پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
به گزارش صفری خبرنگار کازرون‌نما، در این مراسم که با تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم و قرائت سوگند نامه سربازان آغاز گردید ؛ رئیس آموزش و تربیت مرکز گزارشی از وضعیت آموزشی سربازان ارائه و گروهان‌های نمونه را معرفی نمود .

به گزارش صفری خبرنگار کازرون‌نما، در این مراسم که با تلاوت آیات روح بخش قرآن کریم و قرائت سوگند نامه سربازان آغاز گردید ؛ رئیس آموزش و تربیت مرکز گزارشی از وضعیت آموزشی سربازان ارائه و گروهان‌های نمونه را معرفی نمود .

در ادامه امیر سرتیپ 2 ستاد نگهدار عسکری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی در خصوص خودسازی و بهره مندی بیشتر از این ماه مطالبی بیان کرد و گفت : همانطور که در مسائل دنیوی خود اهل حساب و کتاب هستیم ، در امور اخروی نیز بایستی به حساب نفس خویش رسیدگی و اعمال صالح انجام دهیم و لذا  ماه مبارک رمضان بهترین فرصت است .

ایشان در ادامه با تأکید بر لزوم فراگیری صحیح آموزشهای نظامی توسط سربازان به فرماندهان توصیه نمود با رعایت مقررات و نظم در کارها و همچنین با برخوردهای خوب ، کاری کنیم که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ، سربازان از نظام ، انقلاب و ارتش جمهوری اسلامی خوش بین باشند .

وی با بیان خاطره یکی از استانداران موفق کشور ، که رمز موفقیت خود را سپری نمودن دوران خدمت سربازی اش در ارتش عنوان کرده بود ، ابراز امیدواری کرد که انشاءالله  هرکدام از سربازان عزیز ما یکی از آینده سازان کشور باشند . در ادامه به نفرات نمونه در امر آموزش جوایزی اهداء شد و یگان جنگ سرنیزه و رزمی کاران مرکز به اجرای حرکات نمایشی و خلع سلاح پرداختند . در پایان یگانهای مستقر در میدان از مقابل کلام الله مجید ،  تمثال امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و جایگاه رژه رفتند .


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳