پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۲۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
رئیس فنی آبفا کازرون خبر داد
رئیس فنی و خدمات مهندسی آبفا کازرون گفت: فرسودگی سیستم آب‌رسانی کازرون سبب هدررفت ۳۵ درصد حجم تولید آب شرب در این شهرستان شده است.

به گزارش کازرون نما؛ علی هاشمی اظهار کرد: هدر رفت آب شرب کازرون 35 درصد از حجم تولید است که میزان 140 لیتر در ثانیه به هدر می‌رود.

رئیس دفتر فنی و خدمات مهندسی آبفا کازرون افزود: میزان تولید آب در کازرون 400 لیتر در ثانیه است که این میزان تولید از طریق 16 حلقه‌ چاه و2 چشمه تأمین می‌شود.

وی تعداد مشترکان آب شرب کازرون را 40 هزار مورد عنوان کرد و گفت: سالانه بین 1000 تا1500 اشتراک به این تعداد افزوده می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه متأسفانه هدر روی آب در کشور و در شهرکازرون به شدت بالا رفته است، بیان کرد: سیستم آب‌رسانی کازرون نزدیک به 60 سال قدمت دارد و فرسودگی در این سیستم سبب ترکیدگی وایجاد معضلات شهری بسیاری می شود.

وی با بیان اینکه با وجود خشکسالی ها و کمبود بارندگی موضوع بحران آب بحث جدی کشور است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی موضوع بهره وری در این بخش را باید جدی گرفت.

رئیس فنی و خدمات مهندسی آبفا کازرون با اشاره به اینکه بودجه در نظر گرفته شده برای این مهم پاسخگوی ترمیم شبکه آبرسانی کازرون نیست خواستار توجه بیشتر مسئولان این شهرستان واختصاص بودجه بیشتر برای برطرف کردن معضلات شبکه آبرسانی کازرون شد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
0
0
قابل توجه آقای نماینده محترم شهرستان، در کنار سایر مشکلات و مسائل موجود، هدر رفت و پوسیدگی و قدیمی بودن انشعابات آب شهر کازرون هم مشکل دیگر و بسیار مهمی است که مسئول مربوطه در کازون هم به دقت به آن اشاره کرده است. لطفا با تماس و رایزنی با مسئولان وزارت نیرو به فکر حل و برطرف کردن این مشکل اساسی شهر کازرون از طریق تامیت بودجه و اعتبار لازم لاشید. با تشکر
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
0
0
جلو خانه ما لوله اب قبل از کونتر در پیاده رو ترکیده و هر روز کاشی هایش به پایین می رود یعنی اینقدر اب در زیر کاشی ها هدر می رود که نشست کرده تا حالا ده بار بیشتر رفتم اداره اب و همش جواب سر بالا می دهند پس کو این نماینده ... خلاصه ما که کم بود اب داریم حیف است که اینطور هدر یرود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹