پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۷۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
امام جمعه کازرون:
به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون در سخنانی اظهار داشت: حلول ماه شعبان منصوب به پیامبر بزرگوار اسلام بوده که در این ماه اعمال استغفار، صدقه دادن و فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد بسیار سفارش شده است.

خطیب نماز جمعه کازرون گفت: خط و راه امام(ره) از مسیر ولایت فقیه و رهبری می‌گذرد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون با گرامی‌داشت سوم، چهارم و پنچم شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، قمر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس(ع) و زین‌العابدین(ع) در سخنانی اظهار داشت: حلول ماه شعبان منصوب به پیامبر بزرگوار اسلام بوده که در این ماه  اعمال استغفار، صدقه دادن و فرستادن صلوات بر محمد و آل محمد بسیار سفارش شده است.

وی با تبریک روز پاسدار، جانباز و آزاده از متدینان، بازاریان، دستگاه‌های اداری و شهرداری کازرون خواست با تزیین و آذین‌بندی، حال و هوای این شهر را به رنگ و بوی انتظار و مهدویت درآورند.

امام جمعه کازرون فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال جان‌گداز بنیان‌گذار نظام و انقلاب اسلامی را گرامی‌ داشت و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) با قیام خود اسلام را زنده و به آن عزت بخشید و نام ایران و ایرانی را در دنیا سرافراز کرد.

خرسند افزود: امروزه آن عارف مجاهد و مرجع تقلید مسلم بر گردن ما حق حیات دارد بنابراین سالروز ارتحال آن امام بزرگوار باید باشکوه خاصی برگزار شود.

وی شرکت در آیین سالگرد امام(ره) و حضور در حرم مطهر آن حضرت را تجدید میثاق با خط و مسیر امام و نیز تجدید بیعت با مقام معظم رهبری برشمرد.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه خط امام(ره) از مسیر ولایت فقیه و رهبری می‌گذرد گفت: امروزه عده‌ای دم از خط امام می‌زنند اما با رهبر معظم انقلاب که خلف شایسته و به‌حق امام(ره) بوده، زاویه گرفته‌اند که این رویه بیانگر دروغ‌گویی آنان است.

خرسند ادامه داد: در زمان رسول‌الله نیز عده‌ای دم از عهد و پیمان می‌زدند اما پس از رحلت آن حضرت  منکر سخن پیامبر و غدیر خم شدند و به‌طور کلی آن را فراموش کردند و در سقیفه دست به کودتا زدند.

وی افزود: امروزه مقام معظم رهبری نام و خط امام(ره) را در دنیا زنده نگه داشته و توانسته به شایستگی در فتنه‌های گوناگون کشور و امت اسلامی را رهبری کند و خاری در چشم استکبار جهانی و برملاکننده توطئه آنان باشد.

خطیب نماز جمعه کازرون به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های معظم‌له به مسئولان و نمایندگان اشاره و اظهار امیدواری کرد که دولت و مجلس و مسئولان توصیه‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خرسند در ادامه با اشاره به اعدام یکی از مفسدان اقتصادی و با تقدیر از دستگاه قضایی بیان کرد: کسانی که در اقتصاد اخلال به‌وجود می‌آورند ضرر آنان به جامعه از قاچاقچیان مواد مخدر بیشتر است بنابراین دستگاه قضایی باید با قاطعیت با آنان برخورد کند.

وی از دستگاه قضایی خواست مفسدان اقتصادی را به جامعه معرفی کند و در این راستا بنابه فرموده مقام معظم رهبری، دولت و مجلس مبارزه حقیقی و پیشگیرانه داشته باشند.

امام جمعه کازرون آغاز تحول نظام سلامت در راستای سیاست کلان نظام از سوی مقام معظم رهبری را مایه شعف و امید در جامعه دانست و با تقدیر از دولت بر نظارت در اجرای صحیح آن تأکید کرد.

خرسند گفت: زیرمیزی‌ها و به قولی پول زور در برخی بیمارستان‌ها و دستگاه‌ها از مردم گرفته می‌شود که در این راستا باید نظارت دقیق صورت گیرد تا دست سوءاستفاده‌کنندگان کوتاه شود.

وی در پایان از مردم خواست در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند تا موجب قطعی این انشعابات نشود.

امام جمعه کازرون از شرکت آب و فاضلاب استان فارس خواست اعتباری برای تعویض و یا اصلاح سیستم لوله‌کشی شهری کازرون و آبرسانی روستایی تخصیص دهد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
0
1
پس نماینده محترم مشغولچه کاریست ؟ مثل اینکه شما هم از نماینده تان ناامید شده اید!
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۲
0
1
سلام يه قطعه زمين زير اپارتمان هاي مهر واقع در خيابان قدس گرفتيم براي ساخت . پيگيري آب كرديم اداره آب گفت ما پول نداريم براي نصب شاه لوله بايد خودتون اقدام كنيد كه مجبور شديم خودمون اقدام كرديم بعد براي ثبت نام هم ما رو فرستادند پيشخوان و پرداخت هزينه ثبت نام و انشعاب .بعد هم براي نصب كنتور يه ليست
از قطعات به ما دادند كه خريديم ودر آخر هم براي كارشناسي محل به ما گفتند يه ماشين دربست كن كه اين كار هم انجام داديم ،اما در آخر يه چيز رو نفهميديم كه خداوكيلي كار اداره آب چيه همش كه رو دوش مردمه.
محمد نسیمی
|
UNITED STATES
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
0
0
عملکرد ضعیف شهرداری کازرون در قبال همچنین مشکلاتی:


اجازه بدهید تا از ابتدا شروع کنم، همانطور که می دانید شهر کازرون مشکلاتی دارد که بعضی از آنها توسط مسئولین در حال پیگری و حل هستند و برخی هنوز بلا تکلیف هستند


یکی از مشکلاتی که همه ی ما در شهر شاهد آن هستیم این است که برخی از تابلوها ، مبلمانهای پارک ها و فضای سبز ، سطل های زباله و... قدیمی و یا فرسوده هستند.



این وضعیت بسیار بد است، متاسفانه برخی از ما به سادگی از کنار همچنین مسائلی به راحتی عبور می کنیم.


اما میرسیم سر اصل مطلب:

از سمت دوراهی دریس ( بلوار ملت) که وارد کازرون میشیم، ابتدا یک تابلوی خوش آمدگویی بزرگ رو به چشم می بینیم که جای بسی تقدیر و تشکر است.

اما چیزی حدود 100 متر بعد از این تابلوی خوش آمد گویی، تابلویی آهنی خوش آمد گوی دیگری(قدیمی و بسیار فرسوده) قرار گرفته است که چهره ی زشتی به ورودی شهر می دهد(البته میدان امام علی علیه السلام که در ابتدای دوراهی دریس قرار دارد، کاملا و از همه لحاظ رو دست این تابلو در آمده است(از نظر نورپردازی،چمن کاری، نداشتن فواره ی آبی و...)


یعنی هر کس که ابتدای کازرون این دو مورد را تماشا می کند،با خود می گوید که اینجا خرمشهر زمان جنگ است !!!!!

اما بعد که از بلوار ملت به سمت شهر و بوستان مردانی می رویم، متوجه می شویم که واقعا بوستان مردانی در شاًن بزرگ مردی به نام نصرا... مردانی نیست(حداقل یه سر در درست و کاملی برای معرفی این بوستان وجود ندارد)، خودتون ملاحضه کنید متوجه میشوید تابلویی فرسوده و بدون نورپردازی برای این بوستان در نظر گرفته شده است و از نظر زیبایی در حد پایینی قرار دارد.

البته ماجرا این جا تمام نمی شود،از حوصله این متن خارج است که به طور کامل به تک تک تابلوهای فرسوده بپردازم.

در آخر

قابل توجه شهرداری محترم:

خواهشمندیم که تابلوهای فرسوده را از سطح شهر جمع آوری نماید،اگر بودجه ندارید(بهانه های تکرای و خسته کننده)، اشکال ندارد، شما این تابلوها را جمع کنید و دیگر تابلوی جدید هم نزدید ،نزدید(حداقل چهره ی شهر را بیشتر از این زشت نمی کنند)

بلاخره هر کس بوستانی در یک شهر ببیند ، متوجه ی کارآیی آن می شود.

چهره ی شهر کازرون همین الان (بر اثر وسایل فرسوده به کار برده در شهر و عدم درخت کاری مناسب) بیمار گونه است و وضع بحرانی دارد.


واقعا کازرون لایق این همه بی مهری و غفلت مسئولین نیست، هستند کسانی که واقعا بدون هیچ چشم داشتی،حاضرند برای آبادانی این شهر کارهای زیادی بکند ولی حیف که فعلا فقط ... (خودتون بهتر می دانید منظورم چیست)

این نظر مربوط به این متن نیست و فقط صرفاً جهت اطلاع بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰