پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۹۱۵
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
در دیدار محمد صادقی با وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد:
نماینده مردم کازرون درمجلس شورای اسلامی گفت: در ديدار با وزير كشاورزي، با توجه به آسیب‌های وارد شده به کشاورزان تصمیمات موثری در مورد تاسیس صندوق حمایت از کشاورزان گرفته شد.
به گزارش دريافتي كازرون نما، شاهین محمد صادقی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با وزیرجهاد کشاورزی در مورد رفع مشکلات کشاورزان شهرستان کازرون اظهار کرد: در دیداری که با حجتی در وزارتخانه جهاد کشاورزی داشتیم، بر لزوم توجه مناسب به خرید محصولات کشاورزی ازکشاورزان و ایجاد چترحمایتی توسط سازمان تعاون روستایی تاکید گردید. نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آسیب‌های وارد شده به کشاورزان تصمیمات موثری در مورد تاسیس صندوق حمایت از کشاورزان گرفته شد. محمد صادقی با بیان اینکه این صندوق حمایتی با مشارکت تشکل‎های بخش کشاورزی و حمایت دولت، تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: تشکیل این صندوق می‌تواند بخشی از منابع دولتی را به کمک بخش کشاورزی بیاورد.
 

وی افزود: این صندوق به حمایت از تشکل‎های فعال کشاورزی می‌پردازد و زیربخش‌های بخش کشاورزی را نیز حمایت می‌کند. نماینده مردم کازرون  با اشاره به اینکه با انجام این حمایت‎ها بخش کشاورزی رونق بیشتری خواهد گرفت و به شکوفایی منطقه کمک خواهد شد؛ تصریح کرد: صندوق حمایت از بخش کشاورزی تا حد زیادی مشکل دریافت تسهیلات کشاورزان را حل می‌کند. وی هم چنین از اختصاص بخش از بودجه های دردست نماینده از ماده 180 به احداث جاده‌ای بین باغی خبر داد وگفت: مجموعا 300 میلیون تومان به منظور توسعه جاده‌های بین باغی روستاهای دوسیران و سمغان و دیگر نقاط محروم در نظر گرفته شده است. محمدصادقی اظهار کرد: طرح‌های مناسبی به منظور بهره‌برداری هرچه بیشتر از نخلستان‌های شهرستان کازرون مورد بررسی قرار گرفته است که به عنوان مثال می‌توان به پیشنهاد کشت آلوئه‌ورا در میان نخلستان‌ها اشاره نمود که اجرای آن و بررسی‌ اجرای آن در دستور کار قرار گرفت. نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح به منظور ایجاد اشتغال و ارزش افزوده باغات نخیلات صورت می‌گیرد . که در راستای اجرای طرح کاشت این گیاه دارویی وزیر دستورات لازم را در زمینه اهمیت کاشت گیاه  و چگونگی ارائه تسهیلات بانکی و سایر خدمات مشاوره‌ای صادر نمودند. نماینده مردم کازرون از توافقات میان تعاون روستایی در جهت خرید توافقی محصولات کشاورزی از جمله صیفی جات و خرما که از دغدغه‌های مهم کشاورزان شهرستان کازرون است خبر داد و افزود: بنابر دستور ویژه وزیرجهاد کشاورزی سازمان تعاون روستایی در هفته آینده خرید توافقی خرما وصیفی جات شهرستان کازرون را مجددا دردستور کار خود قرار می‌دهد.
 
 
محمد صادقی گفت: با توجه به این که استقرار  منطقه ویژه اقتصادی با محوریت کشاورزی در کازرون توسط هیت‌دولت تصویب شده است؛ افزود: بررسی طرح های مناسب این منطقه از اولویتهای جهاد کشاورزی است و وزیر محترم جهاد دستورات لازم را در مورد بررسی طرح های اجرایی وتسریع در اجرای طرح های مطالعاتی را ابلاغ نموده‌اند. وی همچنين افزود: ایجاد صنایع فرآوری و سردخانه در کنار تجاری سازی و بسته بندی های شیک محصولات مهمترین راهبرد در رونق این بخش خواهد بود. محمد صادقی اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های بالای کشاورزی شهرستان کازرون گام های خوبی برای توسعه این بخش و ایجاد صنایع فرآوری برداشته شده است که البته  باید بیش از پیش برای توسعه این صنایع گام برداشت.
 
انتهای پیام/
نویسنده: رحيم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
8
2
درود بر شاهین محمد صادقی نماینده پر تلاش و زحمت کش کازرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
واقعا این مرد خستگی ناپذیر است.اینهمه تلاش برای اسلام ستودنی است
مرتضائی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
امام علی ع

سوگند به خدا، معاویه از من سیاستمدارتر نیست، امّا معاویه حیله‏گر و جنایتکار است اگر نیرنگ ناپسند نبود من زیرک‏ترین افراد بودم، ولى هر نیرنگى گناه، و هر گناهى نوعى کفر و انکار است، روز رستاخیز در دست هر حیله‏گرى پرچمى است که با آن شناخته مى‏شود. به خدا سوگند، من با فریب کارى غافلگیر نمى‏شوم، و با سخت‏گیرى ناتوان نخواهم شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
عوام فریبی یکی از محوری ترین عوامل عقب ماندگی و عدم توسعه در جوامع در حال رشد است.
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
1
1
با سلام
احتراما به خبري موثق از مردم خشت وكنارتخته توجه فرماييد و قضيه را تحليل نماييد
همزمان با تصويب در مجلس مبني بر اينكه خرما را از كشاورزان سازمان تعاوني روستايي به طور تظميني از كشاورزان به قيمت 2000 تومان خريداري نمايد ولي چند روز قبل از تصويب طرح در مجلس شخصي(...) با هماهنگي ... نسبت به خريد خرما به قيمت 1000تومان اقدام نموده و بعد از تصويب طرح مردم به ماهيت موضوع پي بردند به اين ميگن ...
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
1
0
از سايت كازرون نما خواهشمند است نسبت به گذاشتن خبر بودجه 200 ميلياردي محمد صادقي كه از سايت برداشته شده اقدام نماييد
مدیر پایگاه

با سلام

دوست عزیز خبر مورد نظر شما از سایت حذف نشده بلکه به دلیل درج اخبار جدید در صفحه اول قابل مشاهده نیست. این صفحه با آدرس زیر قابل مشاهده است.

http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/11861

با تشکر - کازرون نما

شاهين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
3
يكي ازاين كارهاعملي نيست فقط شعارفقط وعده نميدونم چه رويي داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
1
3
کو طرفدارای آقای .... رو که بیان مطالب کذب بزارن؟
یکی به من بگه در دوره نماینده محترم قبل ایشون در طول 4سال چندتا دیدار با وزیران داشته اند؟ دکتر محمدصادقی که بنده خدا ماهی چندتا دیدار داره. این برای کازرون افتخار است نه اینکه ی نماینده ای باشه که آرزوی دیدنش و شنیدن صداش تو مجلس را داشته باشیم.
من در بین بقیه هم استانی ها هستم.اینجا به خودم میبالم که نماینده شهر من یک سر و گردن از همه نمایندگان استان بالاتره.
به امید کازرونی آباد
مقلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
1
3
کاش همون روز اول از هییت ریسه بیرونش کرده بودند! الان یواش یواش تازه فهمیده نماینده بوده!دیگه دیر شده برو تهران به فکر طبابت باش!
مقلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
1
3
از این خبرا زیاد شنیدیم وقتی هم میخواست بره مجلس از این خبرا زیاد میداد!عوام فریبی بسه دکتر بگو این کار شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
نمیدونم باز چی از جون ای شهرستان میخواد دوباره پیداش شده!بابا دو سال که نبودی ای دو سال بعدیم برو به طبابت برس!از هییت ریسه که بیرونت کردن!مطما باش تو انتخابات شکست سنگین تری میخوری ای خط اینم نشون!طرفدار هیچ کاندیدی هم نیستم!یا علی
از خشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
1
داخل ... خودمونه کشته بیرونش هم دیگران
مردم دروغ را از راست سوا میکنند

25حدیث درمذمت دروغ ازفرمایشات پیامبر(ص) وائمه عليهم السلام:
1- دروغ فسق و دروغگو فاسق است.
2- دروغگو ایمان ندارد.
3- دروغ از قماربدتر است.
4- دروغگو دشمن خداست.
5- روي دروغگو سیاه است.
6- دروغ ازشراب بدتر است.
7- دروغگو بوی دهانش متعفن است.
8- خدای تعالی دروغگو را لعنت می کند.
9- بوی گند دهان دروغگو به عرش می رسد.
10- دروغ مخرب ایمان است.
11- دروغ مانع چشیدن طعم ایمان است.
12- دروغگو تخم کینه درسینه ها می کارد.
13- دروغگو مروتش ازهمه خلق کمتر است.
14- به جهت یک دروغ ،هفتاد هزار فرشته دروغگو را لعنت می کنند.
15- دروغ علامت نفاق است.
16- دروغ بدترین ریاهاست.
17- دروغ فراموشی می آورد.
18- دروغ دریست ازدرهای نفاق.
19- دروغگو به عذابی مخصوص در قبر گرفتار خواهد شد.
20- دروغ ،محروم کند دروغگو را از نماز شب و روز.
21- دروغ سبب خذلان الهی است.
22- دروغ سبب گرفتن صورت انسانی ازدروغگو است.
23- دروغ ، بزرگترین خباثت است.
24- دروغگو ،بزرگترین گناهکاران است.
25- دروغ صاحبش را هلاک کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
شما که به عنوان نماینده مجلس مسئول راه اندازی کارگروه صنعت ومعدن و دانشگاه ها به منظور چگونگی استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه در صنایع مختلف مانند کشاورزی، آب ونفت وخودروسازی شده اید
روشنگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
1
توجه توجه توجه توجه
باید حواسمان از عوام فریبی ایشان جمع باشد نباید ایشان ما را ........ حساب کند.. پس بدانیم که :

1-در عوام‌فریبی، شخص گروه زیادی از مردم را مخاطب قرار داده، با بیاناتی هیجان‌آور و شورانگیز، احساسات و عواطف آنان را تحریک می‌کند و با تکیه بر همین شور و هیجان عوام، آن‌ها را نسبت به نتیجه و مدعای خود متقاعد می‌کند.
2-شیوه غیرمستقیم، مبتنی بر تحریک عواطف مخاطبان در رابطه با استدلال نیست؛ بلکه در آن از شگردهای مختلف دیگری برای برانگیختن روحیه جمعی هر یک از افراد استفاده می‌شود. در این‌جا مخاطب، تک‌تک افرداند، نه توده مردم. مثلاً در یک کتاب یا مقاله، مطلب چنان به فرد تلقین می‌شود که می‌پندارد تمام کسانی که در راه رشد و پیشرفت می‌باشند، آن را پذیرفته‌اند و نپذیرفتن آن، جاماندن از کاروان دانش و پیشرفت است.
3-حربه اصلی عوام‌فریبی، این احساس درونی‌است که هر کس می‌خواهد مورد تحسین دیگران قرار گیرد و بر ارزش و احترامش افزوده شود. این احساس گاه باعث تمایل افراد به تشبه به افراد مشهور می‌شود. تهیه‌کنندگان تبلیغات و آگهی‌های تجاری از این روحیه حداکثر استفاده را می‌کنند؛ مانند پوستری که در آن شخصیت معروفی را در حال نوشیدن چای مخصوصی نشان می‌دهد. افزون بر این، سعی می‌شود میان کالای مورد تبلیغ و امور مورد علاقه مخاطب، ارتباط برقرار شود؛ بنابراین در تبلیغات تصویری، در ضمن تبلیغ یک کالا، صحنه‌هایی از طبیعت یا صحنه‌های مهیج ورزشی استفاده می‌شود
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
1
متاسفانه
دروغ هر اندازه که بزرگ تر باشد، مردم آسان تر باور می کنند
پس
اندکی حقیقت را با بسیاری دروغ درهم بیامیز و به مردم عرضه کن
مرتضائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
امام علی ع

سوگند به خدا، معاویه از من سیاستمدارتر نیست، امّا معاویه حیله‏گر و جنایتکار است اگر نیرنگ ناپسند نبود من زیرک‏ترین افراد بودم، ولى هر نیرنگى گناه، و هر گناهى نوعى کفر و انکار است، روز رستاخیز در دست هر حیله‏گرى پرچمى است که با آن شناخته مى‏شود. به خدا سوگند، من با فریب کارى غافلگیر نمى‏شوم، و با سخت‏گیرى ناتوان نخواهم شد.
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
0
0
تاثیر عوام فریبی در توسعه نیافتگی

عوام فریبی یکی از محوری ترین عوامل عقب ماندگی و عدم توسعه در جوامع در حال رشد است. مستمسک عوام فریبان ، به نوع خواسته ها و مطالبات مردم هر جامعه بستگی دارد.در جامعه ای که برای مردمانش معیارهای دینی و ارزشهای اعتقادی وعلمی و خدمت به مردم حرف اول را می زند عوام فریبان با تظاهر به پایبندی به این معیارها برای حفظ وضع موجود سعی در فریب مردم دارند و نتیجتاً پایه های توسعه یافتگی را بیش از پیش متزلزل تر و سست تر می نمایند. بارزترین نمونه مردم فریبی که با استفاده از اعتقادات مردم صورت گرفت واقعه بر سر نیزه کردن قرآنها در زمان معاویه توسط عمروعاص بود و این دسیسه به حدی نافذ بود که حتی یاران امام علی (ع) نیز به خاطر التزام و اعتقاد به آن قرانها امام را ترک کردند و جریان حکمیت را با آن همه پیامدش بوجود آوردند. اما سرانجام تاریخ به قضاوت نشست و چهره پلید آنها را برملا ساخت و اکنون در جامعه ما برای تشبیه کسانی که کماکان چنان رویه ای دارند وجه المثال قرار می گیرند و تاریخ بازتکرار خواهد شد و داوری خواهد کرد. جوامع استبداد زده که گردش آزاد اطلاعات در انها اتفاق نمی افتد بهترین محمل رشد عوام فریبی است. چرا که جهل و نا اگاهی مردم هر جامعه بهترین شرایط را برای فریب خوردن انها فراهم میکند.اینجاست که دانشمندان و علمای علمی بیشترین فشار را از جانب عوام فریبان متحمل می شوند دانشمندان دشمنان درجه یک انها محسوب می شوند. در چنین جامعه ای جادو و جنبل و خرافه پرستی و موهوم گرایی جای تجزیه و تحلیل علم و منطق را می گیرد.و ستایشگری و مداحی و مجیزه گویی جای نقد و انتقاد سالم و این خود می تواند به عنوان یکی از مهمترین زیر مجموعه های عوام فریبی موجب عقب ماندگی یا لااقل توسعه نا کارامد در جامعه شود. عوام فریبان کوچکترین انتقاد از خود توطئه تلقی و آن را بر نمی تابند و یارای تحمل نظرات سازنده و مفید راهم ندارند و زود بر می آشوبند. از انجا که با حساب و کتاب و علم و خرد در اداره جامعه میانه خوبی ندارند تنها با طرح شعارهای دهن پر کن و غیر علمی مطالبات جامعه را به منظور کنترل ان ، به اینده ای نزدیک [‌ فردای که هر گز نمی اید ] موکول می کنند بدون انکه زمینه های آن را فراهم سازند ، غافل از اینکه سپردن مطالبات به اینده نز دیک ، خود سبب نوعی تراکم مطالبات شده و منجر به انفجار اجتماعی میشود. عوامفریبان سعی می کنند علاوه بر فریب مردم ونشان دادن سراب به انان جنبش های اجتماعی که در شرایط تبعیض و نابرابری مزایا شکل می گیرد ، با خشونت ، کنترل ، و با شایعه پراکنی و جوسازی جنبش را خنثی سازند ، البته عوام فریبان با استفاد از افرادی که دارای شخصیت وابسته هستند واز خود چیزی ندارند و کار شان جز تبعیت بی چون و چرا چیز دیگری نیست بر نامه های خود را عملی می سازند و فاشیست از اینجا شکل می گیرد ، زیرا عوام بهترین وسیله برای اعمال دیکتا توری و هر گونه عمل غیر انسانی مردم فریبان هستند، تفکر عوام فریبانه یک تفکر فاشیستی است ،که زاییده استبداد است در این تفکر افراد مخالف این شیوه دشمن تلقی می شوند و قابل تحمل نیستند و پایه گزاران چنین تفکری خود را معیار تشخیص حق و باطل می دانند. قران کریم نیز به نحو بسیار ظریف و گیرایی ویژگیهای عوام فریبان ومتظاهران را به صورتی شیوا در سوره منافقون بیان می کند . قران ، دروغگویی را از مهمترین ویژگیهای آنان برشمرده است: والله یشهد انٌ المنافقین لکاذبون سوگندهایشان را سپر جان خویش قرار می دهند تا از راه خدا بازدارند: اتٌخذوا ایمانهم جنٌةً فصدٌوا عن سبیل الله . ظاهر کالبدشان و کلامشان جذاب و دلچسب و تعجب برانگیز است: واذارأیتهم تعجبک اجسامهم و ان یقول تسمع لقولهمْ به مسائل با نگاه تئوری توطئه می نگرند و تجزیه و تحلیل و نقدهای علمی را علیه خود می پندارند: یحسبون کل صیحة علیهم خود را عزیز و عزتمند می دانند و دیگران را ذلیل و بی مقدار در حالی که قران چنین جوابشان می دهدکه: ولله عزة و لرسوله و للمومنین از انجا که یکی از پیش شرطهای نقد و تحلیل علمی مسائل ، وجود آزادی بیان و اندیشه است با چنین مفاهیمی که موهبتی الهی است سر ستیز دارند. شایعه افکنی و ترور شخصیتها و انگ زدنها برای بیرون کردن رقیب و جلوگیری از اگاهی مردم یکی از دستاویزهای عوام فریبان است . فضای غبار- آلود که محصول تلفیق حق و باطل است محیط رشد مناسبی برای تداوم آنهاست. ظاهر سازی و شایعه افکنی و مکدر بودن حق در جوامع نا اگاه به حدی قوی است که در بعضی از مواقع انسان معترض و اگاه را به سکوت وا می دارد همانگونه که مردم فریبی معاویه در تاریخ اسلام یاران امام حسن (ع) را از اطراف امام پراکند و امام مهر خاموشی را ( همچون آتش زیر خاکستر) بر لب نهاد. یکی دیگر از نمونه های عوام فریبی در دوره قاجاریه که از احساسات و تعلقات مذهبی مردم سوء استفاده شد ادعای کسانی بود که مقام خود را از ارتباط با امام زمان (ع) به ادعای پیامبری ارتقاء دادند. . بدون شک توسعه پایدار و مانا در شرایطی این چنینی ایجاد نمی شود ، در فضایی که دغدغه ترور شخصیت ، فریب مردم ، تدلیس حق ، دشمن انگاری دوستان و دلسوزان ، ممانعت از نقد و انتقاد سازنده و علمی ، جلوگیری از ارائه راهکارهای مناسب علمی ، خاموش شدن اجباری اندیشمندان و متفکران ، خرافه پرستی و موهوم گرایی و خود را معیار حق جلوه دادن بیداد می کند نمی توان برای دستیابی به توسعه چندان امیدوار بود. هر چند سرانجام قضاوت تاریخ به بار خواهد نشست و پرده های مکر و فریب افکنده خواهد شد اما تنها ملتهای محرومند که ضمن متضرر شدن ، از قافله رشد و توسعه عقب می مانند
جوکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
2
3
از طرف جمع زیادی از مردم متدین کاززون و اطراف از برادر بسیجی و روحانی آقای حاج امان اله دهقان فرد می خواهیم تا برای حل مشکلات شهرستان و پایان دادن به عوام فریبی های موجود وارد صحنه شوند.
یک شب آتش در نیستانی فتاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
2
آقای ... ما هم خدا داریم بخدا در این شب قدر از این ... ات دلم گرفت و ... ........ کردم.. آخه چرا تو با شهرستان کازرون این کارها را میکنی ؟؟ خدا ازت نگذ................. خدا ... را از ... مردم ساده و بدبخت ما کم کنه

یک شب آتش در نیستانی فتاد
سوخت چون عشقی که بر جانی فتاد
شعله تا سرگرم کار خویش شد
هر نی ای شمع مـــــزار خویش شد
نی به آتش گفت کاین آشوب چیست
مر تو را زین سوختن مطلوب چیست
گفت آتش بی سبب نفـــــــــــــروختم
دعوی بی معنیت را سوختـــــــــــــــــم
زان که می گفتی نی ام با صد نمود
همچنان در بند خود بودی که بود
با چنین دعوی چرا ای کم عیار
برگ خود می ساختی هر نو بهار
مرد را دردی اگر باشد خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است
دکتر اشکان مهدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
3
آقای دکتر
چرا ....... می‌کنید و به ناروا سخن می‌گویید و بر خلاف منطق و عقل صحبت می‌کنید و بینات و حرف‌های آشکار را زیر پا می‌گذارید؟ بساط خرافاتی مانند .... و ..... را برچینند . مردم شهرستان کازرون عاقلند چرا مردم را عوام فرض میکنید .مطمئنا شما با پرداختن به این مباحث، جامعه را دچار سطحی نگری می‌کنید من مطمئنم حنای شما نزد مردم شهرستان خصوصا شهر و حومه خشت رنگی ندارد
بس کن باباجون
من دلسوزم والله خوب نیست
سیاسی کاری بس است
محمودی از خشت
|
United States
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
3
مردم خشت همچنان منتظرند که وعده شما تحقق پیدا کند و خرماهایشان با قیمت 2000 تومان فروش برود ولی متاسفانه این وعده هم ... از اب در آمد و باز هم شاهد یکی دیکر از عوام فریبی جنابعالی بودیم
آنهم با مردم مظلوم و باغداران و کشاورزان و خرماداران خشت که تنها ممر درآمد انان خرماست
اقای دکتر
با کشاورزان هم سیاسی کاری ؟؟
با زحمتکشان شهر خودت هم اینطوری؟؟
با کارگران هم سیاسی کاری ؟؟
با جوانان بیکار هم سیاسی کاری؟؟
با مردمی که برایت کار کردند و ....... سیاسی کاری ؟؟
والله خدا را خوش نمی آید
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
2
1
متاسفانه بعضی ازماها آنقدرنظرمان کوتاه است که فقط تانوک دماغمان رامیبینیم اگروسعت مطالعاتمان رابه همین سایت هم محدود کنیم البته به شرط اینکه مطالعه ونگاهمان جامع باشد متوجه خواهیم شد محمدصادقی یک سیاستمداربزرگ است که در سطح کلان بسیاربسیار برای کازرون مفید است دوستانی که انتقادرافراموش کرده اید وتوهین وبی عدالتی را جایگزین آن کرده اید بدانید منبع درامد اکثریت مردم شهرستان کازرون مستقیم یا غیرمستقیم به کشاورزی گره خورده است ازشما میپرسم صندوق حمایت ازکشاورزان که توسط دکترمحمدصادقی مطرح شد ودرجلسات پی درپی با وزیرمحترم جهاد کشاورزی محقق شد نمی تواند زندگی واحوال کشاورزان کازرون را متحول کند وآنها را امیدوار به آینده کند ؟در کدام دوره ما نماینده ایی داشتیم که صاحب طرح وبرنامه باشد من نمی گویم دیگر نمایندگان قبلی کاری انجام نداده اند ولی واقعأ محمد صادقی چیز دیگری بوده
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
2
1
عوام فریبی را اون شخصی انجام میدهد که با دادن برنج و روغن و پتو و ایرانسل رای مردم رو میگیره بعد که میره مجلس تا نه حرفی برای گفتن داره و نه پیگیر مشکلات مردم است و تنها به فکر جیب خودش و اطرافیانش است.
یا حق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
3
1
دکتر محمدصادقی پرتلاش دوستت داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
3
2
درود بر دستان توانمند دکتر شاهین محمدصادقی
كازروني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
4
1
اميدوارم كه در اين دوره برادر امان الله دهقان فرد وارد صحنه شوند و مردم فهيم شهر مان هم ايشان را ياري كنند تا انشالله مشكلات از شهر ما رخت ببندد و اين جر و دعواها بين طرفداران نماينده فعلي و نماينده ي سابق جاي خودش رو به دوستي و الفت بين تمامي گروه هاي موجود در شهرستان دهد،انشاالله
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
2
به جای صندوق بروند آب کازرون را که بوشهر دادند و بیخودی شهر بوشهر را بزرگ کردند و کازرون را خشک و بیابونی برگردانند
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
1
آقای کیامرزی! نماینده محترم فعلی « سیاست مدار» نیست بلکه « سیاست بازو» است . اگر سیاست مدار بود کازرونی ها را در انتخابات ریاست جمهوری این قدر تحقیر نمی کرد و دنباله رو فردی که بعد معلوم شد از عوامل جناب رفسنجانی بوده را نمی پذیرفت.سیاست مدار همیشه باید خط خودش را مشخص نماید نه این که هر روز ساز جدیدی را بنوازد . ایشان البته در رشته خودش که طبابت در رشتهپی زیبایی است فرد کاردانی محسوب می شود .
پاسخ ها
موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
ایشان در سال 82 با ... اصول گراها که اگر من نروم یک اصلاح طلب چپ میره و اینکه تمام بسیچیها به میدون اومدند رای اورد و در سال نود با چسپیدن به پایداری رای با اختلاف کمی اورد الان هم شما ببینید از انتخابات 92 دلش میخواد خودش را به کارگزاران و باند اعتدالیون بچسپونه.حتی برخی از مدیران در ارگانهایی که شاید بیشتر نیروهاش اصلاح طلبند در ان ارگان مدیرانی فوق اصلاح طلب منصوب کرده.یک کلام اینکه هر کاری میکنه تا رای بیاره
اما خداوند بزرگ هست
مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین
پاسخ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
جناب موسوي 6/5/1393 دروغ نگو چرا دروغ مي گي و دروغ را شايعه مي كني گفتي بيشتر نيروهايش از مديران در ارگانها كه منصوب كرده اطلاح طلبند شما واضح و روشن بفرمائيد كه اولا چند تا اداره نيروهاش عوض شده ( نسبت به دور نماينده قبلي) و چند تاش اصلاح طلب هستند. اگر شما خودت را اصولگرا مي دوني پس انتظار مي ره دروغ نگي.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
0
جناب محمد كيامرزي عزيز
اخه تا كي !!! چرا شما هر ديداري را به نفع شهرستان ميبينيد به نظر شما آيا با رفتن نماينده پيش وزير مشكلات شهرستان (كشاوزان ) حل خواهد شد به والله نه نه نه نه امتحان كن امروز اول مردادماه 93 است ببين كي اين چيزي كه دكتر گفته محقق خواهد شد؟
البته تحقيقي كه كردم راجع به نظر رسول در بالا به صادق بودن ان پي بردم شما هم ميوانيد يه تحقيقي كنيد در ضمن منتظر مناظره حضوري با جنابعالي هستم
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
1
1
حامد عزیزسلام
حضرتعالی بهترمیدانید که آغازهرتحول ودگرگونی با دیداروگفتگو شروع میشود من دراینجا یک تناقض درگفته های شما میبینم که لازم به ذکراست شما درصحبتهای گذشته اتان دائم به کلنگ زنی ها صحبت میکردید که البته خیلی ازاین طرحها فقط درحد همان کلنگ باقی مانده بود وتوسط محمد صادقی ادامه پیدا کرد ویاادامه دارد شما برادر عزیز همه کارهایی را که محمدصادقی دررابطه به ان طرحها انجام داده است را مربوط به همان کلنگ زنی اولیه میدانید و میفرمایید بودجه ازهمان اول تعیین شده بود درصورتی که اینطور نیست ولی دیدارهای به این مهمی را ناجیزقلمداد میکنید وتوقع دارید یک روزه محقق شود که صدالبته نیاز به زمان دارد پس یا باید زنگی زنگ باشیم یا رومی روم ویکجورقضاوت کنیم
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
1
سلام قبلا هم خدمت دوستان عرض كردم درد كشاورزان منطقه كازرون را بوسيله گفتار درماني نميشود درمان كرد اگر ميشد كه خيلي از بزرگان در اين راستا گفتارهاي حكيمانه اي فرموده اند آقاي دكتر وقتي سد نرگسي كه ميتواند مشكلات آب كشاورزي وشرب منطقه كازرون را حل كند بعلت نبود بودجه نيمه تعطيله نبايد بودجه براي آن گرفت ويا اگر نيم نگاهي به دستان پينه بسته زنان و مردان كشاورز منطقه بالاده كه يكسال پياز ميكارند وبعد آن را بايك قيمت پايين ميفروشند ودلال كه كاري نكرده سودي چند برابر آنها ميبرند بيندازي وضع وحال كشاورز ان را درك بكني اين امر باعث شرمساري كساني است كه گفتار درماني ميكنند
راستگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
1
0
درخصوص مطلب رسول اين را بگويم كه بنده يك خشتي هستم.اولا موضوع نرخ 1000تومن شامل خرماهاي درجه دو مي باشد.ثانيا خرما درخيلي از مناطق بخش خشت 2000تومن مي باشد.ثالثا نماينده محترم تلاش وپيگيري انجام داده تا شايدبتواند اين مشكل مردم را حل نمايد.ايشان رايزني نموده اندنه اينكه قانون درمجلس تصويب كردند. تصميم را رئيس سازمان تعاوني روستايي ميگيرند.ما از اينكه پيگيرموضوع بودند از ايشان نهايت تقدير وتشكر راداريم.اين چنين مشكلي بدليل ركود اقتصادي است كه دركل كشور بخصوص درزمينه كشاورزي ودامداري اتفاق افتاده است وعلت آن برنامه كنترل تورم دولت است.متاسفم براي شمادوستان كه دارين بازبان روزه دراين ماه مبارك دروغ وتهمت به بنده مخلص وخدوم خدا مي بنديد.مطمئنم هرچه كه باشه آقاي د ازنظر ارتباطات وتلاش براي توسعه شهرستان انگشت كوچكه ايشان نمي شود.
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
1
0
حامد عزیزسلام
من هم موضوعی را که رسول گفته تحقیق می کنم اگرواقعیت داشته باشد بدون هیچ درنگی بجمع شما خواهم پیوست درضمن هرجا را که شما انتخاب کنید من اماده ام جهت گفتگو
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
1
0
دوست ناشناس سلام
ابتداخدمتتان عرض میکنم که آب هم مثل نفت وگازوبرق و... سرمایه ملی وطبیعی میباشد ومربوط به یک شهریاقشرخاص نیست .ازشما میپرسم آیا خوزستان هم می گوید که نفت وگاز مال ماست دیگران نباید ازآن استفاده کنند ؟اگرچنین حقی داشتند چه اتفاقی می افتاد؟درثانی آب کازرون را چاههایی خشک کردند که درسطح این شهرستان مجازیا غیرمجازحفرشد ومسوولان چشم پوشی کردند که الحمدالله راهکارهایی درحال حاظر جهت رفع این معضل ازطرف مسوولان کنونی درنظرگرفته شده است نه آبی که به بوشهر میرود آب ارسالی به بوشهر مازاد آب رودخانه وجشمه است وگاهآ مقداراندکی ازچاه پس نتیجه میگیریم که هیج کس قدرت این را ندارد که جلوی انتقال یک ثروت ملی وطبیعی را از شهری به شهر دیگر ویا از استانی به استان دیگر بگیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
2
حامد مردی به مولا!طرفدارای آقای دهقان ناصرابادی هم مثل خود ایشون نترس هستند!حامد جان خود آقای دهقان بارها تو انتخابات گذشته همه کاندید ها رو به مناظره دعوت کرد ولی همشون زیرش شونه خالی کردن!همین آقای دکتر هم یکیشون بود!حالا جنابعالی از طرفداراش چه توقعی داری!خسته نباشی حامد جان
پاسخ ها
محمد علي كازروني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
آقا يا خانم ناشناس حرف از مناظره مي زني از حامد طرفداري مي كني دهقان توان مناظره با رئيس دفتر نماينده فعلي را ندارد چندي پيش توي مجلس ديداري كه با حاج نامجو داشت جالب بود اي كاش يكي پيدا مي شد قضيه را كامل براي ما و ساير كاربران موشكافي مي كرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
1
آقای کیامرزی هیچ زمانی گناه کسی رو گردن خودت نکن!اینطور که معلومه همه دروغ میگن شما راست میگین!بابا چرا نمیخاین باور کنین ای آقا دکتر جراح پلاستیکه اونم تو تهران!دکتر چه کارش به سیاست!ما در حال حاضر هم گوش داریم هم چشم و مطما هستیم ای آقا نه کاری کرده نه کاری خواهد کرد!یه نظر سنجی تو شهرستان بین مردم کن حساب دستت میاد!نمیخاد راه دور بری نظر سنجی همین سایتو که داری میبینی!ای طور که شما دور برداشتین حتما تو ای 40 سال کازرون یه نماینده داشته اونم دکتر بوده!حالا رفتن پیش وزیر و این کار میخاد بشه و...که نشد کار!اونا خرمای خود خشت به قیمت 2500 تومان فروش رفت!پالایشگاه را افتاد!بیمارستان تامین اجتماعی شبانه روزی شدو...شما انگار دارین بچه 4 ساله گول میزنین!یا حق
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
1
با سلام خدمت محمد كيامرزي غزيز
احتراما به استحضار ميرساند كه جهت اجراي هر پروژه سه فاز مطالعات طراحي اجرا نياز است كه البته بايستي قبل از ان نيز رايزنيهاي جداگانه توسط نماينده شهرستان صورت گيرد كه فاز 1 /2 تقريبا زمانبر است حدود 2 سال طول ميكشد در زمان دهقان پروژهايي كه به مرحله اجرا رسيد يعني فاز اول و دوم و رايزنيهاي ان صورت گرفت عبارتنند از سد نرگسي تونل محرم پتروشيمي كازرون-بيمارستان كازرون قايميه جادهاي اصلي كازرون شامل قايميه -سه راهي راهدار قايميه نوراباد كازرون بالاده قايميه ابوالحيات -شهركهاي صنعتي كازرون قايميه بالاده -كتابخانه مركزي كازرون و بخشهاي مختلف - پكيچ راهاي روستايي و شبكهاي گازرساني و پروژهاي آبرساني در روستاهااي بالاده كوهمره و خشت احداث سالن ورزشي و ..... كه مجال ان نيست حال از شما تمام دوستان كازرون نما و محمد خان 2 سوال دارم 1- كداميك از اين پروژها در حال حاضر فعال است و با همان سرعت قبلي در حال اجرا است؟2-چه پروژهايي در اين حد واندازه در اين 3 سال كلنگ زنس شده تا دلمان به دكتر خوش باشد .................منتظر جوابتونم هستم
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
با سلام خدمت محمد كيامرزي
شما جا و مكان مشخص كيد من خودم ميام واسه منظره دوس نداري شماره تلفن بده زنگ ميزنم بهتون مناظره تلفني
علی دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
2
1
دکتر محمدصادقی مردم که باید قدردان زحمات شما باشند هستند.این نظرات را طرفدارای کاندیداهای انتخابات آینده مجلس جهت تخریب شما بیان میکنند.
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
1
حامدعزیزسلام
خود شما میدانید که دردولت قبل اکثرطرحها بدون مطالعه صورت گرفت که با این حساب درهمان فاز اول که گام اصلی است مشکل داشت شما به کشورهای توسعه یافته ویا حداقل درحال توسعه اما به معنای واقعی نگاه کنید ابتدا مدتها مطالعه میکنند تا برسر یک پروژه به توافق برسند سپس برای اجرای آن پروژه 2/3 (دوسوم) زمان صرف مطالعه فنی و اختصاصی میشودنه بصورت فله ایی وبدون هیچ مطالعه ایی وفقط برای اسم درکردن هر طرحی که بنظرشان رسیدوشب درخواب ترسیم کردندصبح ان روز میخواهندبه مرحله اجرا برسانند آقا حامداکثرطرحهای ما اینگونه بوده که با مشکلات عدیده روبروست شما به سدنرگسی اشاره فرمودیدبروید نگاه کنید ببینید دراین 2 سال روی آن کارشده است یا نه ؟دوست گرامی من هم مثل شما ازطرح وحساب وکتاب میدانم شما میفرماییدکلیه این طرحها تأمین اعتبارشده بودند پس چرااکثراین پروژ ههادرهمان دوره قبل بعلت کمبوداعتبارتعطیل شدوگناه را گردن محمدصادقی انداختند وگفتند ایشان سنگ اندازی میکند ولی همین پروژه ها درحال حاظروبا اعتبارات جدید والبته مطالعه شده به سرعت پیش میروندحامد جان بدان کارشکنی درکارنبوده اصلا مگرمیشودیک غیره درکاریک نماینده خلل ایجاد کند اگراینجورباشدوای بحال آن نماینده حامد بزرگوار اصل مشکل ما در مطالعات نابجاست اگرغیراین بوداین پروژه ها نبایداین همه به درازا کشیده میشد. اگرشما محل وزمان گفتگویمان را مشخص فرماییدبهترمیتوانیم به نتیجه برسیم
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
1
دوست عزيز محمدكيامرزي عزيز
با سلام
خدمت شما عرض كنم كه بفرماييد كداميك از اين پروزها الكي بوده و نياز شهرستان نيست اينطور نيست كه ميفرماييدد فاز اول و دوم بدون صرف زمان بوده به نظر شما سد نرگسي -تونل محرم بيمارستان شهرك صنعتي . .... پروژهايي كه ذكر گرديد نياز مبرم شهرستان نبوده كه بايستي از دورهاي قبل پيگيري ميشد و در نماينده دوره هشتم انها راپي گيري نمود و به مرحله اجرا درامد اولا پس بفرماييد كداميك از اين پروژها نياز شهرستان نيست و براي اسم در كن نماينده بوده (معمولا پروژه اي واسه اسم در كن است كه در سال اخر نمايندگي شروع بشه يا كلنگ زني بشه به اين ميگن واسه تبليغ نه پروژ اي كه واسش خون دل خوردن تا به مرحله اجرا برسه ) بعد مگه ميشه دولت بياد واسه تبليغات تو روستاهاي كازرون كار كنه معلومه كه كسي پيگير موضوع بوده تا به نتيجه برسه دوما -كداميك از پروژها در زمان دهقان تعطيل شد ؟ نام ببريد بجز تونل محرم كه قبلا خدمتتان عرض كردم كه آن هم بخاطر اين بود كه شركت استراطوس اعلام نمود با روي كار آمدن نماينده فعلي كه انگيزه اي واسه پي گيري تونل ندارد مطالبلت ما پرداخت نخواهد شد (البته خواسته بجايي بود) و پروژهايي كه كارشكني شد در آن عبارتند از بيمارستان كه با اينكه تفاهم نامه با اداره اوقاف داشت ولي گفتند مشكل اوقاف دارد و باعث گرديد نزديك يك ميليارد اعتبار آن برگشت بخورد دوم سالنهاي ورزشي در روستاهاي كازرون كهبا روي كار آمدن محمدصادقي به عنوان مهاون وزير ورزش همه آنها تعطيل شد از پيمانكار اينها ميتوانيد سوال كنيد -سوما كداميك از اين پروژها در حال اجرا با همان پيشرفت هست نام ببريد سد نرگسي در 2 سال زمان دهقان 25 درصد پيشرفت فيزيكي و ريالي داشت ولي بعد از 3 سال 5 درصد پيشرفت داشته چهارم سوال قبلي راجواب ندادي چه پروژه اي در اين حدو اندازهاي گفته شده حتي كلنگ زني شده تا دلمان به دكتر خوش باشد ؟ جهت مناظره روز عيد فطر منتظرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
2
0
ما که قدردان زحمات دکتر محمدصادقی هستیم.
مردم آگاه هستند و این تخریب ها رو میفهمند.
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
1
1
حامد عزیز سلام
من نگفتم نیاز شهرستان نیستند بلکه معتقدم نیازازاینها فراتر است ولی بایستی با برنامه ونوبت به نوبت انجام شود این کلنگ زنی ها مختص کازرون نبوده وآتش بی برنامگی آن دامن تمامی شهرهای ایران را گرفته است پس مازرنگ نبوده ایم این پروژه ههای درحدحرف مانده متأسفانه وصدمتأسفانه مثل بختک به جان تمامی کشورما افتادشما یک نگاهی کوتاه به شهرهای دوربرمان بکنید همین نوراباد راببینید متوجه خواهید شد چندطرح بی برنامه وبدون مطالعه روی دستشان مانده است .حامد عزیزاگرمحمدصادقی قدرت این را داشت که درکار دهقان خلل ایجاد کند چرا جناب دهقان ساکت ماندندمگرنماینده مردم نبودند چرا به مردم جیزی نگفتندجناب حامد دقت بفرماییدمدیر منابع آب ایران گفته است با رفع مشکل مالی وقراردادن اعتبارآبان ماه کاراجرایی بدنه دسدنرگسی آغازمیشود واین بدان معناست که اعتباری برای سدنرگسی نبوده وادمه ان یعنی اینکه بازحمات زیاد مسایل ریالی ان تامین شده که پیمانکارآبان ماه شروع بکارمیکنددوست عزیز مدیرعامل منابع اب ایران که رودربایستی ندارد که این حرفها رابزند. از سوی دیگربخشدارقایمیه درهمین سایت گفته است با تامین اعتباربودجه ورفع مشکلات مالی فازدوم ساخت وسازبیمارستان بزودی شروع میشود ویادرصحبتهای دکترشریفی رییس دانشگاه ازاد کازرون میتوان دریافت که چه بودجه ایی از طرف محمدصادقی برای این بیمارستان جذب شده است ما بهرجا که نگاه میکنیم دادمساییل مالی مسوولان پروژه بالاست واین بدان معناست که ما مطالعه نداشته ایم وپیش خودمان گفتیم ما کلنگ میزنیم بقیه اش را خدا درست میکند البته این دیدگاه شخص جناب دهقان نیست ودولت قبل چنین دیدگاهی داشت ودرکل کشوران را اجرا کرد والان هم بازتاب ان را میبینیم .حامد عزیزمن از روز عیدفطر بمدت 20 روز شهرستان نیستم تاریخ مذاکره رایاقبل از ان بگذارید ویا بعد ازان وازطریق ایمیلم mkiyamarzi@ymail.comخبرم دهید مجکرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
0
عزیزان تا زمانی که در شهرستان دوروئی، نفاق، لابی، منفعت طلبی شخصی و گروهی و ... وجود دارد، هر فردی در راس امور باشد، پیشرفت نخواهد بود.بهر حال همه زحمت می کشند و نباید قضاوت فردی کرد
جناب حاج آقا خرسند، جناب دکتر محمد صادقی و جناب گرامی
لطفا واضح، بی پرده و راسخ پاسخ دهید آیا تا کنون از رییس دانشگاه...، اقای ...، دهها و دهها سند تخلف برای شما اثبات نشده است،????
آیا ارگانهای مربوطه چندین بار برای شماها اسناد تخلف ارائه نداده اند،???
آیا در جمع های مختلف، اقرار به تخلفات رییس دانشگاه .. نکرده اید و خودتان را از ایشن دور ندانسته اید،????
اگر این سوالها غلط است ، بفرمايیدو اگر نه لطفا به یک سوال ، شفاف و صادقانه وبی پرده پاسخ دهید، هر جا که صلاح می دانید...
چرا تا کنون آقای ... را از این شهر اخراج نکرده اید،?? بدون اینکه ماندن ایشان را گردن یکدیگر و یا سایرین بیاندازد، صادقانه و مردانه بفرمائید چرا ....، رییس دانسگاه ....، که همه و همه از همه چیز اطلاع دارند، من جمله خود شما عزیزان، باید بالای سه سال در این شهر بماند،??پوست کنده دلیلش را بفرمائید تا کسی جرات نکند برای خودش دلیل سازی کتد.....یا حق.....
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
1
0
خدمت دوست گرامي محمد كيامرزي عزيز
من فكرميكنم شما در ماهيت اعتبار پروژها دچار اشتباه شده ايد ببين برادر وقتي پروژه اي شروع ميشه اينطور نيست كه از همان روز اول تمام اعتبارش و هزينشو بزارن تو يه گوشه و بگن اين واسه فلان پروژه اينطور نيست بلكه به نسبت پيشرفت سال و چانه زني ونفوذ نماينده تو تهران ميتواند واسش هر سال بودجه بگيره اين چه حرفيه كه تمام كشور پروژها تعطيل شده همين نوراباد كه گفتي را نگاه كن چرا پروژه دالين نوراباد كه از وسط كوه رد ميشه فعال ميباشد ولي پروژهاي قايميه سه راهي راهدار و تونل محرم و. .... تعطيل است پروژهاي استهبان . سروستان و خرامه كه نماينده ان اقاي سقايي است فعال و به سرعت داره كار ميكنه ولي كازرون ..... دلمان خوشه كه بودجه نيست
باور كن محمد جان اينطور نيست در كشور دار فعاليتهاي خوبي صورت ميگيره ولي كازرون همه چي تعطيله
بله واسه بيمارستان قايميه بعداز سه سال دولت مكلف است كه واسه طرحهايي كه هزينه كرده اعتبار بزار البته حضور نماينده هم مفيد است ولي دولت در رديف بودجه عمراني واسش در نظر ميگيره
سد واقع در نوراباد بعد از سد نرگسي شروع شده اخرسال 90 شروع كلنگ زني شد ولي الان سرعت و پيشرفت ان بيشتر از سد نرگسي است كه 6 سال از كلنگ زني ان ميگذرد اين است درد دل ما
برادر بشين يكم بدون بيطرفي و با وجدان بيدار قضيه رانگاه كن ببين تفاوت تا چه حداست از زمين تا آسمان ........
اگه مسايل را پيگيري ميكردي ميديدي چند بار دهقان گفت كه چند نفري هستن نميزارن در شهرستان كار انجام بشه
اين كه يك چيز مشخص بود واسه همه حتي شوراها و دهياران روستاها اينو فهميدن يكبار ديگه واست توضيح ميدم
نزديك به 15 سالن ورزشي در طول چند ماه اعتبار آن از جاههاي مختلف گرفته شد و كلنگ زني شدبه مرحله اسكلت و سقف پيش رفت محمدصادقي شد معاون وزير ورزش تو يك ماه همه پروژها تعطيل شد فقط دو سه تاي آنها تكميل گرديد مثل سالن روستاي تل كوهك و انارستان چ
منتظر جواب سوالمان هستم جه پروژه اي در اين حد واندازه در زمان دكتر كلنگ زني شده كه دلمان را به دكتر خوش كنيم
باشه پس برگشتي خبرم بده تا بيايم وحضوري شمارا ملاقات كنيم
یه خشتی حق گو
|
-
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
1
0
مردم باور کنید ما خشتی ها هم .... نداریم...نماینده ... نی..نماینده ی مردم روستاشه...و .... ...چون خشتیه روز انتخابات طرفدارشیم..وگرنه اصلااااااااا ازش راضی نیسیم
دهقان فداكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
3
مهمتر از اين صحبت ها فعلا ناخداي كشتي حالش خوب نيست كشاورزي شهرستان كازرون يك مدير باتجربه و دلسوز
مي خواد بقيه فعلا پيشكش
توجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
2
اقا دقت کردین چقدر نماینده محترم از وقتی به هیئت رئیسه مجلس راه نیافته فعال شدند و راجع به سیر تا پیاز همه مسائل (از سفیدی شیر تا سیاهی زغال) پی دز پی و بی وقفه مصاحبه می فرمایند
آخی عزیزم خسته نشی یک وقت فعال و پرکار
تا وقتی هیئت رئیسه بودی و ....... که ستاره سهیل بودی عزیز دل
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
حامد عزیز سلام
من اول افتخارمیکنم که با شما دوست شدم دوم خدمتت عرض میکنم ئکه من دهم به مسئله تخصیص بودجه سالیانه واقفم ولی خود شما فرموده بودیدکه این طرحها زمان جناب اقای دهقان کلنگ زده شده ودران زمان هم بودجه آن تأمین اعتبارشده است ولی من در نوشته هایم خدمتتان به تخصیص بودجه سالانه مفصل گفتم جناب حامد اگرپروژه ها سرعت کمی داشت البته تا الان فقط وفقط بخاطر نبود بودجه کافی بود و آن هم سیاست دولت محترم درراستای کنترل تورم بود وخود آقای روحانی هم فرموده بودند که هدف اولشان کنترل تورم است وبعد طرحهای عمرانی ولی الان دکترمحمدصادقی با رفع تمامی این بحرانها توانسته بودجه خوبی برای شهرستان اخد کندکه نسبت به دیگرشهرستانهای استان فارس بینظیر بوده است که پیرو آن شروع بکارتونل محرم است که شما هم میتوانید روزعید فطر وبعدازنمازبهمراه سایرین که خود دکمترمحمدصادقی هم هستند از ان دیدن فرماییدوبازهم میتوانید روزهای آتی شاهدشروع بکارتمامی پروژه ها آن هم بدون وقفه باشید .انشااله بعدازبرگشتن حضورأ خدمت میرسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
1
1
طبق شنيده ها مدير اصلي و پشت پرده جهاد اون يكي ... است كه خودش رو پشت خيلي چيزهاقايم كرده.
پاسخ ها
جهادگر بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
متاسفانه اين رو همه ميدونن برادر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹