پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۲
اثر "سیل" ساخته ی "احسان زارع" از رادیو بوشهر در جشنواره‌‌ي راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه (ABU) به مرحله‌ي نهايي رسید. این برنامه حکایت سیل 7 آذرماه سال 91 شهر برازجان را بیان می کند جزو کمتر از 10 اثر برگزیده صدای جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره بین المللی می باشد.

به گزارش كازرون نما به نقل از صدا و سيماي مركز بوشهر، اثر "سیل" ساخته ی "احسان زارع" (جوان كازروني) از رادیو بوشهر در جشنواره‌‌ي راديو و تلويزيون‌هاي آسيا و اقيانوسيه (ABU PRIZES 2014) به مرحله‌ي نهايي رسید.

این برنامه حکایت سیل 7 آذرماه سال 91 شهر برازجان را بیان می کند و در کنار آثاری از رادیو ایران، رادیو بین المللی صدای آشنا، رادیو جوان و ... جزو کمتر از 10 اثر برگزیده صدای جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره بین المللی می باشد.

اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا- اقیانوسیه (ABU) با ۱۷۰ عضو از ۵۳ کشور جهان یکی از بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین اتحادیه‌های رسانه‌ای در سطح جهان است.
این اتحادیه از سال ۱۹۶۴ شروع به کار کرده و با هدف همکاری، هماهنگی، فعالیتهای مشترک و رایزنی در حوزه های برنامه ای، فنی، آموزشی، ورزشی، حقوقی و نیروی انسانی درمیان اعضا در جهت تقویت و توسعه رادیو تلویزیونهای منطقه آسیا - اقیانوسیه فعالیت می کند و با ۳ میلیارد مخاطب در کشورهای مختلف بزرگترین و گسترده ترین تشکل رادیو تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود. اتحادیه ABU در میان هشت اتحادیه رادیویی بزرگترین منطقه جمعیتی را پوشش می دهد. این منطقه روی نقشه از ترکیه در غرب آغاز می شود و تا ساموا در شرق امتداد می یابد، همچنین از روسیه در شمال به زلاندنو در جنوب منتهی می شود. دبیرخانه ABU در کوالالامپور پایتخت مالزی مستقر است.

این جشنواره هر ساله در کشور های عضو برگزار می شود و باید دید احسان زارع امسال و در 24 خرداد ماه می تواند با اثر "سیل" گوی سبقت را از رقبایش در آسیا و اقیانوسیه برباید.

برچسب ها: احسان زارع
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید رستمی
|
Germany
|
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
پسر عمه عزیزم(احسان جان) باعث افتخار همه ما هستی ، انشاالا همیشه موفق و سالم باشی و بدون هیچ مشکلی به موفقعیتت ادامه بدهی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳