پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۸۶۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
فرماندار كازرون خبر داد:
فرماندار کازرون گفت: 970 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام و ادامه روند احداث پروژه های دردست ساخت این شهرستان اختصاص یافت.

حمید رضا گرامی ، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این میزان 250 میلیارد ریال به اتمام و تجهیز بیمارستان امام علی (ع) دانشگاه آزاد کازرون اختصاص داده شده است.
وی بیان داشت: از این رقم 150 میلیارد ریال آن را سازمان تامین اجتماعی و مابقی آن را دانشگاه آزاد اسلامی کازرون تامین می کند.
فرماندار کازرون ادامه داد: هم اینک مراحل پایانی ساختمان بیمارستان امام علی (ع) کازرون دردست انجام است و متعاقب آن تجهیز این مرکز درمانی آغاز می شود و مقرر شده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نیروی انسانی آن تامین شود و این بیمارستان تا دهه فجر امسال به بهره برداری رسد.
گرامی افزود: همچنین با توجه به این که عملیات احداث سیلوی 50 هزار تنی گندم شهرستان کازرون به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده بود 10 میلیارد ریال برای اتمام این پروژه اختصاص یافت که امیدواریم تا پایان امسال این پروژه نیز به بهره برداری رسد.
فرماندار کازرون اظهار کرد: افزون براین ازچهارهزار میلیارد ریال اعتباری که امسال برای حل مشکل راه های استان فارس اختصاص داده شده 700 میلیارد ریال برای ساماندهی راه های شهرستان کازرون تخصیص یافته است.
گرامی گفت: همچنین 10 میلیارد ریال به آغازعملیات منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کازرون اختصاص داده شده است.
فرماندار کازرون در بخش دیگری از مطالب خود به مضرات مواد مخد ر وآسیب هایی که از این طریق به خانوادها وارد می شود اشاره کرد و گفت: مواد مخدردر جامعه ما یک منکر وگناه است و آنچه امروز خانواده ها باید به آن توجه کنند امر پیشگیری است.
گرامی اضافه کرد: با همکاری خانواده ها، کانون های فرهنگی مساجد ومدارس و با انجام فعالیت های فرهنگی این سه نهاد می توان با مقوله مواد مخدر و پیشگیری از پدیده اعتیاد در جامعه اقدامات موثری انجام داد.
وی گفت: بی شک خانواده، مسجد و مدرسه نقش مهمی در شکل گیری رفتار، گفتار و اعمال آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان دارد.
گرامی افزود: مسجد مهمترین پایگاه انسان ساز است و همان گونه که به خاطر داریم نخستین فعالیت های آغازین انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد و امروز هم باید این مکان مقدس با محوریت روحانیت همچنان مقتدر و تاثیرگذار به فعالیت های خود ادامه دهد.

نویسنده: سرويس خبر
منبع: ایرنا
برچسب ها: حميدرضا گرامي
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
2
0
اقاي گرامي خواهشن اخباركذبي كه نماينده شهرستان منتشرميكنن منتشرنمكن بخداقسم اين نماينده اقاي محمدي فرماندارسابق راباهمين سبك بدبخت كردپس ازشماكه يك فردولايتمداروراستگوهستيدانتظارداريم بامردم صادق باشيدوحقيقت رابگوييداقاي محمدصادقي جايگاه مردمي ندارد
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
0
1
محمدی واای وای خواهش میکنم هیچ فردی را با ایشان مقایسه نکنید چونکه ایشان منحصر به فرد بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
1
0
سهم چنارشاهیجان از این اعتبارات چقدر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
1
0
عیب جنابعالی اینه که دنبله رو محمدصادقی هستید و فرمانبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳