پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۷
سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کازرون:
به گزارش خبرنگار کازرون‌نما؛ حجت‌الاسلام عمران جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای «طرح آرامش بهاری» در تعطیلات نوروز اظهار داشت: امسال نیز مانند سال قبل در برخی از امام‌زادگان، فضاسازی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی ویژه‌ای برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار کازرون‌نما؛ حجت‌الاسلام عمران جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای «طرح آرامش بهاری» در تعطیلات نوروز اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، امسال نیز مانند سال قبل در برخی از امام‌زادگان شاخص این شهرستان که از لحاظ موقعیت مذهبی و همچنین گردشگری در سال‌های گذشته اقبال مردمی بیشتری داشته‌اند فضاسازی و برنامه های فرهنگی و تبلیغی ویژه‌ای برگزار کردیم.

وی افزود: با برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف و توزیع هدایا و ارائه خدمات لازم برای استفاده هر چه بیشتر مردم به ویژه میهمانان نوروزی فضای معنوی و رفاهی قابل توجهی را ایجاد کردیم.

سرپرست اداره اوقاف شهرستان کازرون گفت: طرح خیمه معرفت آرامش بهاری در پانزده امام‌زاده شاخص کازرون برگزار شد و پانزده نفر مبلغین علوم دینی در حرم هاي مطهر امام زادگان سيد حسين(ع)، بي بي حليمه خاتون(س)، سيد محمد چهابي(ع)، امام زاده يحيي(ع)، سيد عبدالله(ع) واقع در بليان، سيد محمد(ع) كاشي، قدمگاه ابوالفضل، سيد امين الدين(ع)، امام زاده زيد(ع)، شاهزاده محمد(ع)، مير محمد(ع) و امام زاده جعفر(ع) محوریت اجرای این طرح را در دست داشتند.

این مسئول ادامه داد: این روحانیون با اجرای برنامه‌های مختلفی مانند تشکیل خیمه‌های معرفت، جلسات مشاوره، برگزاری مسابقات فرهنگی، سخنرانی، اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه و ... انشاالله فضای معنوی ویژه‌ای را در بقاع متبرکه حاکم شد.

جمشیدی در رابطه با برپایی خیمه معرفت اضافه کرد:خیمه معرفت امسال دارای غرفه های متعددی شامل غرفه پاسخگویی به شبهات و پرسشهای دینی و اجتماعی ، مشاوره خانواده،غرفه سرگرمی های کودکانه شامل قصه گویی و نقاشی و مسابقه،غرفه چندرسانه ای ، غرفه کتاب و کتابخوانی،غرفه حجاب و عفاف ، غرفه جنگ نرم، غرفه وقف بود که توسط کارشناسان مذهبی اداره می شد و مورد استقبال بسیاز زائران و همچنین مسئولین استانی و شهرستانی قرار گرفت.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، بالا بردن سطح معارف و تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارائه تسهیلات لازم به زائران و مسافران نوروزی می باشد که از 25 اسفند91 تا 14 فروردین ماه 92 این طرح در امامزادگان برگزار شد.

سرپرست اداره اوقاف کازرون با اشاره به تسهیلات زیارتی و گردشگری ارائه شده به زائران در این شهرستان اضافه کرد: در برخی از امام‌زادگان و بقاع متبرکه و مساجد تدابیری اتخاذ شد که تسهیلات لازم برای اسکان و استراحت میهمانان نوروزی در حد مقدور ارائه شود .

جمشیدی در پایان با اشاره به آماده سازی بقاع متبرکه برای مسافران نوروزی گفت: طبق آمار صورت گرفته بیش از یک میلیون وپنجاه هزار زائر، از بیش ازیکصد بقعه متبرکه در شهرستان کازرون زیارت کردند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
0
زائر چی؟ مگه هر که اومده کازرون رفته زیارت؟ این مزخرفات چیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴