پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۳۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲
بيست و دومين دوره جشن دانش‎آموختگي دانشجويان رشته پزشكي واحد كازرون با حضور استادان ،مسولان و خانواده‎ها در شيراز برگزار شد.

 به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاري آنا: معاون دانشجويي واحد كازرون ضمن تبريك به دانش‎آموختگان گفت: رشته پزشكي واحد كازرون در سال 65 راه‎اندازي شده است و تاكنون جمع کثیری دانش‎آموخته و پزشک تحویل جامعه داده است.

جاسم جمالي در ادامه افزود: خوشبختانه تعداد زیادی از فارغ‎التحصيلان پزشکی این واحد دانشگاهی هم‎اكنون در دوره دستیاری مشغول تحصیل می باشند ونیز فارغ التصیل گردیده‌اندکه در حال حاضر در بیمارستانهای سراسر کشورمشغول خدمت رسانی مي‎باشند، اميدواريم در آیند نزدیک شاهد پيشرفت‎هاي علمي، پژوهشي اين عزيزان هم باشيم.

در ادامه اين آئين دكتر محمدجواد معتمد رئيس دانشكده پزشكي كازرون با اشاره به موفقيت‌های  این رشته درسطح كشور گفت: واحدکازرون تنها مجري رشته پزشكي در جنوب كشور است و سالهاست كه در اين امر مهم يعني تعليم و تربيت نيروي متخصص در حوزه علوم پزشکی تلاش دارد و گام‎هاي خوبی ازجمله احداث  بیمارستان 96 تختخوابی و اخذ قرداد همکاری با بیمارستانهای تخصصی استان جهت آموزش بالینی دانشجویان  برداشته است، اميد است در آینده جهت جذب و گسترش سایر رشته‎هاي علوم پزشكي تلاش نماید.

 وی اظهار کرد: دانشجويان ورودي 86 از امروز بعنوان همكاران ما محسوب مي‎شوند و بايد صادقانه به تعهدات حرفه ای پزشکی واخلاقي خود در مقابل بیماران عمل نمایند و با بهره‎گيري از تجارب مشاوران و پيشكسوتان عرصه پزشكي در رسيدن به اهداف و رسالت حرفه‎اي خود تلاش کنند. در ادامه جشن، متن سوگند‎نامه توسط دکتر کشمیری  قرائت شد و دانشجويان اين آئين اخلاقي معنوي را از صميم قلب و ایمان به باورهاي ديني بجا آوردند كه آموخته‎هاي خود را درجهت تامین سلامت جامعه به كار گيرند و از هيچ كوششي در امر بهبود و درمان بیماران كوتاهي نكنند.

در پايان دانشجویان هنرمند رشته پزشکی با اجراي موسيقي سنتي باعث ایجاد نشاط و شادی حاضرین در سالن شدند.
 
نویسنده: سرويس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
1
پسراشون احتمالا رفتن فعلگی پول شهریه شون در بیارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
0
1
جشن دانش‎آموختگي دانشجويان رشته پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي کازرون باید تو شیراز برگزار بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ینی واقعا متاسفم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
1
2
باز هم خوبه. دانشگاه سلمان که اجازه برگزاری جشن نمی دهد به دانشجوها!!!!
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
چرا دروغ میگی؟ من خودم دانشجوی فیزیکم و همین چند ماه پیش مراسم دانش آموختگی برگزار کردیم. از خدا بترس ...
بچه زرنگ شیراز
| UNITED STATES |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
محمد آقاکه دانشجو فیزیک هستی!!! معلومه که برای شما جشن فارغ التحصیلی میگیرن! چون در دانشگاه سلمان همه امکانات فقط مختص رشته فیزیک شده و منافع بقیه زیر پا گذاشته میشود.خودت هم می دونی صدای همه بلند شده و اعتراضها بدجوری گریبان آقاین را گرفته
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
جشن؟ آن هم در دانشگاه سلمان فارسی؟؟؟؟ در انجا جز اندوه و غصه چیزی وجود ندارد. وعده های پوشالی و تخیلات کودکانه، اینها برنامه های مسئولان این دانشگاه است.
بچه زرنگ کازرون
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
به بچه زرنگ شیراز :
حالا تو که رشته فیزیک نیستی بگو ببینم کی با همکلاسیهات تونستید و خواستید جشن فارع التحصیلی برگزار کنید که مسئولین نزاشتن؟ ما هم اگه برگزار کردیم از جربزه و تلاش خودمون بوده وگرنه مسئولین نمیان بگن وای تو رو خدا بیاین براتون جشن فارغ التحصیلی برگزار کنیم!
پس لطفا یکم واقع بین باشیم و این همه دانشگاه سلمان و مدیریتش زیر سوال نبریم اینا مشکلاتیه که تو هر دانشگاه هم دیده میشه ولی ظاهرا بعضی آقایون شدن کاسه داغ تر از آش!
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
کدوم امکانات مال فیزیکیاست؟ دانشکده علوم و ادبیات و رشته ارشد و دکتری ادبیات داریم یا فیزیک؟ دانشکده مهندسی داریم یا دانشکده فیزیک؟ حالا ما یه جشن فارغ التحصیلی برگزار کردیم و خواسته خودمون بوده خودمون تلاش کردیم و دنبال حاشیه سازی نبودیم ! دانشگاه سلمان هم الانش و هم قبلی که دکتر خرمایی بودش برای فیزیکیا هیچ کاری نکرده
پس یکم عاقلانه تر حرف بزن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
5
کی قرار است رییس دانشگاه ازاد برای همیشه از دانشگاه و از این شهر اخراج شود،???ای کاش سیستم به گونه ای بود که کارنامه ایشان قابل پیگیری و بررسی بود و بعد رفتنشان از دانشگاه ازاد، تحقیق میشد،???
پاسخ ها
مش علی آقا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
به امید تغییر رییس دانشگاه ازاد و سرپرست دانشگاه سلمان. می دانید که دانشگاه سلمان 18 ماه است سرپرست دارد نه رییس!
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
به مش علی آقا:
انگار دل پری از رییس دانشگاه سلمان داری ! آخی یادش بخیر چه منافعی در دوره قبل داشتی و الان همش به خطر افتاده ! دیگه خوردن و خوابیدن بسه چون دیگه خونه خاله نیست جای رشد علم و باروری دانشجویان هست نه دروغ و حقه بازی!
azim
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
0
"بیست و دومین دوره جشن دانش‎آموختگی دانشجویان رشته پزشکی واحد کازرون با حضور استادان، مسولان و خانواده‎ها در شیراز برگزار شد."
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان کازرون درشیراز؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
احسنت به سلیقه ووطن دوستی تصمیم گیران!!!!!!!!!!!
باوربفرمائید من تاحالافکر می کردم فقط دریاچه پریشان وبیشاپور در150کیلومتری شیراز!!!!!!!!ودرکنار روستای تازه تاسیس!!!!!!!!!! وناشناخته!!!!!!! کازرون واقع شده،نگو دانشگاه آزاد کازرون اصلاتوخودشیرازقرارداره!!!!!!!!
البته خداروشکر !!!!!!!!!!!!!!!!دریاچه پریشان ،اخیرا وپس ازخشک شدن کامل به حوزه کازرون برگشته، تاانشاء ا.....پس ازآبگیری ورفع مشکل، مجددا جزء ملک طلق شیرازی های پرتلاش!!!!!!!!وباحال!!!وتماممیت خواه درآمده ومجددادردرهمان 150کیلومتری..................درخبرها ازآن یادشود!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳