پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
به گزارش کازرون نما، محسن سروقد اظهار داشت: با توجه به آتش‌سوزی چند روز پیش در بخش نودان که منجر به آتش گرفتن بیش از 210 هکتار از منابع طبیعی و جنگل‌ها و وارد شدن خسارت 14 میلیارد ریالی شد، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این آتش‌سوزی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کازرون استان فارس از دستگیری عامل آتش‌سوزی بیش از 210 هکتار از منابع طبیعی چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کازرون نما به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، محسن سروقد اظهار داشت: با توجه به آتش‌سوزی چند روز پیش در بخش نودان شهرستان کازرون که منجر به آتش گرفتن بیش از 210 هکتار از منابع طبیعی و جنگل‌ها و وارد شدن خسارت 14 میلیارد ریالی شد، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این آتش‌سوزی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی بخش نودان با همکاری اداره منابع طبیعی این شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی را در این زمینه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی کازرون استان فارس خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اقرار و عنوان کرد که قصد آتش‌سوزی جنگل‌های منابع طبیعی را نداشته و این کار به‌طور سهوی انجام‌ شده است.

سروقد در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: عوامل انسانی ازجمله مردم بومی و مسافران با روشن کردن آتش در طبیعت آن را به‌طور کامل خاموش نمی‌کنند که با وزش باد، آتش دوباره شعله‌ور شده و باعث آتش‌سوزی‌ در جنگل‌ها و عرصه‌های منابع طبیعی می‌شود.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸