پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۹
اعضاي شوراي شهر كازرون در آخرين ماه‌هاي عمر اين شورا هيبت الله بهرام‌زاده را به عنوان ششمين رييس خود برگزيدند. پيش از اين سید محمدشفیع طبیب لقمانی، سید هدایت‌الله عسکری‌نژاد، احد نیاکان، اسماعیل چویلی، محمد خدادادی رياست بر شوراي سوم را تجربه كرده‌اند.
به گزارش خبرنگار كازرون نما؛ اعضاي شوراي شهر كازرون در آخرين ماه‌هاي عمر اين شورا هيبت الله بهرام‌زاده را به عنوان ششمين رييس خود برگزيدند.

رقابت اصلي براي انتخاب رييس بين مهرانگيز وزيري و هيبت الله بهرام‌زاده برگزار شد.

هيبت الله بهرام‌زاده و علي‌اكبر فرشته‌حكمت دو عضو علي البدل شوراي سوم شهر كازرون بودند كه با استعفاي احد نياكان و بهدخت مصلايي‌پور وارد شوراي سوم شدند.

همچنین آقایان محمد خدادادی با پنج رأی، طبیب لقمانی با هفت رأی و چویلی با شش رأی به ترتيب به عنوان نائب رئیس، خزانه دار و منشی شورا انتخاب شدند.

پيش از اين سید محمدشفیع طبیب لقمانی، سید هدایت‌الله عسکری‌نژاد، احد نیاکان، اسماعیل چویلی، محمد خدادادی رياست بر شوراي سوم را تجربه كرده‌اند.

سومين دوره از شوراي شهر كازرون را بايد پرحاشيه‌ترين شوراي اين شهر دانست.

سومين دوره از فعاليت شوراهاي شهر و روستا با قانون مجلس شوراي اسلامي مبني بر برگزاري همزمان انتخابات شوراها و رياست جمهوري به عنوان طولاني‌ترين دوره‌ از فعاليت شوراهاي شهر و روستا ثبت شد.

از ميان اعضاي اين شورا در شهر كازرون؛ تنها سه نفر براي دوره‌ي بعد ثبت نام كرده‌اند.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
3
0
جالبه...شورای اسلامی شهرستان که نبوده.معروف کردن ...ها و کسب ریاست بازنشسته ها بوده.حالا ایشان هم در این سه ماه ریاست کند.......واقعا جالبه !!!!!!!!!شورای اسلامی یک شهرستان با اتین سابقه تمدن وتاریخی واسلامی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
0
4
عزیز ناشناس شورای شهر طبیعتا باید محل با تجربه ها باشد در همه جای دنیا با تجربه ها سکان مجالس مشورتی و تصمیم گیری را پر میکنند مگه تیم فوتبال میخواهید تشکیل بدید که دنبال جوونا میگردید هر چند جوانان خوشفکر و پر شور هم باید در شوراها راه پیدا کنند اما اساس پارلمان های محلی را با سابقه ها تشکیل میدن ضمن اینکه همین اقایی که اینجور متلکش میندازی با کنجکاوی موجب کشف جاعلین سند شهرداری شد که در مجموع گویا بیش از 50 میلیارد تومان از حقوق مردم در پرونده های مختلف و شهرداری در حال برگشت است خدا گند 5 نفر مثل آقای بهرامزاده به شورای چهارم راه پیدا کنند .خدا را شکر گویا کلی پزشک و مهندس و ادمای مجرب نامنویسی کرده اند
کارمند بانک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
0
0
مردم کازرون باید قدرشناس اقای بهرامزاده باشند ای کاش تمامی شهرها یکی همچون ایشان در شورای شهر داشتند تا شاید دست اختلاس گران رو میشد وکمتردر کشورهای خارج ایرانی را دزد بنامند.
میرزا عبدالحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
0
0
همین رو می دونم بهترین فعالیت های در شوراهای اسلامی توسط همین عزیزان فرهنگی انجام شده است
ممنون معلمان دیروز و زحمت کشان امروزمان هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰