کد خبر: ۲۰۶۹۹
تاریخ انتشار:۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
اعتصاب بازاریان کازرون در اعتراض به طرح جدید مالیاتی/مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس امروز با بازاریان کازرون نشست خواهد داشت
به گزارش کازرون نما، بازاریان کازرون در اعتراض به طرح جدید وزارت اقتصاد برای مالیات بر تراکنش های بانکی، صبح امروز مغازه های خود را تعطیل کردند.
بنا به این گزارش، جمعی از مغازه داران و کسبه بازار کازرون در ورودی های بازار تجمع و اعتراض خود را به این طرح اعلام کردند.

فرماندار ویژه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن حضور در جمع بازاریان و گوش سپردن به مطالبات و اعتراض آنها و دعوت به حفظ آرامش ، قول همکاری و پیگیری لازم را دادند.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، جلسه هم اندیشی بازاریان کازرون با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس ، فرماندار و مسئولین شهرستان کازرون، امروز دوشنبه ۱۴۰۱/۳/۲۳ ساعت ۱۸ در سالن شهید عسکری واقع در خیابان شریعتی جنب دبیرستان شهید بستانپور برگزار خواهد شد.

طرح مالیات بر تراکنش‌ها یکی از پیشنهادهای وزارت اقتصاد برای جلوگیری از فرار مالیاتی و کاهش چاپ پول بی‌پشتوانه است. قرار است در‌صورت تصویب، ما‌به‌التفاوت گردش حساب‌های بالای 5 میلیارد تومان شامل مالیات شود.