پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
دین »

به گزارش دریافتی کازرون نما، بمناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) مراسم جشنی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برگزار گردید.دراین جشن که با حضور مدیر، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی کازرون وکارکنان این اداره برگزار گردید

ابتدا حاج آقا قائمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد شهرستان صفات برگزیده آن حضرت جهت الگو قراردادن آن در تمامی مراحل زندگی برای بانوان حاضر بیان کردند و همچنین نحوه زندگی با برکت آن حضرت با امام علی(ع) را نمونه ای بارز برای مردان و زنان جامعه دانستند.

درادامه مهندس سید عبدالصاحب قائمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز در تبیین زندگی پربرکت حضرت فاطمه زهراء(س) نکاتی را چند مطرح نمودند.لازم به ذکر است در این مراسم از خواهران شاغل در این مدیریت با اهدای لوح وهدیه تقدیر بعمل آمد.

در پایان با مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) به پایان رسید.شایان ذکر است قبل از برگزاری مراسم و به همت کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی کازرون نذر شربت نیز درب این اداره به عموم شهروندان انجام پذیرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸