پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۹۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
رييس منابع طبيعي شهرستان كازرون گفت:بر اثر آتش سوزي گسترده كه در ارتفاعات جنگلي بين سمقان و دوسيران اين شهرستان رخ داده بود۴۳ هكتار از درختان بلوط در اتش سوختند.

رييس منابع طبيعي شهرستان كازرون گفت:بر اثر آتش سوزي گسترده كه در ارتفاعات جنگلي بين سمقان و دوسيران اين شهرستان رخ داده بود۴۳ هكتار از درختان بلوط در اتش سوختند.

جهانزير والي شامگاه پنج شنبه در گفت و گو با درخشنده خبرنگار کازرون نما افزود:اين آتش سوزي بعداظهر ديروز و در ارتفاعات صعب العبور اين منطقه رخ داد كه بلافاصله پس از اطلاع ماموران منابع طبيعي و كمك مردم محلي براي مهار آتش به محل اعزام شدند.

وي گفت:با توجه به كوهستاني و صعب العبور اين منطقه و عدم مكان دسترسي هر چه زودتر به آن بآلاخره با تلاش همه جانبه ماموران و مردم منطقه آتش سوزي در ساعت ۱۰شب به كلي مهار شد .

اين مقام مسوول بيان داشت:علت اين آتش سوزي اين جنگل معلوم نيست اما به احتمال قوي عمدي بوده كه كارشناسان دليلي آتسوزي را در حال بررسي دارند.

وي گفت ادامه داد:خسارت احتمالي آتش سوزي هنوز برآورد نشده است


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
غدير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
0
4
سلام
منابع طبيعي فقط ادرس و آمار آتش سوزي ونابودي درختان منطقه را مي دهد همينطور پيش بره تا چند سال ديگه اثري از درخت توي اين مناطق نيست ولي بجاي درختان باغچه تفريحي يا باغ انار وانجير و.....رديف ميشه !!!!
داود دهقان
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
0
3
منتظر اقدام عملی مسؤولان در حفظ اندک سرمایه های طبیعی باقیمانده هستیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
0
0
به همه ملت ابران تبریک میگم
کوهمره ای مقیم روسیه
|
UNITED STATES
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
0
0
وقتی از تخریب جنگل و آتش سوزی در مناطق کوهستانی بین سمغان و دوستیران خبر میاد به معنای تخریب جنگل بصورت عمدی میباشد که به دلیل سو استفاده بعضی از افراد ابله محلی جهت ترویج درخت انجیر که با قیمت سر سام آوری رو به رشد است در این مناطق مکررا رخ می دهد. متاسفانه هیچ گروهی و تیمی جهت کنترل چنین سوانحی در نظر گرفته نشده و نیازمند مدیریت جدی میباشد. اینجانب از اهالی کوهمره بوده و از شما مسولین این بخش خواهش میکنم که با آموزش وتشکیل گروهی متخصص جهت کنترل چنین حوادثی کوشا باشیم و اشد مجازات را برای افراد خاطی در این مورد را در نظر بگیرید....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲