدرضا گرامی عصر امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامی‌داشت سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: امسال پیش‌برنامه‌های هفته دولت از 24 مردادماه همزمان با استقرار دولت تدبیر و امید در این شهرستان کلید خورده و به دنبال آن برنامه‌های اصلی از دوم شهریورماه جاری آغاز می‌شود.
وی شعار هفته دولت امسال را «آرامش و امید» عنوان کرد و افزود: دولت تدبیر و امید از زمان استقرار تاکنون با همین نگاه توانسته به فضای کشور آرامش و امید ببخشد و نیز در راستای مطالبات مقام معظم رهبری و مردم گام بردارد.
فرماندار کازرون تصریح کرد: مجموعه مدیریتی این شهرستان در راستای نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، توانسته با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این امر گام بردارد.
گرامی، تجلیل از آزادگان سرفراز، پزشکان، برنامه پرسش و پاسخ مسئولان با مردم، برنامه‌های ورزشی، برپایی نمایشگاهی با عنوان دختران آفتاب برای بانوان و گل‌باران قبور شهدا و چند برنامه متنوع دیگر را ازجمله برنامه‌های فرهنگی هفته دولت برشمرد.
وی از برگزاری همایش تجلیل از فرهیختگان خدمت از ادوار گذشته تاکنون در ششم شهریورماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کازرون خبر داد و متذکر شد: در این همایش از چهار قشر شامل نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه، نماینده‌های مردم در مجلس، فرمانداران و شهرداران بعد از انقلاب در شهرستان کازرون تجلیل می‌شود.
فرماندار کازرون گفت: در همایش فرهیختگان خدمت از قشرهای مختلف مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا، طلاب، دانشجویان، اصناف و تجار، سرمایه‌گذاران، پیشکسوتان و جریانات سیاسی در این شهرستان دعوت می‌شود.
گرامی هدف از برگزاری این همایش را تلاش در راستای ایجاد وحدت‌رویه و عهد و پیمان و میثاق برای خدمت‌گزاری بیشتر به این شهرستان برشمرد.
وی از بهره‌برداری 54 طرح عمرانی با اعتباری افزون ‌بر 214 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان کازرون با حضور مسئولان استانی ازجمله استاندار و معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس خبر داد.
رئیس شورای تأمین شهرستان کازرون گفت: عمده تلاش‌ها در مدت پنج‌ماهه تصدی در فرمانداری کازرون با نگاه فرهنگی و اقتصادی و نیز جلب اعتماد سرمایه‌گذاران طراحی و برنامه‌ریزی‌شده است.
گرامی اذعان کرد: با پی‌گیری نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی پروژه مهم منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان در حال تحقق است که در این راستا 20 میلیارد ریال برای زیرساخت مناقصه آب و برق هزینه می‌شود.
وی از بهره‌برداری سیلوی 50 هزار تنی و بیمارستان امام علی (ع) کازرون در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و افزود: برای بیمارستان دیگر در حال ساخت این شهرستان 25 میلیارد ریال اعتبار با پی‌گیری نماینده مردم شهرستان کازرون در نظر گرفته ‌شده و در حال انجام است.
فرماندار کازرون ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی شهرستان کازرون امسال افزون‌بر 700 میلیارد ریال اعتبار جذب‌ شده که امیدواریم هرچه زودتر تخصیص یابد تا به‌زودی شاهد افتتاح پروژه‌های محور مواصلاتی این شهرستان باشیم.
گرامی در پایان بیان کرد: از محل سه بودجه، تملک و دارایی، ماده 180 و دو درصد نفت و گاز بالغ‌بر 250 میلیارد ریال اعتبار در حوزه‌های مختلف برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.
نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
1
چند طرح بدرد بخور توش هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
0
1
باسلام خدمت فرماندارمخترم.چرابه فکراشتغال زایی جوانان کازرون نیستیدالان فقط آگهی های کازرون تنهارشته های پزشکی می باشداماشاخه های علوم پایه ومهندسی درکازرون هیچ شغلی ندارندچون هیچ کارخانه شیمیای وصنعتی کازرون نداردتنها به فکر بیمارستان وساختن آپارتمان هستید.دوم چرامشاوران جوان راافرادبومی کازرون انتخاب نکردیدمی توانستیدآگهی بزنیدازجوانان روشنفکرکازرون وقشرتحصیلکرده کازرونی که مشکلات کازرون رامی دانستنداستفاده می کردیدمثلاخانمی که به عنوان مشاورجوانان انتخاب کردید که کازرونی نیست.اصلاازمشکلات کازرون میداند.بهتربوددررابطه باافرادگرفته شده بیشترتحقیق می کردید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
1
از وقتی محمد صادقی اومده هر از گاهی تو این سایت خبر از بودجه و پروژه می بینم . من نمی دونم چشام ضعیف شده یا قضیه چیز دیگه اییه ؟ شما بگید جریان چیه ؟
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
1
سلام....
اخيرا از ارباب رجوعان نماينده محترم شنيديم كه پس از انتخابات هيئت رئيسه نماينده محترممان خيلي خوش اخلاق شده و در مجلس به يك جوكر تبديل شده است به گونه اي كه ضرب المثلهايش بين نمايندگان زبانزد مي باشد وهر نمايند ه اي دلش مي گيرد به اتاق نماينده عزيزمان مي رود تا بخندد و دلش باز شود. ......
بی نشان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
0
0
سهم کنارتخته در سه سال از حضور محمد صادقی در تقسیم بودجه و طرح های عمرانی صفر درصد بوده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳