پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس:
در تحقق مدیریت جهادی مدیران و مسئولان باید از منافع شخصی، توقعات و زیاده‌خواهی خود بگذرند و مقداری گذشت داشته باشند تا این دیدگاه مقام معظم رهبری در جامعه به صورت گفتمان در آید.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس مراسم تجليل از زحمات فرماندار پيشين و معارفه فرماندار جدید شهرستان کازرون که با حضور ائمه جمعه شهرهای کازرون، قائمیه، خشت و کنارتخته، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: در نظام اسلامی ارزش‌های دینی به عنوان زير بنا معيار قرار مي گيرد و اگر این امر با اراده ملی و روحیه جهادی مدیران به درستی تحقق یابد اقتدار کشور را در زمینه اقتصاد نیز فراهم خواهد کرد.

کمال فیروزآبادی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف اقتصادی با توجه به شکست‌های نظام اقتصادی شرق و غرب که در ارائه تئوری خود داشته‌اند، راه درازی در پیش دارد که در پیمودن آن نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد.

وي گفت: اقتصاد شرق و غرب به اين دليل كه متکی به نظام کمونیستی و سرمایه‌داری بود از دو سال پیش با بحران جدی و با شکست روبه‌رو شده است.

 معاون سياسي استاندار فارس عنوان كرد : نزديك به هفت سال از اعلام سند چشم‌انداز 1404 می‌گذرد به یاری خدا جمهوری اسلامی ایران از نظر علمی به پیشرفت عالی دست یافته و از نظر فرهنگی در منطقه الگو قرار گرفته اما در زمینه اقتصادی هنوز ضعف‌هایی وجود دارد که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

فيروزآبادي با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی بنا به فرموده مقام معظم رهبری نیاز به عزم ملی و مدیریت جهادی دارد، تصریح کرد: در تحقق مدیریت جهادی مدیران و مسئولان باید از منافع شخصی، توقعات و زیاده‌خواهی خود بگذرند و مقداری گذشت داشته باشند تا این دیدگاه مقام معظم رهبری در جامعه به صورت گفتمان در آید.

وي با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت و سختی کشیدن نیست تصريح  کرد: فرزندان این مرز و بوم با عزم ملی و مدیریت جهادی در شش سال آینده میوه اقتصاد مقاومتی را بچشند و این اقتصاد به عنوان الگو در جهان اسلام و نیز در دنیا قرار ‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس بیان داشت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوري اسلامی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در تمام نقاط کشور فراهم شده است و مردم نيز با عزم و اراده پای کار مي آيند و با سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف به تولید و اشتغال اقدام خواهند كرد.

در پايان اين مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس حمیدرضا گرامی را به عنوان فرماندار جدید کازرون معرفی و از خدمات الیاس محمدی فرماندار پیشین این شهرستان تقدیر کرد.

يادآور مي شود فرماندار جدید شهرستان کازرون سمت هايي از جمله دبیر ستاد احیای امر به معروف استان فارس، فرمانده سپاه ناحیه کازرون و فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله(عج) شیراز را تجربه كرده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ueojuhgl
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
0
20
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳