پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۴۶۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون خبر داد
مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون از برگزاری بیش از ۷۰ یادواره شهدا توسط بنیاد شهید در کازرزون خبر داد و گفت: تنها با رعایت موازین اسلام و رواج امر به معروف و نهی از منکر می‌توان گوشه‌ای از حق شهدا را ادا کرد.

به گزارش کازرون نما، احمد رضازاده با بیان اینکه بنیاد شهید نهادی فرهنگی و پژوهشی است، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران کازرون در 22 اسفند ماه سال 57 همزمان با فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر راه‌اندازی نهادی برای رسیدگی به امورات خانواده‌های شهدا و ایثارگران شکل گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران کازرون گفت: این نهاد بر وظایف دیگر اداره‌ها نسبت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نظارت و با تقویت روحیه خود اتکایی در این خانواده‌ها از حقوق آن‌ها دفاع می‌کند.

رضازاده با اشاره به اشتغال به تحصیل بیش از 400 فرزند شهید در مدارس شاهد این شهرستان افزود: از این تعداد 180 نفر دختر و بقیه پسر هستند که با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران تحصیل خود را با بهترین شرایط ادامه می‌دهند.

وی از برگزاری بیش از 70 یادواره شهدا توسط بنیاد شهید در کازرزون خبر داد و گفت: حق شهدا برگردن همه ما سنگینی می‌کند و تنها با رعایت موازین اسلام و رواج امر به معروف و نهی از منکر می‌توان گوشه‌ای از این حق را ادا کرد.

رئیس بنیاد شهید کازرون با بیان این‌که ترویج فرهنگ شهادت وظیفه‌ای همگانی است، تصریح کرد: تعدد برگزاری یادواره شهدا معیار مناسبی برای زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدا نیست بلکه به گونه‌ای باید رفتار کرد که سیره و اهداف این عزیزان به عنوان الگوی جامعه مطرح شود.

رضا زاده با اشاره به1100 شهید گلگون کفن کازرون گفت: با در نظر گرفتن اعتبارات نفت وگاز کازرون برای توسعه گلزار شهدا تاکنون 600 میلیون تومان برای این امر هزینه شده است.

رئیس بنیاد شهید کازرون با گلایه از اعتبارات اندک د رنظر گرفته شده برای توسعه گلزار شهدا خاطر نشان کرد: با وجود کمبود اعتبار لازم تاکنون 80 درصد از گلزارهای شهدا در سراسر شهرستان بازسازی شده است.

رضا زاده گفت: امیدواریم در سال 93 با یکپارچه کردن قطعات 3 و4 گلزار شهدای کازرون فضای مناسبی را برای فعالیت‌های پزوهشی وفرهنگی به وجود آید.

وی خاطر‌نشان کرد: رمز بقای نظام اسلامی در وصیت نامه شهدا نهفته است، چرا که وجهه مشترک همه وصیت نامه‌های شهدا توجه به ولایت‌پذیری و دفاع از آرمان‌های انقلاب است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
1
0
چرا... شماکجابه دیدار خانواده شهدامی رویید وایااین یادواره ها راشمابرگزار می کنید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
2
0
کل یادواره های برگزار شده در سطح شهرستان57یادواره است.آقای رضازاده بنیاد شهید فقط در23یادواره مشارکت داشته یا آرم آن در تبلیغاتش خورده.
اگر راست می گویید نام و مکان و زمان این 70یادواره را منشر کنید
خیاط نودان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
4
سلام > جناب رضازاده مدیری دلسوز و متعهد و نسبت به شهدا و خانواده های معظم شهدا که گل سرسبد این شهرستان هستند همیشه احساس مسئولیت و تکلیف نموده و اطلاع دارم پیگیریهای جدی نسبت به سامان دهی گلزار شهدا و مقبره های آن عزیزان و یادواره های شهدا داشته است . علیرغم وضعیت غیر قابل قبول اعتبارات ابلاغی به بنیاد شهید شهرستان کازرون ایشان قدمها و حرکتهای ارزشمندی داشته اند . اجر ایشان با سرور و سالار شهدا ابا عبدالله الحسین (ع)
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
بیش از 2 سال است که بنای یادمان گلزار شهدای قائمیه نصف و نیمه مانده کاش اگر اعتبار نداشتید قبور شهدا را تخریب نمی کردید مگر نمی دانید پدر و مادران شهدا همه سالخورده و رنجور و بیمارند چقدر اذیت می شوند تا قبر عزیزانشان را در میان این مخروبه ها پیدا و زیارت کنند. کاش بیش از اینها به احترام و بزرگداشت شهدا و خانواده های آنها اهتمام می کردیم. صد گفته به نیم کردار نیست.
فرزند شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
2
سلام
درود بر اقای خیاط شهردار دوست داشتنی شهر نودان
من فرزند شهیدی از منطقه کوهمره نودان هستم
28 سال پیش پدر من شهید شده
در این مدت اقای رضازاده مانند پدر ی دلسوز بالای سر من بوده هم من هم خانواده و هم پدر شهیدم از این مدیر ارزشی راضیند
دهقان ار مشتان
|
FRANCE
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
با سلام
من فکر کنم کسی که اینگونه دقیق امار مراسم شهدا می دهد واقای رضازاده را زیر سوال می برد خودش از برگزارکنندگان و دست اندر کار باشد واین شخص جز اقای ... کسی دیگه نمی تواند باشد

من با نظر اقای خیاط موافقم درود بر اقای خیاط که واقیت
برادر شهید از قائمیه
|
ROMANIA
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
0
1
ما از رئیس بنیاد که محبت کردنند و گلزار شهدای قائمیه را به زیبائی ساختنند ممنونیم
بدانید هرکس که می خواهد بنیادشهید تخریب کند از خانواده شهدا نلست
ایثارگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
0
1
سلام.
دوستان عزیز: بنده در باره اینکه این یادواره ها در کجا و چطور برگزار گردیده با آقای رضازاده صحبت کردم و ایشان اظهار نمودند اگر کسی خواست بیشتر بداند حضورا مراجعه نماید تا اسناد و مدارک را به وی نشان دهیم.
اما در باره سرکشی به خانواده شهدا: حقیر تا آنجا که اطلاع دارم ایشان هفته ای سه روز را به سرکشی از خانواده های معظم شهدا در روستاها و شهر اختصاص داده اند و انصافا به خانواده شهدا سرکشی می کند. ولی چون تعداد شهدای شهرستان زیاد است و از طرفی بنیاد شهید کمبود کادر اداری دارد نمی توانند بیشتر به خانواده ها سرکشی کنند.
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
1
0
سلام ،برادر رضازاده من که ساکن کازرون هستم در یادواره های شهدا هیچگونه همکاری از جانب بنیاد شهید ندیدم فقط عکس و گزارش یادواره ها را خوب ارائه می دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹